Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateus hyväkroppaisia naisia kohtaan

Vierailija
15.07.2021 |

Näin kesäaikaan tulee nähtyä hyvin muiden kroppia ja kyllähän se kirpaisee, kun vastaan tulee joku hyväkroppainen nainen. Äskenkin Lidlissä kassajonossa edessäni seisoi noin 160 cm, hyvin siro, timmi ja pyöreäpeppuinen nainen. Osti ison kasan jäätelö-pahvipakkauksia. Mietin vaan, ostikohan lapsilleen ja siitä tulikin heti mieleen, että voiko hänen näköisensä olla monen lapsen äiti. Itselläni ei ole lapsia, mutta kroppani on kuin viisikymppisellä...vaikka olen kolmekymppinen.

Tiedän kyllä että minulta tivataan nyt, miksi en sitten tee töitä hyvin kropan eteen. Vastaus on, että olen aivan liian laiska ihminen. Ei se silti poista niitä tunteita joita hyvällä kropalla varustetut naiset minussa herättävät.

En kai nyt voi sentään ainoa olla, jolle tulee tällaisia tuntemuksia kesäaikaan?

Miten tällaisista tuntemuksista pääsee eroon, kun en kuitenkaan tule koskaan olemaan niin aktiivinen ja motivoitunut, että jaksaisin treenata ja pitää kroppani hyvässä kunnossa?

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua taas ei haittaa toisten kauneus, en ole kateellinen. häpeän vaan itseäni.

Vierailija
82/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin lihava ja en osaa olla kateellinen hoikille naisille, olen vain iloinen siitä, että heillä on ollut hyvää tuuria elämässään, etteivät ole lihoneet.

Itsellä ei ainakaan ole tuurista kyse ollenkaan :D itseasiassa melkein koko suku kummaltakin puolelta on enemmän ylipainon puolella että voisin minäkin vedota geeneihin ja lihoa rauhassa, mua piikitellään ja kauhistellaan sukujuhlissa kun oon niin "pieni ja laiha", olen vaan normaalin hoikka. Urheilen säntillisesti ja syön terveellisesti ravitsemus etusijalla, varmasti monen mielestä tylsää ja kuivaa, mutta kun itse tykkään.

Mutta mielestäni sulla on ihan oikea asenne. Olla itse oma tyytyväinen itsensä ja antaa muidenkin olla mitä ovat ja iloitaan erilaisuudesta 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako jos kerron, että ainakin itselläni sen kropan ylläpitäminen vaatii jatkuvaa kovaa treeniä ja jatkuvaa syömisen kontrollointia, mikä tekee jo monenlaisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä hankalaa, puhumattakaan siitä että se tekee minusta tylsää seuraa?

Ja tiedän kyllä että olen varmasti poikkeus, keneltäkään muulta se ei vaadi mitään muuta kuin korkeintaan geenit, mutta ajattelin että jos tämä ajatus sua helpottaisi.

Ja pidät kroppaasi yllä syystä että? Narsismi? Tarve kerjätä miesten huomioita?

No onpa taas katkera, tietämätön ja moukkamainen kommentti.

Mulla ainakin treenaaminen ja kurinalainen ruokavalio ja kehon kurittaminen oli ihan vaan keino pärjätä järkyttävän ahdistuksen ja vaikeiden elämäntilanteiden kanssa. En saanut mitään otetta mistään, mutta sentään kehoani pystyin kontrolloimaan, ei mulla mitään muuta ollut mutta se edes oli mun päätäntävallassa.

Huomiota en totisesti ollut vailla, sillä olin niin masentunut ja pelokas, etten edes uskaltanut poistua kotoa muualle kuin lenkille ja kauppaan ja silloinkin verhosin itseni niin etten taatusti kiinnittäisi huomiota. Olin niin hlvetin timmi mutta silti häpesin itseäni ja pelkäsin ihmisiä.

Mikä sun ongelma on?

Ohis

Vierailija
84/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä itseään hoikiksi naisiksi tituleeraavat ovat kaikki jotain mt-tapauksia?😅 Antaa kuvan että ei voi olla hoikka ilman ongelmia😅

Vierailija
85/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako jos kerron, että ainakin itselläni sen kropan ylläpitäminen vaatii jatkuvaa kovaa treeniä ja jatkuvaa syömisen kontrollointia, mikä tekee jo monenlaisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä hankalaa, puhumattakaan siitä että se tekee minusta tylsää seuraa?

Ja tiedän kyllä että olen varmasti poikkeus, keneltäkään muulta se ei vaadi mitään muuta kuin korkeintaan geenit, mutta ajattelin että jos tämä ajatus sua helpottaisi.

Sama mulla! Mä olen se kaikista tylsin rutiini- Riitta, jonka elämässä kaikki on suunniteltua. Ja sitä jäätelöä ei todellakaan vedetä holtittomasti edes helteillä. Mutta kroppaa kadehdit varmasti.

Vierailija
86/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo muokkaantuu yllättävän nopeasti. Juoksen normaalisti noin 60 kilometriä viikossa. Hellejakson aikana pitkät lenkit ovat jääneet, kun on niin tukalan kuumaa. Juoksukilsoja on tullut vain 15- 20 viikossa. Varsinkin ylös reisien ulkosyrjään on tullut läskiä. No ei haittaa. Helteet eivät jatku ikuisesti ja palaan normaaliin.

Vierailija
87/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tässä maassa näe samassa mittakaavassa kuin muissa maissa. Et ilmeisesti ole käynyt ikinä Aasiassa? :D

Aasia on valtavan laaja käsite. Siihen kuuluu 48 valtiota, missä kansa/naiset ovat hyvinkin eri näköisiä.

Mitähän näistä mahdat tarkoittaa?

No ei ainakaan äkkiseltään tule mieleen yhtäkään, jossa keskimääräinen bmi olisi isompi kuin täällä.

No ainakin Turkki 28,5,

Kazakhstan 27,5

Azerbaijan 28,1

Georgia eli Gruusia 27,3

Kypros kuuluu maantieteellisesti lähi-itään ja Aasiaan 26,3

Libanon 27,6

Iraq 28,8

Syria 29,0

Bahrain 28,6

Saudi-Arabia 28,7

United Arab Emirates 29,7

Siinain niemimaa kuuluu Aasiaan, tämä on koko Egyptin luku 30,7

Qatar 30,1

Kuwait 30,8

Oman 27,1

Armenia 27,4

Venäjä, ei erikseen Aasiaa 26,8

Turkmenistan 26,4

Israel 26,2

Iran 27,2

Brunei 26,6

Kirgisia 26,8

Uzbekistan 26,3 

Mongolia 26,4

Jemen 26,5

Tajikistan 25,3

Malesia 25,6

Malediivit 25,9

Nämä tuli itsellä mieleen. Tähän on koottu naisten keskimääräinen bmi. Suomen luku on 25,3. Näissä kaikissa Aasian maissa se on korkeampi.

Mun oma bmi on 20,3

Vierailija
88/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vielä muutama vuosi sitten hyvä kroppa ja vientiä riitti. Sen hyvän kropan eteen ei oikeastaan tarvinut edes tehdä mitään. No, nyt on ikä tehnyt tehtävänsä ja painoa alkanut salakavalasti tulla ja muutenkin alkaa kilometrit näkyä. Nyt huomaan kuitenkin olevani onnellisempi kuin ikinä. En ole ylipainoinen millään mittapuulla, yleiskunto on hyvä ja jaksan tehdä asioita. Olen neljäkymppinen joten ei mun tarvitse enää mikään missi olla. Se että saan myös olla suht rauhassa on iso plussa. Miesten huomio on tuntunut aina ahdistavalta.

Vierailija
89/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me hoikatkin aina keksimme jotain kadehdittavaa. On olemattomat tissit, liian pieni peppu, oudot luiset jalat, mitkään vaatteet ei istu kun näyttää 12 vuotiaalta pojalta jne😅 Uskon että kaikki naiset kadehtivat aina jotain muuta, ei me kukaan olla täysin tyytyväisiä itseemme! Tärkeintä on yrittää päästä siihen pisteeseen ettei anna kateuden vaikuttaa omaan elämään ja käyttäytymiseensä!

Vierailija
90/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki siitä minkä kukin mieltää hyväksi kropaksi. Itseäni ei edes ne langanlaihat mallinmitoissa olevat naiset kiinnosta yhtään. Normaalipaino on paras, eihaittaa vaikka olisi 10kg ylimäärästä. Rajansa tietenkin kaikella.

M29

Vierailija
91/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se hyvä vartalo elämää muuta paremmaksi jos sinulla on elämässä muutakin sisältöä, minkäs sitä geeneilleen voi.

Itse olen varsin tyytyväinen pehmeään ja vähän ylipainoiseen kroppaani. Hienosti jaksaa vielä kannatella vaikka sitä on runnellut 3 raskautta, valtava ylipaino jonka laihdutin pois, reuma ja leikkausarvet.

Oli aika kun olin tikissä, liikuin kuin hullu ja sali vei mukanaan, lihasta oli enemmän kuin monessa miehessä ja rasvaa vähemmän kuin raejuustossa . Olinko onnellinen? En. Se oli työtä joka vei 24/7 jos ei liikkuessa niin kehoa huoltaen ja äärimmäisen tarkasti syöden.

On oikeasti ihmisiä joista näkyy että kroppa pysyy kuosissa mitään tekemättä, ei ainuttakaan rasvasolua eikä raskausarpea vaikka lapsia olisi 5. Hienoa heille mutta eipä hekään geenejään ole valinnut. Ja joskus näkee nuoria joiden kroppa on oikeasti kuin 60 vuotiailla. Mutta olen aina miettinyt että jos on terve niin se riittää, fokus pitää laittaa tärkeisiin asioihin.

Vierailija
92/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on viisikymppisen naisen vartalo aloittajan mielestä? Olen viisikymppinen ja samoin koko kaveripiirini, mutta kaikki olemme normaalipainoisia ja liikunnallisia ihmisiä. Vartalot ovat samassa mallissa kuin kolmekymppisenä. Vain ryppyjä on tullut. Herkkuja syön päivittäin, mutta kalorit kuluvat hyötyliikunnassa. Pyöräilen 15 km työmatkani päivittäin.

Vierailija
93/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää seuraahan on vain silloin, jos on tylsä ihminen. Ja etkö muka voi edes paria siideriä viikossa juoda? Voit ihan kevyesti, jos treenaat kovaa viikolla.

Vierailija
94/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset ovat niin huonokuntoisia että ihan tavallisella terveellisellä ruokavaliolla ja treenaamalla muutaman kerran viikossa saa itsensä parhaaseen kymmeneen prosenttiin. Varsinkin kun puhutaan päälle kolmekymppisistä.

Tämä.

Ihmeitä ei todellakaan vaadita.

Useimmilla homma tyssähtää syömiseen. Herkkuja pitää päästä vetämään, ja sitten vaaditaan ihmedieettejä että kalorit pysyisivät kurissa. Likunta on aina samaa jojottelua bikinikuntoon, ei sitä että pysyttäisiin suurin piirtein kondiksessa jatkuvasti.

Olen itse juurikin top kympissä kunnon suhteen. En ole urheilullista nähnytkään, käytännössä noudatan suurin piirtein liikuntasuosituksia ja ruokavalio on sinne päin ok. Kropan suhteen olen bottom kympissä, johtuen siitä että olen mies. Naisia kiinnostaa lähinnä genetiikka, eikä minulta löydy 185cm pituutta tai leveitä hartialuita. Ylipainoinen kaljalla ja makkaralla elävä iso mies on siis minua moninkertaisesti parempikroppainen.

Jos olisin nainen, hyppisin joka päivä riemusta kun ei tarvittaisi kuin terveellinen ruokavalio ja vähän treeniä (positiivisia asioita muutenkin) niin nousisin heti parhaimmistoon.

Älä nyt viitsi. Miehellä 90% markkina-arvosta määräytyy varallisuuden perusteella.

Tottakai varallisuutensa perineet pääsevät helpommalla, mutta kyllä ihan koulut käymällä, menemällä erittäin hyväpalkkaisiin töihin ja sijoittamalla fiksusti pääsee helposti top kymppiin, ylemmäksikin.

Tuo on astetta haastavampaa kuin kindiksessa pysyminen.

Ja muuten edellyttää myös geneettistä lahjakkuutta eli älyä, ja/tai kunnianhimoista ja kilpailuhenkistä luonnetta.

Kai ymmärrät että miehellä lisääntyminen loppuu evolutiivisesti siihen, kun ne omat mällit pääsee ruiskauttamaan naaraan sisälle. Naisella puolestaan tuo on helpoin osuus, sitten alkaakin parinkymmenen vuoden kakku.

Siten jonkun viehättävyyden vertailu on täysin järjetöntä.

Kyllä se kakku miehelläkin alkaa. Ei tämä mikään sellainen maa ole, jossa miehet käy ruikkimassa ympäriinsä ja naiset ovat aina yksinhuoltajia.

Vierailija
95/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se hyvä vartalo elämää muuta paremmaksi jos sinulla on elämässä muutakin sisältöä, minkäs sitä geeneilleen voi.

Itse olen varsin tyytyväinen pehmeään ja vähän ylipainoiseen kroppaani. Hienosti jaksaa vielä kannatella vaikka sitä on runnellut 3 raskautta, valtava ylipaino jonka laihdutin pois, reuma ja leikkausarvet.

Oli aika kun olin tikissä, liikuin kuin hullu ja sali vei mukanaan, lihasta oli enemmän kuin monessa miehessä ja rasvaa vähemmän kuin raejuustossa . Olinko onnellinen? En. Se oli työtä joka vei 24/7 jos ei liikkuessa niin kehoa huoltaen ja äärimmäisen tarkasti syöden.

On oikeasti ihmisiä joista näkyy että kroppa pysyy kuosissa mitään tekemättä, ei ainuttakaan rasvasolua eikä raskausarpea vaikka lapsia olisi 5. Hienoa heille mutta eipä hekään geenejään ole valinnut. Ja joskus näkee nuoria joiden kroppa on oikeasti kuin 60 vuotiailla. Mutta olen aina miettinyt että jos on terve niin se riittää, fokus pitää laittaa tärkeisiin asioihin.

Vieläkö jotkut jaksaa selittää tätä liibalaabaa että on ylipainoinen geeniensä takia? ja paskat marjat. olet ylipainoinen koska syöt enemmän kuin kulutat.

Vierailija
96/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä itseään hoikiksi naisiksi tituleeraavat ovat kaikki jotain mt-tapauksia?😅 Antaa kuvan että ei voi olla hoikka ilman ongelmia😅

Ei me tervejärkiset ja hyväkroppaiset jakseta jokaiseen lihavuusketjuun vastailla. Ihan turhaa, kun palkaksi saat haukkumista ja alapeukkuja. En nyt tarkoita tätä ketjua, vaan yleensä palstan lihavuusketjuja.

Vierailija
97/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kadehdi. Haluaisin vain vajota maan alle itse koska tiedän olevani niin ruma ja kamala. Ja kun joku kaunis nainen seisoo vierelläni se häpeän määrä on valtava ja minua ahdistaa. Onneksi mies ei kulje usein kanssani koska tiedän että hänkin varmaan vertailee. Juhlissa joissa siskoni on mukana, yritän pysyä mahdollisimman sivussa tai piilossa. Hö

on kuvan kaunis ja minä ruma ja läski. On hirveää olla näin kamala.

Vierailija
98/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaana oli upea kroppa vaikka vain söin enkä paljoa liikkunut. Nykyään teen treeniä monta kertaa viikossa ja monipuolisesti säilyttääksebi hyvän vartalon. Kyllä sen kauneuden eteen pitää töitä tehdä. Elämässä harva asia tulee ilmaiseksi .

N24

Vierailija
99/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset ovat niin huonokuntoisia että ihan tavallisella terveellisellä ruokavaliolla ja treenaamalla muutaman kerran viikossa saa itsensä parhaaseen kymmeneen prosenttiin. Varsinkin kun puhutaan päälle kolmekymppisistä.

Tämähän pätee myös sitten teihin miehiin. Timmi ja sopivan lihaksikas kroppa, josta me naiset tykätään, ei muuta vaadi. Ja olet top10 mies😛

No ei kyllä ole, kuten ei ole top 10 nainenkaan tuolla kaavalla. Molemmilla pitää lisäksi olla hyvännäköinen naama ja miehellä lisäksi aktiivinen elämä, johon kuuluu mielenkiintoinen työ ja harrastukset.

Naamasta hyvännäköinen laihaläski voittaa treenaavat tavikset aivan poikkeuksetta pariutumismarkkinoilla.

Vierailija
100/157 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ihmetyttää nuo bmi keskiarvot

millainen otanta, keiltä kysytty jne?

kun en itse ainakaan ole mukana ollut tuollaisessa tutkimuksessa eikä kukaan tutuistani, miehistä eikä naisista.