Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan entistä mutta olen naimisissa

Vierailija
21.07.2014 |

Erosin pitkästä avoliitosta (ensimmäisestäni) 2,5 vuotta sitten. Itse lähdin suhteesta miehen alkonkäytön, ja erilaisten tulevaisuudensuunnitelmien vuoksi, mutta rakkaus jäi, se oli puhdas "järkiero" ja sattui minuun varmasti yhtä paljon kuin mieheen.

Rakastuin nopeasti työkaveriini, hirvittävän voimakas alkuhuuma (olisiko ollut tapa unohtaa edellinen suhde?). Menimme maistraatissa naimisiin 8kk seurustelun jlkn (liian nopeaa, tiedän!)

Olemme olleet vasta vuoden naimisissa, mutta entinen on palannut ajatuksiini, ja ikävä on raastava! Asiaa ei helpottanut, kun hän laittoi minulle viestin, jossa toivoo minun olevan onnellinen, on ikävöinyt minua koko tämän ajan, ja katuu kaikkea ikävää mitä on tuottanut...

Mitähän minä nyt tekisin? Lisäkysymyksiä saa esittää...

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:21"]Taidat olla aika nuori?

[/quote]

27

[/quote]

Eli et mikään tyttönen. Taidat jäädä lapsettomaksi "vanhaksi piiaksi"

[/quote]

ehkä, mutta sekin ajatus tuntuu vähemmän pelottavalta, kuin loppuikä tässä.

-ap

Vierailija
62/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:23"]Hei, odottakaas nyt vähän kommentoijat! Minä menin naimisiin laastarin kanssa ja pelkästä Himosta.

Kun himo loppui ja laastari alkoi ikävästi kiristää ja repsottaa, tajusin että väärä mies tuli otettua puolisoksi. Kamala tilanne!

Mutta, tässä tulee evankeliumi: olen oppinut rakastamaan miestäni!!! Se on vaatinut riman laskua, hyväksymistä ja TAHTOA. Niin, eikös se kysymys ollutkin: Tahdotko rakastaa?

[/quote]

Oletko onnellinen? Jäitkö mistään paitsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, elämä hymyilee! :)

-ap

Vierailija
64/114 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miten menee ap:lla nykyään? :) 

Vierailija
65/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oliko entisesi alkoholisti, vai kova juhlimaan? Miten kauan seurustelitte?

Vierailija
66/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:25"]Eli oliko entisesi alkoholisti, vai kova juhlimaan? Miten kauan seurustelitte?

[/quote]

Juhlija/bilettäjä, aina sosiaalisempi ja menevämpi kuin minä. Kyllästyin viettämään lauantai-illat yksin, ja sunnuntaina katsella krapulaista ihmistä.

Melkein 7 vuotta yhdessä, joista 5 ja puoli vuotta saman katon alla.

-ap

Vierailija
67/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:25"]Eli oliko entisesi alkoholisti, vai kova juhlimaan? Miten kauan seurustelitte?

[/quote]

Juhlija/bilettäjä, aina sosiaalisempi ja menevämpi kuin minä. Kyllästyin viettämään lauantai-illat yksin, ja sunnuntaina katsella krapulaista ihmistä.

Melkein 7 vuotta yhdessä, joista 5 ja puoli vuotta saman katon alla.

-ap

[/quote]

Sait Joo ehkä insertissä kuulostamaan pahemmalta ku o. Onko rauhoittunut yhtään, yleensä aika opettaa ja rauhoittaa, tai sitten riistäytyy käsistä. Nyksästä kannattaa ottaa ero, ja harkintaaika mietiskellä ja kuulostella

Vierailija
68/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:23"]Hei, odottakaas nyt vähän kommentoijat! Minä menin naimisiin laastarin kanssa ja pelkästä Himosta.

Kun himo loppui ja laastari alkoi ikävästi kiristää ja repsottaa, tajusin että väärä mies tuli otettua puolisoksi. Kamala tilanne!

Mutta, tässä tulee evankeliumi: olen oppinut rakastamaan miestäni!!! Se on vaatinut riman laskua, hyväksymistä ja TAHTOA. Niin, eikös se kysymys ollutkin: Tahdotko rakastaa?

[/quote]

[/quote]

Tavallaan olen onnellinen. Jatkuva opettelun aiheeni on opetella tekemään itse itseni onnelliseksi. Tämän jälkeen minun ei tarvitse velkoa onnellisuutta i mieheltäni, vaan kaikki mitä häneltä sitten saan on pelkkaa plussaa. Ja kyllä, jäin paitsi paljosta. Ainakin sellaisesta mitä kuvittelin olevan. Mutta koskaan ei voi arvata etukäteen mitä elämä tuo tullessaan.

Vierailija
69/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:23"]Hei, odottakaas nyt vähän kommentoijat! Minä menin naimisiin laastarin kanssa ja pelkästä Himosta.

[/quote]

[/quote]

Tavallaan olen onnellinen. Jatkuva opettelun aiheeni on opetella tekemään itse itseni onnelliseksi. Tämän jälkeen minun ei tarvitse velkoa onnellisuutta i mieheltäni, vaan kaikki mitä häneltä sitten saan on pelkkaa plussaa. Ja kyllä, jäin paitsi paljosta. Ainakin sellaisesta mitä kuvittelin olevan. Mutta koskaan ei voi arvata etukäteen mitä elämä tuo tullessaan.

[/quote]

toivon sinulle paljon kaikkea hyvää!

-ap

Vierailija
70/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään tosiaan, että jos jään ja yritän saada suhteen jotenkuten toimimaan, koen joskus jääneeni siitä suuresta rakkaudesta paitsi. Ehkä vähän naivia ja itsekästä.

-ap

Vierailija
71/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:41"]Pelkään tosiaan, että jos jään ja yritän saada suhteen jotenkuten toimimaan, koen joskus jääneeni siitä suuresta rakkaudesta paitsi. Ehkä vähän naivia ja itsekästä.

-ap

[/quote]

Teen niin tai näin, aina väärinpäin jonkun mielestä. Kuuntele itseäsi ja tunteitasi.

Vierailija
72/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:41"]Pelkään tosiaan, että jos jään ja yritän saada suhteen jotenkuten toimimaan, koen joskus jääneeni siitä suuresta rakkaudesta paitsi. Ehkä vähän naivia ja itsekästä.

-ap

[/quote]

Teen niin tai näin, aina väärinpäin jonkun mielestä. Kuuntele itseäsi ja tunteitasi.

[/quote]

oobs, siis teet

Vierailija
73/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sinun tilanteessasi ottaisin takaisin sen entisen miehen :)! Olisit varmasti rakastuneempi ja onnellisempi.

Vierailija
74/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero! Turha kärvistellä ihmisen kanssa, josta ei edes tunne pitävänsä, kun ei teillä kerran lapsiakaan ole. Älä kuitenkaan palaa exäsi kanssa yhteen, vaan ole yksin ja opi elämään omillasi!!!

Vierailija
75/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:48"]Minä ainakin sinun tilanteessasi ottaisin takaisin sen entisen miehen :)! Olisit varmasti rakastuneempi ja onnellisempi.

[/quote]

Oho, ensimmäinen joka sanoo noin.

No tässä avioliitossa tullut huomattua, että ruoho ei ole sen vihreämpää aidan toisella puolella. No jos ottaisin eron, ja palaisin joku päivä yhteen rakkauteni kohteen kanssa, eikö se olisi melkoinen riski? Onko jollain toiminut yhteenpaluu?

Älkää kauhistuneet huoliko, en yhteenpaluuta ikävästä huolimatta suunnittele. Mutta olisi kiva tietää, onko joidenkin suhde toiminut myös eron jlkn.

-ap

Vierailija
76/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:53"]Ota ero! Turha kärvistellä ihmisen kanssa, josta ei edes tunne pitävänsä, kun ei teillä kerran lapsiakaan ole. Älä kuitenkaan palaa exäsi kanssa yhteen, vaan ole yksin ja opi elämään omillasi!!!

[/quote]

palaa yhteen koskaan, vai pitkään aikaan?

-ap

Vierailija
77/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, kun lukee näitä omia kommentteja, tajuaa miten tyhmältä kuulostaa. Rakkaus varmaan puolittaa älykkyysosamäärän.

-ap

Vierailija
78/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos eksälläsi olisi uusi? Kävisitkö samaa läpi?

Vierailija
79/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:01"]Entä jos eksälläsi olisi uusi? Kävisitkö samaa läpi?

[/quote]

Kävisin varmasti. Mutta uuden suhteen väliin en menisi. Toivon hänelle onnea, mielummin itse onneton, kuin hän.

-ap

Vierailija
80/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että jos exäsi kanssa molemmat rakastatte toisianne, niin ota ero, oo muodon vuoksi vähän aikaa yksin ja palatkaa sitten exän kanssa yhteen! :)

Paljon tsemppiä sulle! Kaverillani on vähän vastaava tilanne, mutta exälläkin on uusi puoliso, menivät juuri naimisiin ja kaverillani nykyisen kanssa jo pieni lapsi, mutta molemmat taitavat kaivata toisiaan kovasti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän