Miltä itkevän naisen näkeminen tuntuu miehestä?
Jos joku nainen itkee, miltä se yleensä ottaen miehestä tuntuu?
Oma mieheni hämmentyy ja haluaa lohduttaa, veljeni huolestuu, isäni ei osannut tehdä oikein mitään.
Kommentit (64)
Ilmeisesti naisen kyyneleissä on aineita jotka saavat miehen testosteronit laskemaan hetkellisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Akat ei kiinnosta.
Taitaa jollain tapaa kiinnostaa kun pyörit naisvaltaisella sivustolla.
Vierailija kirjoitti:
Naisen itku on aina krokotiilin kyyneliä. Kerrasta ulos asunnosta.
Jaa jaa, kyllä se olis mies joka lähtee mun asunnosta.
Kyllä minun mieheni on huolissaan kun itken. Lohduttaa ja kysyy mikä on hätänä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinun on myös turha suuttua jos joku nainen heittää sinut ulos jos itket, oli se syy siihen itkuun ihan mikä tahansa.
No joa kyse on aikuisista tytöistäni, niin toki kysyisin mistä kyse. Muuten on oikeastaan ihan sama.
Minua ei hetkauta kenenkään ihmisen itkemiset sukupuolesta riippumatta. Tunnen vain myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on samanlainen, lohduttaa ja ottaa vierelleen myös jos minulla on paha olla. Ja minä teen hänelle samoin.
Mun isäni käski olla hiljaa kun itkin. Olin silloin 7-8-vuotias. Tunteita ei saanut ilmeisesti näyttää.
Rasittavalta ja ärsyttävältä kun se on 99% varmuudella vain vallankäyttöä kun naiset käyttävät itkua aseena tai pelkkää huomion hakua. Niin äärimmäisen harvoin naisen pikkulapsi tyylisessä vollotuksessa on joku oikea syy kun se on aina sitä että nainen saisi jälleen tahtonsa läpi niin kuin yleensäkin
Ilmeisesti ärtymystä tai sadistista mielihyvää.
Pelkään että Suomessa osa kiihottuu perverssillä tavalla eikä ole empaattisia erityisesti. Tai on silleen voi voi. Ehkä muutama sitten yrittää lohduttaa ja ymmärtää naista? Jos on suhde ja välittää. Jos on tuntematon, eivät taida olla kiinnostuneita, ellei ole empaatikko.
Mitä se muija vonkuu? Ryhdistäydy ja ota itseäsi niskasta.
Kamalalta ja naiset käyttävät tätä häpeilemättä hyväkseen pienestä pitäen.
Aluksi lohdutan ja silittelen. Kysyn, että mikä harmittaa. Ja lopuksi nusasen.
Vierailija kirjoitti:
Ja se hätä on aina se että haluat jotain ja käytät itkua aseena että saisit miehen tekemään tai maksamaan kaiken mitä haluat. Itkua on naisille vain vallan käyttö ase jolla hallitaan miestä
Riippuu miehestä. Mainitsemiesi lisäksi on olemassa sadistinen tyyppi joka esim. kiihottuu eli saa erektion kun nainen itkee. Tähän joskus törmäsin kun tulin r aiskatuksi ja shokissa tutkin, että millaisia hirviöitä täällä maailmassa oikein on.