Teea 39v ei löydä miestä
Raumalainen Teea Mäkilä, 39, etsii avoimesti elämänkumppania Iltalehti Suhteet. Hänen mukaansa sopivat miehet ovat kiven alla, ja hän on turhautunut deittisovellusten pinnallisuuteen sekä kömpeliin kommunikointitaitoihin Iltalehti Suhteet.Teean kriteerit ja kokemukset deittailusta:Syvällinen kommunikointi: Pienet avaukset, kuten pelkkä "hei, sä kiinnostat", eivät riitä. Hän toivoo mieheltä rohkeaa ja luontevaa keskustelua Iltalehti Suhteet.Miesten yhteydenotot: Sosiaalisen median etsintäkuulutuksen kautta yhteyttä on ottanut monenlaista yrittäjää, mutta joukossa on ollut vain muutama asiallinen ja fiksu ehdokas Iltalehti Suhteet.Feminiinisyys esiin: Teea kokee eläneensä liian maskuliinisessa ja pärjäävässä roolissa, ja toivoo oikean miehen rinnalla oman feminiinisyytensä pääsevän paremmin esiin Iltalehti Suhteet.
Kommentit (43)
Teean kannattaisi näyttää karvaisen persereikänsä.
Itselläni on myös kokemuksena lyhyet vastaukset kuten "hei" tai "ok" "kiva" mutta nämä on kaikki naisilta.
Ja mitään linkki sä vitunhomoppeli et voinu laittaa
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on myös kokemuksena lyhyet vastaukset kuten "hei" tai "ok" "kiva" mutta nämä on kaikki naisilta.
Kannattais olla vähempi geii
Luulen että tapasin tämän mimmin tinderissä. Hain lähinnä pildeä itse jote aloitin kehumalla hänen persettään. Treffit eivät johtaneet pidemmälle. Ihmeellistä tenttausta elämästäni kyllä oli ja kuulosti kuin olisin ollut työhaastattelussa joten annoin olla suosiolla.
Unohdit mainita että "Iltalehti Suhteet"
Ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta!
Olisin voinut laittaa tänne tuon jutun ja linkit kuviin mutta en laita koska ap on kusipää.
Aikuinen, vastuunsa kantava ja fiksu mies on harvinaisuus. Luulen että nämä ovat kaikki pitkässä suhteessa sillä naiset ovat fiksuja ja pitävät heistä kiinni.
Lisäksi 40+ alkaa miehillä jo kunto, fyysinen ja miehinen rapistua vauhdilla. Naiset ovat simpsakoita pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta!
Kylläpäs sulla on positiivinen kuva suomalaisista 50v naisista.
Itse olisin veikannut 45v.
39 vuotias mutta näyttää 50 vuotiaalta.
Varmaan ollut pahisten perässä viimeiset 20v ja nyt pitäisi löytää maskuliininen ja emotionaalinen mies
Itse olen törmännyt siihen ettei naisilla ole mitään profiilissa mistä jutella.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen törmännyt siihen ettei naisilla ole mitään profiilissa mistä jutella.
On siellä matkustelu, viini ja kuntosali ja koirat/kissat joiden äitejä nämä naiset ovat
Vanhan näköinen 39v. Luulisi 60 -vuotiaaksi.
Voishan tuota tuupata sillon tällön mutten enempää jaksais viettää aikaa sen kanssa.
M45
Onko Teealla pippelee?