Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateus hyväkroppaisia naisia kohtaan

Vierailija
15.07.2021 |

Näin kesäaikaan tulee nähtyä hyvin muiden kroppia ja kyllähän se kirpaisee, kun vastaan tulee joku hyväkroppainen nainen. Äskenkin Lidlissä kassajonossa edessäni seisoi noin 160 cm, hyvin siro, timmi ja pyöreäpeppuinen nainen. Osti ison kasan jäätelö-pahvipakkauksia. Mietin vaan, ostikohan lapsilleen ja siitä tulikin heti mieleen, että voiko hänen näköisensä olla monen lapsen äiti. Itselläni ei ole lapsia, mutta kroppani on kuin viisikymppisellä...vaikka olen kolmekymppinen.

Tiedän kyllä että minulta tivataan nyt, miksi en sitten tee töitä hyvin kropan eteen. Vastaus on, että olen aivan liian laiska ihminen. Ei se silti poista niitä tunteita joita hyvällä kropalla varustetut naiset minussa herättävät.

En kai nyt voi sentään ainoa olla, jolle tulee tällaisia tuntemuksia kesäaikaan?

Miten tällaisista tuntemuksista pääsee eroon, kun en kuitenkaan tule koskaan olemaan niin aktiivinen ja motivoitunut, että jaksaisin treenata ja pitää kroppani hyvässä kunnossa?

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pysynyt hoikkana, vaikka syön välillä mitä sattuu. Ja en juuri liiku. Työttömänä ollessa sain tehtyä ryhtiliikkeen ja elettyä terveellisemmin ja liikuttua. Kävin salilla jne. Laihaläskin tilalle tuli lihastakin, ulkomuoto ei juuri muuttunut, mutta itse ainakin ne lihakset tuntee. Minä en kiinnitä huomiota muiden vartaloihin, joten en arvostele lihavampia edes mielessäni. Äitini on ylipainoinen ja tiedän ettei se painonpudotus helppoa aina ole.

Vierailija
142/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun jotkut kommentoi aiheeseen siitä keskusteltaessa että mikset vain treenaa pakaroita yms.

Hahah, kun hyvä kroppa on lähinnä geeneistä kiinni. Tai no, suurin osa naisista varmaan saa hyvän kropan ihan treenaamalla, mutta mulla on roteva luusto, leveämmät hartiat kuin monella miehellä. Länkisääret ja paksut nilkatkin. Kyllä olen katkera ja kateellinen tavallisia siroja naisia kohtaan. Olen kamppaillut sen kanssa monta vuotta, ja vaikka se on jonkun verran helpottanut, välillä ne tunteet nousee pintaan.

Joskus se on niin paha, ettei edes pysty menemään ihmisten ilmoille.

Jos kateus on oikeasti niin paha, ettet pääse ihmisten ilmoille niin kannattaa harkita terapiaa.

Tuohan on kamalaa.

Oho, tulipa humalassa avauduttua...

Mutta joo, kiitos ehdotuksesta, terapiaan pääsemistä tässä odotellaan ja sen eteen teen töitä :) Kelan tukemaan terapiaan vain on aika vaikea päästä! Yksityiseen terapeuttiin ei ole työttömällä tietenkään varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset ovat niin huonokuntoisia että ihan tavallisella terveellisellä ruokavaliolla ja treenaamalla muutaman kerran viikossa saa itsensä parhaaseen kymmeneen prosenttiin. Varsinkin kun puhutaan päälle kolmekymppisistä.

Tämähän pätee myös sitten teihin miehiin. Timmi ja sopivan lihaksikas kroppa, josta me naiset tykätään, ei muuta vaadi. Ja olet top10 mies😛

Vaatii nimenomaan ne geenit. Hoikkuus toki ei vaatisi, mutta se kun ei miehelle riitä.

Juurikin tämä.

Timmi ja sopivan lihaksikas kroppa ei auta miestä juuri ollenkaan, ellei löydy:

- pituutta

- leveitä hartialuita

- luonnostaan raamikasta kroppaa

Vierailija
144/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tässä maassa näe samassa mittakaavassa kuin muissa maissa. Et ilmeisesti ole käynyt ikinä Aasiassa? :D

Aasia on valtavan laaja käsite. Siihen kuuluu 48 valtiota, missä kansa/naiset ovat hyvinkin eri näköisiä.

Mitähän näistä mahdat tarkoittaa?

No ei ainakaan äkkiseltään tule mieleen yhtäkään, jossa keskimääräinen bmi olisi isompi kuin täällä.

Kuwait, Qatar, Arabiemiraatit, Jordania, Saudi-Arabia, Bahrain, Syyria, Irak, Libanon, Turkki, Kazakstan, Azerbaidzan, Georgia, Kypros, Oman, Armenia, Israel, Iran, Brunei, Kirgisia, Uzbekistan, Mongolia. Ja Venäjäkin.

Vastaat ilman lähdettä? Ja tätä yläpeukutetaan raivokkaasti :D

Vierailija
145/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset ovat niin huonokuntoisia että ihan tavallisella terveellisellä ruokavaliolla ja treenaamalla muutaman kerran viikossa saa itsensä parhaaseen kymmeneen prosenttiin. Varsinkin kun puhutaan päälle kolmekymppisistä.

Tämä.

Ihmeitä ei todellakaan vaadita.

Useimmilla homma tyssähtää syömiseen. Herkkuja pitää päästä vetämään, ja sitten vaaditaan ihmedieettejä että kalorit pysyisivät kurissa. Likunta on aina samaa jojottelua bikinikuntoon, ei sitä että pysyttäisiin suurin piirtein kondiksessa jatkuvasti.

Olen itse juurikin top kympissä kunnon suhteen. En ole urheilullista nähnytkään, käytännössä noudatan suurin piirtein liikuntasuosituksia ja ruokavalio on sinne päin ok. Kropan suhteen olen bottom kympissä, johtuen siitä että olen mies. Naisia kiinnostaa lähinnä genetiikka, eikä minulta löydy 185cm pituutta tai leveitä hartialuita. Ylipainoinen kaljalla ja makkaralla elävä iso mies on siis minua moninkertaisesti parempikroppainen.

Jos olisin nainen, hyppisin joka päivä riemusta kun ei tarvittaisi kuin terveellinen ruokavalio ja vähän treeniä (positiivisia asioita muutenkin) niin nousisin heti parhaimmistoon.

Älä nyt viitsi. Miehellä 90% markkina-arvosta määräytyy varallisuuden perusteella.

Tottakai varallisuutensa perineet pääsevät helpommalla, mutta kyllä ihan koulut käymällä, menemällä erittäin hyväpalkkaisiin töihin ja sijoittamalla fiksusti pääsee helposti top kymppiin, ylemmäksikin.

Tuo on astetta haastavampaa kuin kindiksessa pysyminen.

Ja muuten edellyttää myös geneettistä lahjakkuutta eli älyä, ja/tai kunnianhimoista ja kilpailuhenkistä luonnetta.

Kai ymmärrät että miehellä lisääntyminen loppuu evolutiivisesti siihen, kun ne omat mällit pääsee ruiskauttamaan naaraan sisälle. Naisella puolestaan tuo on helpoin osuus, sitten alkaakin parinkymmenen vuoden kakku.

Siten jonkun viehättävyyden vertailu on täysin järjetöntä.

Kyllä se kakku miehelläkin alkaa. Ei tämä mikään sellainen maa ole, jossa miehet käy ruikkimassa ympäriinsä ja naiset ovat aina yksinhuoltajia.

Kyllä on. Lisääntyminen on miehelle naurettavan helppoa, tämä on yksi lukemattomista miehenä olemisen eduista naisiin nähden. Mieheltä vaaditaan minuutin nylkytys, naiselta 9kk tuskallinen tila ja jopa hengenvaarallinen tila joka eskaloituu vielä pahempaan synnytykseen. Mies voi myös saada jälkeläisiä rajattoman määrän.

Ja voi myös häipyä siitoshommien jälkeen jos ei perhearki huvita ja nainen jää yyhooksi. YH-isä taas on ihailtu arjen sankari.

Vierailija
146/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoikka 40 vuotiaaksi, mutta sitten tapahtui jotain. Syön vähemmän ja yritän liikkua enemmän, mutta kilot vain kasvaa. Ehkä se on luonnon laki.

Vierailija
147/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ulkonäkö ja timmi kroppa on tärkeintä elämässä (kyllä, tiedän että olen pinnallinen ja elämä romuttuu kun vanhenen :D) ja ylläpidän kroppaa salitreenillä ja ryhmäliikuntatunneilla. Sanoit olevasi laiska, ei hätää, niin minäkin! Ryhmäliikuntatunnit auttavat mua tässä asiassa, tunti päivässä ja joku huutaa sulle mitä teet, eli pakko vaan hyppiä.

Kokeile, saatat jopa tykätä.

Oletpa nolo, sinun kohdallasi naisen ensimmäinen kuolema eli ilmaksi muuttuminen tulee olemaan todella tuskallinen, kannattaisi varmaan etsiä muuta sisältöä elämäänsä kuin se peilin kanssa nussiminen.

Vierailija
148/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on kaunis ja vetävä silloin kun on sinut itsensä kanssa ja antaa muidenkin olla mitä on.

Näitä ei usko kukaan.

Vierailija
149/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän pätee myös sitten teihin miehiin. Timmi ja sopivan lihaksikas kroppa, josta me naiset tykätään, ei muuta vaadi. Ja olet top10 mies😛

Vaatii nimenomaan ne geenit. Hoikkuus toki ei vaatisi, mutta se kun ei miehelle riitä.

Juurikin tämä.

Timmi ja sopivan lihaksikas kroppa ei auta miestä juuri ollenkaan, ellei löydy:

- pituutta

- leveitä hartialuita

- luonnostaan raamikasta kroppaa

Minulta löytyy pituutta, hyvä kroppa, monipuolisella treenillä ja hyötyliikunnalla hankitut lihakset ja talouskin kunnossa, mutta ei auta. Pitäisi olla valloittava tekohymy ja uskottavat valheet ennen kuin pääsee pidemmälle. Ai niin isokin on ja kyky käyttää.

Nainen tarvii itseään huonomman miehen, että voi päteä.

Vierailija
150/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi monta kertaa viikossa tapahtuvaa kuntoilua pidetään jotenkin kamalana asiana.

Ymmärrän, jos ylipainoa on monta kymmentä kiloa ja ei ole liikkunut vuosiin jos koskaan, niin se alkuun lähteminen on hankalaa. Mutta uskokaa, että sitä kituilua ja lihaksiin sattumista kestää vain sen parisen viikkoa ja sitten alatte nauttia liikkumisesta ja tuloksista.

Itse käyn salilla 4 krt/ vko + pyörälenkit ja kävely ja nautin aina, kun saan liikkua. Kropassa tuntuu ikävältä, jos sitä ei pääse liikuttamaan kunnolla muutamaan päivään. Kun on lihaksia, niin ihminen jaksaa ihan nirmielämässäkin paremmin, myös istumatyötä.

Eikä se normipainossa pysyminen mitään kitumista vaadi. Paljon parempi olo tulee, kun syö terveellistä ruokaa pääajan. Silti voi kyllä herkutella päivittäinkin. Mutta ei se tarkoita sitä, että syö sipsipussin/ jäätelöpaketin päivässä. Siitähän se huono olo vasta tuleekin.

Nainen, 47v

Hyvin pieni prosentti ihmisistä ei saa liikunnasta lainkaan nautintoa, mikä voi selittää osan liikuntakammon. Usein kuitenkin on kyse siitä, että kun täysin rapakuntoinen ihminen alkaa liikkua, se liikunta varmaan tuntuu kamalalta. Lihaksia särkee ja henki ei kulje. Lisäksi monet aloittavat liian rankalla ohjelmalla. Pitäisi osata aloittaa maltilla ja rakentaa itselleen rutiini. 

Itse juoksen ja käyn salilla 5-6 kertaa viikossa. Ikää jo 56, mutta liikkunut olen 12-vuotiaasta asti säännöllisesti. 

Tuo ei ole totta ollenkaan. Valtaosa ihmisistä saa liikunnasta nautintoa kunhan se on jotain mistä itse pitää ja rankka aloitusvaihe on takana. On tutkittukin, että on pieni prosentti ihmisiä jotka eivät nauti liikunnasta ja joilla fyysinen kunto ei edes kehitt juurikaan. Kyseessä on todella marginaalisen pieni ryhmä.

Vierailija
151/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin vielä jos on onnistunut treenaamaan itselleen enemmän lihaksia, silloin voi myös syödä enemmän koska lihakset kuluttaa energiaa enemmän.

Totta, mutta tämä on aika paljon liioiteltu juttu. 10kg lihasta lisää ja kulutat noin 100kcal / vrk enemmän.

Vierailija
152/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että naisena on todella vaikeaa saada lihasta. Tai ainakin itse kuulun ilmeisesti siihen kategoriaan, että luonnollisen testosteronin määrä on vähäinen, eikä lihas siksi kovin helposti kehity. Lisäksi vuoden tai puolentoista vuoden jälkeen treeni alkaa olemaan niin intensiivistä ja kovaa jokaisen millin vuoksi, että se vaatii paljon. En ole ihan varma, onko itsestäni niin kovaan treenaamiseen. Nyt 160cm:nä nostan esim mavessa 3x3 92,5kg, lantionnostossa 3x8 120kg, pystypunnerruksessa 3x10 12,5kg jne. eikä silti lihasta nyt niin hirveästi ole. 

En ilmeisesti jaksa säätää ruokavaliolla riittävästi. Syön kyllä lisäproteiineja, mutta mitään varsinaisia bulkkikausia en pidä, koska tuskin jaksaisin alkaa kovalle dieetille. En siis voi olla varma, että pääsisin takaisin tähän rasvaprosenttiin. Tämän vuoksi lihaskaan ei sitten erityisemmin kasva. 

Vierailija
153/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi porukka jaksaa vastata tähän miesten fantasialankaan? Yksikään nainen ei kuvailisi toisen naisen ulkonäköä tuolla tavalla, ei todennäköisesti edes omaansa, ja koko asetelma "kateus hyväkroppaisia naisia kohtaan" kuulostaa enemmän miehen päästä olevalta. Huoh... kahdeksan sivua. Luovutan. On päiviä jolloin todella kyseenalaistan naisten äänioikeuden järkevyyttä...

Vierailija
154/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi porukka jaksaa vastata tähän miesten fantasialankaan? Yksikään nainen ei kuvailisi toisen naisen ulkonäköä tuolla tavalla, ei todennäköisesti edes omaansa, ja koko asetelma "kateus hyväkroppaisia naisia kohtaan" kuulostaa enemmän miehen päästä olevalta. Huoh... kahdeksan sivua. Luovutan. On päiviä jolloin todella kyseenalaistan naisten äänioikeuden järkevyyttä...

Viimeisen lauseen kanssa olet oikeassa, mutta muuten valehtelet itsellesi. Eli tottakai se nainen kuvailee toisen naisen ulkonäköä tuolla tavalla, naisen pää kääntyy kauniin naisen perään siinä missä heteromiehenkin. Sen sijaan miehen ulkonäkö ei naista kiinnosta koska naiset ovat seksiobjekteja ja koriste-esineitä paitsi ne jotka eivät ole.

Myös homomiehet huomaavat kyllä seksikkäät naiset ja kehuvat näiden ulkonäköä samalla tavalla kuin heteronaistekin eli aloittajan kuvaamalla tavalla.

Vierailija
155/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee hyvällä kropalla, jos ei ole rakkautta. Ajattele. Aina jollain on jotain, mitä itsellä ei ole. Kaikki rypistymme ja vanhenemme jossain vaiheessa. Onnen ei pitäisi olla niin ulkonäkökeskeistä. Vaikeaa silti, tiedän. Kateus on varsinainen peikko.  

Vierailija
156/157 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tuollaisia kateuden tunteita, vaan lähinnä saan hyväkroppaisista naisista motivaatiota. Ihan kaikkeen ei omassa kropassa pysty tietenkään vaikuttamaan mutta moneen asiaan onneksi pystyy.

Sama. Luulen että nämä ihmiset ovat hiukkaisen narsistipiirteisiä jotka voivat sanoa, että jos olet vähänkin kilpailuhenkinen, niin tuntuu pahalta nähdä terveitä kauniita hoikkia naisia. Siis tuntuupahalta, niinkö? Pakko olla vähän narsistin vikaa, eli nyt katse peiliin, haluatko elämäsi olevan tuollaista? Mieluummin tee itse siitä itsellesi mukavaa. Toisten vihaaminen vain siksi että ovat hoikkia ei tuo tähän maailmaan mitään positiivista. 

Vierailija
157/157 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee hyvällä kropalla, jos ei ole rakkautta. Ajattele. Aina jollain on jotain, mitä itsellä ei ole. Kaikki rypistymme ja vanhenemme jossain vaiheessa. Onnen ei pitäisi olla niin ulkonäkökeskeistä. Vaikeaa silti, tiedän. Kateus on varsinainen peikko.  

miksei hyväkroppaisella voisi olla rakastavaa suhdetta?