Mieheni painii naisten kanssa!
Harrastaa siis lukkopainia ja ryhmässä on myös naisia. Naisille ei ole olemassa omaa ryhmäänsä. Minua häiritsee, että mieheni kopeloi toisia naisia ja he miestäni. Mielipiteitä ja vastaavia tapauksia olisi kiva kuulla!
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:18"]
Miä taas käyn ainostaan painitreeneissä kourimassa naisia, erityisesti kaverin vaimoa.
[/quote]
Juu, itse harrastan samaa. En edes paini miesten kanssa, vaan valitan aina kipeää jalkaa jos joku äijä ehtii pyytää sparraamaan ennen kuin olen napannut jonkun naisista itselleni pariksi. Jos ei ole naisia paikalla niin häippäsen alkulämmittelynen aikana kotiin.
Haluaako miehesi usein seksiä treenien jälkeen? Jos haluaa, niin hän on todennäköisesti kiihottuneessa tilassa, koska on hinkannut pari tuntia itseään vieraisiin naisiin...
Se on homoa vain jos kattoo silmiin.
Mä painin aina kännissä miesten kanssa lukkopainia. Ei siinä oo kyse mistään seksuaalisesta.
-Nainen 21v-
Ne varmaan ohjaa miehesi käsiä tisseilleen minkä ehtivät.
Ei siellä mitään kopeloida, siellä keskitytään harjoituksiin. Tällaisissa lajeissa on lähikontaktia.
Mun kaveri harrasti painia ja joutui painimaan miesten kanssa. Hän sanoi, ettei voisi vähempää kiinnostaa mikään koskettelu. Siinä on keskityttävä ihan siihen itse painimiseen. Harrastus muiden joukossa, en olisi huolissaan.
No jos mies on noin ahdasmielinen niin alat piruuttasi itse painimaan ja lääpit kaikkia ukkoja ;) mutta ihan normi treeneistä ei kyllä tarvi olla huolissaan, koska yleensä miehiä lähinnä harmittaa saada joku pieni likka pariksi jolle ei kehtaa tehdä kunnolla tekniikkaa ettei Se vahingossa vaikka kuole. Mutta jos Se treenailee paljon yhteistreenien ulkopuolella kahdestaan jonkun emännän kanssa niin silloin ehkä kannattaa kysyä onko jotain erikoista meneillään, jos miehesi on ihan miehen kokoinen eikä mikään 60kg niin Se ei hirveesti hyödy noin niinkuin treenimielessä mistään normikokoisesta naisesta, ellei sillä naisella ole sinistä tummempaa vyötä pukea.
Kannattaa olla huolissaan. Meilläkin oli ennen erikseen naisten treenit, mutta silti ne tunkivat painimaan miesten kanssa! Nyt on sitten vain yhteiset treenit ja onhan se touhu aikamoista. Monet vaimot yllättyisivät jos tietäisivät mitä siellä tapahtuu...
Olette juuri antaneet elämälleni tarkoituksen, en ole tiennyt tästä lukkopainista(?), laitetaanko siinä ketjuihin ihmistä?
Lukkopaini = Naisia
Naisia = Pentti tyytyväinen
HIMOKÖYRIJÄPENTTI kuittaa!
Haluaisin kovin painia vahvan vanhemman naisen kanssa, olen heikompi voimiltani ja häviän naiselle, nainen voittaa ja alistaa, mistä löydän painiseuraa ?
Älä juksaa kuka vavanainen haluua painia avan tavalisenkaan miehenkaa ylensä se on toisin päin M 22 vähän alle pitkä 175 cm harvassa oikeesti on heikot miehet ?
Hei Saarpsakaneiti ! Olen tosi heikko voimiltani, hauiksen ympärys n. 23cm, jännitettynä sama, olen 180cm, 75kg, olen siisti, sivistynyt, sensuelli ja ok näköinen, vanhempi mies, minulla on pienet kädet ja voimattomat käsivarret, on toki häpeällistä ja erittäin nöyryyttävää hävitä neidille, vastustelen, mutta lannistun heikompana ja kunnioitan neitiä, olen käynyt pari kertaa liikuntamyllyssä Myllypurossa, torstaisin, voisin toki kurkata painitatamille klo 14,00, t. Matti,
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia joku nainen haluaa mennä painimaan miesten kanssa??
Ööööö... Jos vaikka oppiakseen painia. Vähän voi olla kaukaa haettu vaihtoehto kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla huolissaan. Meilläkin oli ennen erikseen naisten treenit, mutta silti ne tunkivat painimaan miesten kanssa! Nyt on sitten vain yhteiset treenit ja onhan se touhu aikamoista. Monet vaimot yllättyisivät jos tietäisivät mitä siellä tapahtuu...
No mitä harmia. Nainen on kätevämpi vastustaja painissa yksinkertaisesti koska tietyt tekniikat kuten ns. keilapallo-ote heitoissa on mahdollista.
Ajattele, jos mies harrastaisi vaikka paritansseja. Ole vaan onnellinen, että käy painimassa.
Käy itse joku kamppailulajin peruskurssi, vaikka judon tai bjj:n, ja huomaat ettei siinä vääntäessä tule mitään seksihommia mieleenkään.
Hei Saarpsakaneiti ! Vielä lisäisin, en osaa painia, mutta jos sinä osaat ja tulet liikuntamyllylle, niin koska olet neiti, saat aloittaa päältäni ja ottaa rauhassa kokonelson otteen ja sanoa, että nyt painitaan,. t. Matti
Mikä ajaa miehen painimaan toisten naisten kanssa?
En tiedä, mutta sain ihan jäätävän naurukohtauksen otsikosta