Mieheni painii naisten kanssa!
Harrastaa siis lukkopainia ja ryhmässä on myös naisia. Naisille ei ole olemassa omaa ryhmäänsä. Minua häiritsee, että mieheni kopeloi toisia naisia ja he miestäni. Mielipiteitä ja vastaavia tapauksia olisi kiva kuulla!
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin juuri potkimassa ja hakkaamassa muita miehiä. Potkunyrkkeilyä siis.
Koliseeko tuossa potkunyrkkeilyssä pahasti pää? Olen miettinyt lajin aloittamista, mutta pelkään, että se voisi laskea palstan tasoa entisestään.
Niin, haluaisin painiseuraksi naisen, joka suuresti nauttii, kun lannistaa ja alistaa minut painimalla, olisin heikompi ja vastustellen nöyrryn, ei ikä-,koko-,rotu-, tai muita rajoituksia, löytyykö seuraa, jos lupaan, että nainen saa aloittaa takaa päältäni, toki olisi tosi häpeällistä ja liian nöyryyttävää, jos lihaksikas musta tai romaninainen, joka sanoo " olen aina toivonut, että saan alistaa ja täysin nöyryyttää valkolaisen, nyt alle valkolainen, täytä toiveeni,. t. Matti
Mieheni aloitti viime viikolla bjj peruskurssin. Kyselin ekojen harjoitusten jälkeen että oliko siellä pelkkiä miehiä vai myös naisia. Mies oli jotenkin vaivaantunut ja mutisi jotain että miehiä joo. Eilen sitten pääsin itse näkemään miksi hän oli niin vaivaantunut. Oltiin menossa suoraan hänen harjoitustensa jälkeen syömään joten tulin häntä salille vastaan ja näin hetken aikaa heidän treenejään. Siellä sitten joku parikymppinen blondi makasi hänen päällään. Suurinpiirtein tissit naamalla! Ja tällä naisella ei ollut edes samanlaista pukua päällä kuin miehelläni vaan toppi ja shortsit! Mieheni ei nähnyt minua ja lähdin autoon odottamaan. En sanonut hänelle tästä mitään, enkä tiedä mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Hänellä olisi huomenna seuraavat harjoitukset mutta ei kyllä todellakaan ole sinne menossa jos se minusta on kiinni!
Minun mieheni kävi myös painimassa ja jäi sille tielle. Oli jonkun naisen kanssa ollut hyvät painitreenit viikosta toiseen... Pitäkää naiset ukkonne kurissa
Vierailija kirjoitti:
Käy itse joku kamppailulajin peruskurssi, vaikka judon tai bjj:n, ja huomaat ettei siinä vääntäessä tule mitään seksihommia mieleenkään.
Mulle tuli kyllä kun parikymppisenä harrastin, ei tosin ollut poikaystävää että ehkä siksi ihastuin kaikkiin miespuolisiin treenikavereihin. Mitään ei kyllä seurannut, vaikka sinkut keskenään usein noissa pariutuvat.
Kyllä jokaikinen mies toivoo pääsevänsä painimaan naisten kanssa.Jos ei käy mitään seksuaalista mielessä, valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Mä painin aina kännissä miesten kanssa lukkopainia. Ei siinä oo kyse mistään seksuaalisesta.
-Nainen 21v-
Ei ehkä sinun puoleltasi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia joku nainen haluaa mennä painimaan miesten kanssa??
Sellainen nainen, joka haluaa kehittyä. Parempia vastaan kehittyy paljon enemmän. Mieti millaiselta vastustajalta toinen nainen tuntuu sen jälkeen kun on paininut miehen kanssa.
Osallistu itse tuohon ryhmään. Tulee uusia taitoja kaupan päälle ja saat kopeloida muioa miehiä kuin vaan omaasi.
Itse kävin juuri potkimassa ja hakkaamassa muita miehiä. Potkunyrkkeilyä siis.