Suomessa saa päättötodistuksen porukka joka ei osaa lukea kunnolla, laskemisesta puhumattakaan
Säälivitosilla mennään ja opettaja pelkää m amulasten vanhempia ja siksi päästää läpi.
Luultavasti opettaja huokaisee kun sakki jättää peruskoulun.
Pisa-tulosten lasku on ollut ällistyttävää.
Kommentit (5)
Miksi te suomalaiset kiusasitte meitä omianne, siis oman maan kansalaisianne? Mulla meni koulu hyvin, keskiarvo oli jotakin 8, 1 muistaakseni ja hyvin osaan lukea ja matematiikkakin taisi olla 7-8 eli ihan hyvä. Mutta joka paikassa missä olen kanssa kansalaiset vähättelevät. Kun olin viimeksi laittanut itsearviointiin, että kiitän itseäni siitä miten hyvin ja laajasti olin aiheen lukenut ja tustunut nolasi opettaja minut yhteispalautteessa sanoen, että ei tässä ole tavoitteena lukea mahdollisimman laajasti vaan pelkästään oleellinen eli ei lukutaitoa eikä laskutaitoa taideta enää edes arvostaa mitenkään vaan tuon mystisen "oleellisen" tiedon kerääjiä ja tekoälyn käyttäjiä. Ei taida olla tarkoituskaan pitää yllä hyvää lukutaitoa tai laskutaitoa. Itse opetan omaa lasta kotona niin paljon kuin mahdollista että saa jotkin taidot. Saatte tulevaisuudessa varmaan vaan lisää muualta ihmisiä tänne kun suomalaiset kiusaa ja väheksyy omiaan mielummin eikä meiltä kysytä mitään.
Opetan yläkoululaisia. Heikoiten pärjäävistä 95% on kantiksia, joita ei koulu kiinnosta yhtään.
Mustat roadmanit on oikea voimavara Suomelle.
Jep, eikä tilanne muuta kuin huonone.