Mieheni painii naisten kanssa!
Harrastaa siis lukkopainia ja ryhmässä on myös naisia. Naisille ei ole olemassa omaa ryhmäänsä. Minua häiritsee, että mieheni kopeloi toisia naisia ja he miestäni. Mielipiteitä ja vastaavia tapauksia olisi kiva kuulla!
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:39"]
Harrastaa siis lukkopainia ja ryhmässä on myös naisia. Naisille ei ole olemassa omaa ryhmäänsä. Minua häiritsee, että mieheni kopeloi toisia naisia ja he miestäni. Mielipiteitä ja vastaavia tapauksia olisi kiva kuulla!
[/quote]
Kopeloi??? (Semmoisesta tulee lähtö niskaperseotteella seurassa kuin seurassa...) Noine ajatuksinesi jätä se mies elämään omaa elämäänsä, ette ole toistenne arvoisia. Ensinnäkään jos sulla ei ole halua perehtyä miehesi lajiin sen vertaa että ymmärtäisit mistä siinä on kysymys, toiseksi, jos miehesi tosiaan menee treeneihin ajatuksella "kopeloimaan" kavereita.. Käsittämätöntä. Päästäisitkö miehes kuitenkin lavatansseihin vetämään kuumia tangoja vieraiden naisten kanssa? Etpä tietenkään, koska sulla lienee musta vyö mustasukkaisuudessa.
Kiva varmaan pestä miehen treenivaatteita jotka ovat märkiä toisten naisten hiestä..
painia harrastavat naiset on lesboja joten ei huolta
Minunkin mies harrastaa brassijujutsua ja en ole aikaisemmin edes ajatellut sitä asiaa ,että painii myös naisten kanssa. Sillä ei ole kyllä mitään väliä, miehiä siellä suurimmaksi osaksi on muutama nainen joukossa.
Niin ja en pese mieheni treenipukuja, pesee ne ihan itse on niissä sitten kenen hikeä tahansa :).
Itse lajia muutaman vuoden harrastaneena voin kertoa, että käy siellä aina joitain eukkoja, jotka on tullut sinne miesten takia. Toki nuo tuppaavat karsiutumaan vuoden sisällä alkeiskurssista, mutta kyllähän yhteinen harrastus yhdistää ja aika paljon parejakin muodostuu. Tosissaan treenaavia sun ukkos tuskin kiinnostaa sen enempää kuin kalaa polkupyöräily. Eli lyhykäisyydessään ole huolissasi vasta jos Se alkaa hieroo päivästä toiseen jonkun naisen kanssa kahdehdestaan tekniikoita :D
Mistä tiedän hierooko se tekniikoita saman naisen kanssa?? Itse en kuulemma saa treenata kuntosalilla jos on mies traineri.
ap
Mikä rimpula sun mies on ku painii naisten kanssa? Yleensä haetaan saman kokoisia vastustajia. Ja tiskin sitä treeneissä ketään kiinnostaa hieroa, mutta harrastus joka yhdistää saattaa olla kiehtovaa myös salin ulkopuolella... Kai se sopii treffejä siellä kiinnostavien ja hyvärunkoisten, liikunnallisiin ihmisten kanssa ja sä saat olla ulkona kaikesta
Unohda ne treeneissä olevat naiset ja kysy mieheltäsi, että kuinka monesti on telakoitunut muiden painimiesten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 20:33"]
Mistä tiedän hierooko se tekniikoita saman naisen kanssa?? Itse en kuulemma saa treenata kuntosalilla jos on mies traineri.
ap
[/quote]
No tämähän nyt sitten jo on ongelma. Miehesi on sairaan mustasukkainen. Vai oletteko oikeastaan molemmat?
Joo-o. Miesten takiahan siellä salilla käydään painimassa. Eipä mullakaan muuta intressiä ole sinne mennä. esim rakkaus lajiin. Miehiä menen sinne naaraamaan :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:39"]
[/quote]
Se on alfa kuin vittu.
Minusta se, että mies on mustasukkainen sinun salilla käymisestä kertoo, että sillä voi itsellä olla sutinaa.
Minä olen aina pieni "puolihölmö" päällä kun olen painimassa naisten kanssa. Siksi ne naiset siellä käy,tai niin ainakin kuvittelen. Koskettelen ja minua kosketellaan aina kun painin,oli mies tai nainen.. kiihotun siitä ja usein saatan myös laueta jos kostetus on kiusallisen pitkä tai hellä.
Nykyään käytän alapääsuojaa koska jatkuva laukeaminen sekä 1.5h erektio aiheuttaa valtavaa kipua sekä haittaa suoritusta.
Nimimerkillä. Puolihölmö aka tommiläntinen
Oss
Minä menen kellistämään niin miehet kuin naisetkin sinne, pidän vielä dildoa housussa varmuuden vuoksi jos pääsisi selkään.
Ei siellä kyllä tule mietittyä painikaverin sukupuolta ja homma on kaikkea muuta kun eroottista. Painiminen on rankkaa, hikistä (ei hyvällä tavalla) ja joskus saattaa myös sattua. Miehet harvoin haluaa treenikaveriksi naista just sen takia ettei siinä useinkaan olla tasavertasia ja pitää varoa enempi. Sit tietysti kannattaa ottaa asia puheeksi jos kahenkeskiset treenit jonkun tietyn pimun kanssa lisääntyy. Mut tää pätee nyt kyllä ihan kaikkeen, se sun miehes voi pettää ihan missä vaan jos haluaa. En silti olis huolissani, painitreenit ei kyllä oo mitään seksuaalikohtaamisia, kaikkea muuta.
Onko teidän suhteessa luottamuspula?
Itse miehenä painin aina ilman alasuojia - sparriparista välittämättä. Frotteristina en vaan voi olla rakastamatta näitä lajeja. Fight to live, live to fight!
Miä taas käyn ainostaan painitreeneissä kourimassa naisia, erityisesti kaverin vaimoa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:23"]
Kannattaa olla huolissaan. Meilläkin oli ennen erikseen naisten treenit, mutta silti ne tunkivat painimaan miesten kanssa! Nyt on sitten vain yhteiset treenit ja onhan se touhu aikamoista. Monet vaimot yllättyisivät jos tietäisivät mitä siellä tapahtuu...
[/quote]
Kerrotko meillekin? Kamppailu-urheilua yli 10v harrastaneena todella haluaisin tietää mitä teillä tapahtuu!