Rakastan entistä mutta olen naimisissa
Erosin pitkästä avoliitosta (ensimmäisestäni) 2,5 vuotta sitten. Itse lähdin suhteesta miehen alkonkäytön, ja erilaisten tulevaisuudensuunnitelmien vuoksi, mutta rakkaus jäi, se oli puhdas "järkiero" ja sattui minuun varmasti yhtä paljon kuin mieheen.
Rakastuin nopeasti työkaveriini, hirvittävän voimakas alkuhuuma (olisiko ollut tapa unohtaa edellinen suhde?). Menimme maistraatissa naimisiin 8kk seurustelun jlkn (liian nopeaa, tiedän!)
Olemme olleet vasta vuoden naimisissa, mutta entinen on palannut ajatuksiini, ja ikävä on raastava! Asiaa ei helpottanut, kun hän laittoi minulle viestin, jossa toivoo minun olevan onnellinen, on ikävöinyt minua koko tämän ajan, ja katuu kaikkea ikävää mitä on tuottanut...
Mitähän minä nyt tekisin? Lisäkysymyksiä saa esittää...
Kommentit (114)
Taidan Ap tunnistaa sut.. Jos olet J niin olen aavistellut tätä. Tunnen myös nykyisen ja entisesi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:39"]Taidan Ap tunnistaa sut.. Jos olet J niin olen aavistellut tätä. Tunnen myös nykyisen ja entisesi.
[/quote]
Ei huolta, en ole :) Eli tilanteeni ei olekaan niin tavaton!
-ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:39"]Taidan Ap tunnistaa sut.. Jos olet J niin olen aavistellut tätä. Tunnen myös nykyisen ja entisesi.
[/quote]
-ap
[/quote]
Harmi, ehkä se oli vaan toiveajattelua sillä ystävälläni vähän samanlainen tilanne ja kaikki sitä mieltä että tän ystävän ja exän kuuluisi palata yhteen uudesta avioliitosta huolimatta. He olivat hyvä pari. :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:39"]Taidan Ap tunnistaa sut.. Jos olet J niin olen aavistellut tätä. Tunnen myös nykyisen ja entisesi.
[/quote]
-ap
[/quote]
Harmi, ehkä se oli vaan toiveajattelua sillä ystävälläni vähän samanlainen tilanne ja kaikki sitä mieltä että tän ystävän ja exän kuuluisi palata yhteen uudesta avioliitosta huolimatta. He olivat hyvä pari. :)
[/quote]
Voi että! Toivotaan että ystäväsikin löytää tavan olla onnellinen :)
-ap
Itselläkin perhe ja ystävät vihjailleet, että ex oli oikea. Mutta ennenkuin mietin mtn, on selvitettävä tämä asia ajan kanssa alta pois. Enkä mieti yhteenpaluuta. Tapahtuu, jos on tapahtuakseen :)
-ap
Hei olipas ap kiva lukea sun kuulumiset! Olinkin miettinyt mitä sulle kuuluu ja yhden ystäväni kanssa puinut tilannettasi, vaikkei sua tunnetakaan :D teit varmasti oikean ratkaisun!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:39"]Taidan Ap tunnistaa sut.. Jos olet J niin olen aavistellut tätä. Tunnen myös nykyisen ja entisesi.
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
Voi että! Toivotaan että ystäväsikin löytää tavan olla onnellinen :)
-ap
[/quote]
Kuin myös :) Vaikka kuinka ihanaa olisikin että eläisimme useammin, kun tämän ainoan kerran niin se ei välttämättä ole näin ja sen takia pitäisi pyrkiä elämään tämän elämän niin että jos se jää ainoakseni niin sen on elänyt onnellisena. Sinusta tuntuu varmaan todella pahalta uuden miehesi kannalta jos hänet jätät, mutta pelkästään häntä miellyyttääksesi et voi jäädä. Välillä on ajateltava itseään. Toivon että asiasi ratkeaa ja saat ansaitsemasi onnen <3
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 00:04"]Itselläkin perhe ja ystävät vihjailleet, että ex oli oikea. Mutta ennenkuin mietin mtn, on selvitettävä tämä asia ajan kanssa alta pois. Enkä mieti yhteenpaluuta. Tapahtuu, jos on tapahtuakseen :)
-ap
[/quote]
Jos et rakasta nykyistäsi niin lähde. Perstuntumalla pääsee pitkälle, tiedät varmasti sisimmässäsi mikä on oikein :) ja jos sinut ja nykyisesi tai sinut ja exäsi on tarkoitettu yhteen niin te vielä varmasti toisenne löydätte :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 00:06"]Hei olipas ap kiva lukea sun kuulumiset! Olinkin miettinyt mitä sulle kuuluu ja yhden ystäväni kanssa puinut tilannettasi, vaikkei sua tunnetakaan :D teit varmasti oikean ratkaisun!
[/quote]
Eikö olenkin aika hauskaa, miten täällä anonyymien ihmisten tarinat voikin joskus jäädä mietityttämään? :) Ratkaisu tuntuu hyvältä. Ilma on nyt kevyempää hengittää! Tein tuon päätöksen muutama pvä ketjun aloittamisen jälkeen. Pelkäsin riutuvani tässä vielä vaikka kuinka ja kauan, mutta päätös onneksi syntyi nopeasti, ja rohkeus tehdä se. Helppoa se ei ollut, voi sitä huudon ja herjan ja mustamaalaamisen määrää. Mutta se oli tämän arvoista :)
-ap
Kiitos ihanat uudet kommentoijat. Tarina päättyi toistaiseksi niin, että lähdin nykyisen luota. Erohakemus lähti ma eteenpäin. Nostin tämän ketjun kertoakseni tämän :)
-ap
Ota entiseen yhteyttä! Pian sillä on joku uusi, ja sit kaduttaa!
Eikö kellään kokemusta, tai rakentavaa vinkkiä? Tämä on todella raastavaa, enkä voi aiheesta kenellekkään puhua.
-ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:23"]
Erosin pitkästä avoliitosta (ensimmäisestäni) 2,5 vuotta sitten. Itse lähdin suhteesta miehen alkonkäytön, ja erilaisten tulevaisuudensuunnitelmien vuoksi, mutta rakkaus jäi, se oli puhdas "järkiero" ja sattui minuun varmasti yhtä paljon kuin mieheen.
Eroa ja tee palvelus nykyisellesi. Hän voi löytää sen, joka häntä rakastaa oikeasti.
Rakastuin nopeasti työkaveriini, hirvittävän voimakas alkuhuuma (olisiko ollut tapa unohtaa edellinen suhde?). Menimme maistraatissa naimisiin 8kk seurustelun jlkn (liian nopeaa, tiedän!)
Olemme olleet vasta vuoden naimisissa, mutta entinen on palannut ajatuksiini, ja ikävä on raastava! Asiaa ei helpottanut, kun hän laittoi minulle viestin, jossa toivoo minun olevan onnellinen, on ikävöinyt minua koko tämän ajan, ja katuu kaikkea ikävää mitä on tuottanut...
Mitähän minä nyt tekisin? Lisäkysymyksiä saa esittää...
[/quote]
Säälittäviä olette, jotka haette täältä anonyyminä ilmaista terapiaa!!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:44"]Säälittäviä olette, jotka haette täältä anonyyminä ilmaista terapiaa!!
[/quote]
Voi mä tiedän sen! Epätoivo on vaan niin suurta, että menin sortumaan.. :/
-ap
Tuntuuko, että olet jumissa avioliitossa? Entä rakastatko nykyistäsi? Jos vastaus on ei, tiiät mitä tehdä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:50"]Tuntuuko, että olet jumissa avioliitossa? Entä rakastatko nykyistäsi? Jos vastaus on ei, tiiät mitä tehdä.
[/quote]
Tietenkin siis jos viimeiseen vastaus on ei :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:50"]Tuntuuko, että olet jumissa avioliitossa? Entä rakastatko nykyistäsi? Jos vastaus on ei, tiiät mitä tehdä.
[/quote]
Juurikin siltä tuntuu, ja ei en rakasta, jäi siihen alkukiihkoon :/
-ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:50"]Tuntuuko, että olet jumissa avioliitossa? Entä rakastatko nykyistäsi? Jos vastaus on ei, tiiät mitä tehdä.
[/quote]
Juurikin siltä tuntuu, ja ei en rakasta, jäi siihen alkukiihkoon :/
-ap
[/quote]
Kyllä sinuna jättäisin kyseisen :l
Kyllä hän viesteillä häiriköi, tänään 23 viestiä. Täyttä herjaa, ensimmäiset 4 luin ja loput olen poistanut lukematta :)
-ap