Kenen julkkisten kanssa et suostuisi missään nimessä seurustelemaan?
Kommentit (21)
Olli Saarela. En tajua miten kerta toisensa jälkeen saa nuoria kauniita naisia.
En kenenkään. Olen onnellisesti naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 03:58"]
[/quote]
Ja hieman yksinkertainen.
Minäkin vastaan että en kenenkään, mutta en siksi että olen onnellisesti naimisissa (vaikka olenkin. ;) ) Apua miten älyvapaa vastaus muuten.. :D , vaan koska en haluaisi itse olla missään tekemisissä julkisuuden kanssa. Keikkua seiskan sivuilla "sen ja sen julkkiksen heilana".. Ei pää kestäisi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 03:51"]Olli Saarela. En tajua miten kerta toisensa jälkeen saa nuoria kauniita naisia.
[/quote]
Se on kieltämättä aika vastenmielisen näköinen..
En lähes kenenkään. Ennemminkin voisi kysyä toisinpäin. Tavikset ovat paljon useammin mukavan oloisia ja viehättäviä omasta mielestäni.
En kenenkään, ei huvita joutua Seiskaan "mysteeriblondina".
Hunksit,Nykänen, tauski, nämä nyt ainakin. En muutenkaan haluis olla julkkiksen kanssa.
En kenenkään myös. Olen ollut nykyisessä parisuhteessani lähes 20 vuotta ja en osaisi ajatella alkavani seurustelemaan yhtään kenenkään kanssa. On ihan sama onko julkkis vai tavallinen, ei kiinnosta edes ajatella muiden kanssa seurustelu.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 03:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 03:58"]
[/quote]
Ja hieman yksinkertainen.
[/quote] En ole vastaaja, mutta yksinkertaisuudesta pisteet menee 5-0 sinulle "ja hieman yksinkertainen" -vastaajalle. Sen lisäksi saat pisteet myös noloudesta ja typeryydestä. Voin vain kuvitella minkälainen olet av:n ulkopuolella jos kerran täällä tuollaista kirjoitat... Noloa ja teinimäistä.
En tässä jaksa luetteloida kaikkia itselleni epäsopivia julkkiksia, koska niitä on niin paljon. Toki on mahdotonta kuvitella ketään julkkista joka ei suostuisi seurustelemaan minun kanssani.
Ei minun mieleeni julkut: Sarasvuo, Esa Saarinen, Himanen, Stubb, Halla-aho, nämä nyt minuutin miettimisellä.
Vesa Keskinen, Tauski, Olli Saarela, Timo Soini ja Pepe Willberg.
Se Antti jokinen joka seukkaa (kai) Krista Kososen kanssa on aika ällö! Ja tietenki perus tauski/Nykänen...
Teuvo Hakkarainen, Olli Saarela, Oskari Katajisto, Esa Tikkanen, Tauski, Matti Nykänen, Lauri Tähkä, Matti Vanhanen, listaa voisi jatkaa loputtomiin.
No vaikka Germain Katanga tai Radovan Karadžić tulevat päällimmäisinä mieleen.