Mies ei selkeästi ole tarpeeksi kiinnostunut minusta. Silti roikun suhteessa. Voiko joku kertoa mikä minua vaivaa ja miten päästä siitä eroo...
Olen tapaillut miestä jo vuoden ja olen aivan ihastunut. Nähdään n. 1x/vko. Minä olen aina aloitteellinen yhteydenpidossa ja tapaamisten sopimisessa. Mies kyllä aina haluaa nähdä kun kysyn tai ehdottaa itsekkin tapaamista JOS minä olen ensin sanonut että ilmoittele kun/jos haluat nähdä. En ole vielä uskaltanut katsoa mitä tapahtuu jos lopetan yhteydenpidon.
Tuntuu, että pitää jatkuvasti vähän käsivarrenmitan päässä eikä päästä kunnolla lähelle.
Tuntuu että tuo välttelevä käytös on kuin bensaa liekkeihin ja sitten välillä kun saan miehen puolelta jonkin pienenkin vähän syvemmän yhteyden ja läheisyyden niin se on kuin palkinto kaikesta kituuttamisesta.
Kommentit (292)
Mulla vähän samanlainen tilanne. Ärsyttää ja turhauttaa. En tiedä onko läheisriippuvuutta vai mitä. Välillä päätän ottaa etäisyyttä mieheen, ja tunnen tunteideni vähän viilenevän, ja kappas kun mies ottaa yhteyttä taas mennään..joo, olen säälittävä.
Tsiisus miten avutonta. Eroa tai valita vauvapalstalla, valinta on sinun.
Olen ihan tosissani miettinyt, että olisinko niin ihastunut mieheen jos hän olisikin aivan rakastunut minuun.
Yhdessä ollessa on aina mukavaa eikä suhde perustu pelkkään seksiin. Silti tuntuu, että miehelle on aika sama olenko olemassa vai en.
Ap
Sulla on syntynyt traumaside ja saat dopamiiniryöpyn aina, kun mies huomaa sinut. Googlaa ja tutustu aiheeseen. Enkuksi trauma bonding.
Epäterve suhde, etkä ole miehelle tärkeä. Heivaa se menemään. Syö sinun itsetuntosi ja kehosi kemiallisen tasapainon.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus miten avutonta. Eroa tai valita vauvapalstalla, valinta on sinun.
Kas kun kaikki ei aina ole niin helppoa. Jos sinulle on niin todella hienoa!
Miehet on just tollasia selkärangattomia niljakkeita, jotka paremman puutteessa käyttävät toisia vaan hyväkseen.
Kaivappa se itsekunnioitus esiin.
En hyväksy pätkääkään tommosta käytöstä, ei ole sinuun niin lääpällään valitettavasti. Testaa, älä kuukauteen pidä yhteyttä - katso ottaako itse. jos ottaa niin sanot, että "anteeks sul on väärä numero"
Millainen lapsius sinulla? Jotain turvattomuutta isän tai äidin suunnalta tai pitänyt pärjätä liian yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tosissani miettinyt, että olisinko niin ihastunut mieheen jos hän olisikin aivan rakastunut minuun.
Yhdessä ollessa on aina mukavaa eikä suhde perustu pelkkään seksiin. Silti tuntuu, että miehelle on aika sama olenko olemassa vai en.
Ap
Mul oli tommone suhde. repäisin itteni irti. elämäni paras päätös.
Tommonen rakastuneen mimmin tapailu kerta viikkoon on just passeli näin perheelliselle ukkomiehelle!
M40
Jos olisit valmis ottamaan vastuun elämästäsi et etsisi täällä ymmärtäjiä vaan olisit laittanut suhteen jo poikki
Vierailija kirjoitti:
Sulla on syntynyt traumaside ja saat dopamiiniryöpyn aina, kun mies huomaa sinut. Googlaa ja tutustu aiheeseen. Enkuksi trauma bonding.
Epäterve suhde, etkä ole miehelle tärkeä. Heivaa se menemään. Syö sinun itsetuntosi ja kehosi kemiallisen tasapainon.
Tälläisiä olen jostain lueskellutkin. En vaan tajua että miten ihmeessä tuollainen side on syntynyt. Mies ei missään nimessä ole koskaan mitenkään ilkeä tai epärehellinen. Päinvaistoin aika selvästi on ihan koko ajan näyttänyt millainen on. Paitsi ne hetket kun antaa itsestään vähän enemmän.
Ap
Todennäköisesti pyörittää muitakin tai on jopa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tommonen rakastuneen mimmin tapailu kerta viikkoon on just passeli näin perheelliselle ukkomiehelle!
M40
Minullekkin tälläinen tapailu olisi tosi ok, jos en olisi mennyt rakastumaan.
Ei ole naimisissa eikä parisuhteessa, sen tiedän varmasti. Toki voi tapailla myös muita sitähän minä en tiedä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos sinusta tuntuu, että miehelle on sama oletko olemassa vai et niin miehelle on se ja sama, oletko olemassa vai et. Vaistot tietävät ja kertovat totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä olen jostain lueskellutkin. En vaan tajua että miten ihmeessä tuollainen side on syntynyt. Mies ei missään nimessä ole koskaan mitenkään ilkeä tai epärehellinen. Päinvaistoin aika selvästi on ihan koko ajan näyttänyt millainen on. Paitsi ne hetket kun antaa itsestään vähän enemmän.
Ap
Se on syntynyt lapsuudessasi. Mikä trauma tai vaikeus siellä on?
Sitten myöhemmin elämässä muut ihmiset laukaisevat sitä sinussa.
Ehkä miehellä on traumoja tai hänellä ei ole kokemusta kenenkään lähelle päästämisestä. Sinun kannattaa ottaa asia hänen kanssaan puheeksi. Että toivot henkisesti läheisempää suhdetta, ja että miehen täytyy uskaltaa avata itseään sinulle jos haluaa pidemmän suhteen kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti pyörittää muitakin tai on jopa naimisissa.
Jotenkin vaikea uskoa tätä. Ja miksi sitten roikottaisi minua mukana, jos on muitakin potentiaalisia vaihtoehtoja. Naimisissa ei ole. Olen usein hänen luonaan ja siellä ei kyllä varmuudella asu yksikään nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eihän hän anna sinulle riittävästi. Lisäksi pelkäät, että hän katoaa kokonaan. Mielesi kokee huojennuksen, kun hän ottaakin sinut lähelle. Ja tämä toistuu ja toistuu.
Mulla oli ihan samaa,vois olla mun tekstiä tuo tuossa on kyse siitä että mies ei ole oikeasti kiinnostunut tai ihastunut suhun,on sun kanssa mentaliteetilla että kunhan on vain joku, kunnes löytää "sen oikean", pskamaista jos on itse ihastunut ja toinen antaa olettaa että olet vain paremman puutteessa hänelle osoittaa myös sen että on töksö ja välttelevä.