Kertokaa Juhannuksena kun olette saaneet yllättäen seksiä
Tyyliin törmäätte jossain ihan casuaalissa paikassa kuten kaupassa tai leirintäalueella niin yhtäkkiä onkin Cupidon nuoli lävistänyt molempien sydämmet ja on koittanut kuuma kesäilta.
Kertokaa tällaisista tapauksista.
Kommentit (34)
Kävelin kaupungilla ja heräsin puskasta. Perse oli veressä.
Kävin lenkillä shortsit jalassa enkä ole sheivannut vähään aikaan. Mulla kasvaa karvaa yhtä paljon miehellä. Eipä tullut vislauksia
Met näimmä Jörkan kaa tanssiloissa . Menimmä ulkohuussiin jörnäyttämmään ko tuli hätä.
Paavo78-vee ja Jörkka69-vee
Se oli himoa ensisilmäyksellä.🥒🍑
Vierailija kirjoitti:
Met näimmä Jörkan kaa tanssiloissa . Menimmä ulkohuussiin jörnäyttämmään ko tuli hätä.
Lars-Johan Jocke 69 v. puuttuu, mihin se jäi ?
Miekkii männä jussina löysin nussimiskaverin ko tahoin tuon nuapurrin Martan Pekkapojjan(66-vuotta) kahaveelle.
Sanni81-vee
Asiallinen kysymys, mutta kuuluisi seksi-puolelle. Menkää sinne, minä olen jo siellä :)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lars-Johan Jocke 69 v. puuttuu, mihin se jäi ?
Saa se veikkonen tulla tänne ko sehän on sitte jo juna eli kimppakivvoo tiijossa.
Vierailija kirjoitti:
Miekkii männä jussina löysin nussimiskaverin ko tahoin tuon nuapurrin Martan Pekkapojjan(66-vuotta) kahaveelle.
Sanni81-vee
Nii tässähän kävi nii ko mie sille laskin sumpin kuppiin, nii se koppasi minnuu tissilöistä kiinni. Sano perään romanttisesti, että "mene maate"
Mie menin maate pirtin kutulootan piälle ja tällä keinoin se kävi.
Halloo ap? Ekkö sie mittään sano?
Sanni81-vee
Eilen tuli seksiä ihan yllättäen ja pyytämättä.
Hki Porvoo motarin levarilla nautin punatuissa huulissa ja naisellisissa stay up sukkahousuissa tuntemattomien miesten kiinnosta.
PenttiTV58 🥰
Kuulehan sie perähikiän pikkuinkkeli ko se sydän taipuu sydämeen.
Sydämeen ei mahdu kahta ämmää. Sano aikoinaan rehtori Hilima nyt 91-vee
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli seksiä ihan yllättäen ja pyytämättä.
Siekkii peräkylän peipponen sait sitten n-kylliä.
AP, ALOITUKSESI KUULUU SEKSIPALSTALLE.
Se tunne, kun homma luistaa kuin mätiä kaaleja lapioidessa, rikin katkuista limaa koko varren täydeltä ja tietenkin vieno mädän haju kesäkuumalla. Pöytätuuletin surisee taustalla, ja kattotuuletin pyörittää viileää ilmaa nostaen tuoksut suoraan sieraimiini kohti kattoa.
Homma luistaa kuin nakki sinappiketsupissa löysän lihapiirakan välissä. Välillä se huljahtaa ulos ja taas uudestaan sisään: "Höyääääyh!"
Metallinhohtoinen kärpänen lentelee ympärillä. Se on saanut käryn herkusta. Hetken aikaa se lentää kunniakierroksia, kunnes lätkähtää työstettävälle pakaralle kuin imukuppi, muuttaen ulkonäkönsä kauneuspilkuksi. Saan tarpeekseni. Otsaltani putoilee hikipisaroita pakaralle. Kärpänen ei reagoi hikisateeseen mitenkään. Vedän patukan ulos liian löysästä reiästä. Se piirtää kellertävänruskean raidan kärpäsen puoleiselle pakaralle.
Silmä jää tuijottamaan minua ammottavana ja kysellen, mitä nyt.
"Sain tarpeekseni. Pidetään tauko", sanon.
Astelen munasiltani parvekkeelle ja nojaan kaiteeseen. Minusta tuntuu kuin olisin vaihtanut paikkaa kärpäsen kanssa. Olen kuilun partaalla.
Sillä tavalla se sattui kun mie Senni-vainaan vuatteita pakkasin vintille, niin sattu naapurin nuori-isäntä(65) tulloon paikalle. Se perskutaralla yllätti minut hame tarttuna tikasten rappuseen. Yllätti hame korvissa ns. Sillä keinoin se kävi.
-Heikki 79 vuotias vanhempi-isäntä
Vierailija kirjoitti:
AP, ALOITUKSESI KUULUU SEKSIPALSTALLE.
Elekkee elekkee nyt hättyytelkö aloittajjaa ko ei se reppana ole ehtinyt runkultaan vielä vastailla
Runkkumatskua olet vailla ap. Ei myö kerrota.