Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisi pakko kohdata yksi kiusaajasi, miten käyttäytyisit?

Vierailija
06.07.2021 |

Hypoteettinen asetelma, jos kiusaajasi seurustelisi serkkusi kanssa ja menet sukujuhliin johon tämä kiusaajasi saapuu myös. Miten käyttäydyt?

Hän olisi kiusannut sinua peruskoulussa jättäen syvät arvet. Olet päässyt yli, mutta ahdistaisi silti ne juhlat, kiusaajan kohtaamisen takia.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin turpaan.

Vierailija
2/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelisin häntä kuin ilmaa. Jos hän yrittäisi keskustella kanssani, olisin vastauksissani lyhyt ja ivallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin pahimmalla silmien loimulla häntä päästä varpaisiin ja sanoisin jotain ehkä jotain "muistatko minut, enpä ajatellut että enää nähdään". Serkullani on hyvä naismaku joten rupsahtanut kiusaajani ei ole uskottava.

Vierailija
4/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti alistuisin kuten koulussa ja voimafantasiat murenisivat.

Vierailija
5/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen tietysti ja olen ystävällinen. Kaikki on tajunneet jossain vaiheessa miksi hymyilen.

Vierailija
6/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene luokkakokouksiin, koska seurauksena olisi luultavasti elinkautinen. N46

Vierailija
7/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis sanoisitte? Tarvitsen neuvoja. Koska minulle tämä on ihan oikea tilanne, ahdistaa mutta yritän olla näyttämättä sitä.

Ap

Vierailija
8/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin varmaan kotiin ja toivoisin että kiusaaja ei tunnistanut minua. Kuvitelmissa kosto on suloinen , tosielämässä en uskaltaisi mitään.

Vierailija
9/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani ei mitenkään hypoteettinen tilanne. Kohtaan entisen kiusaajani harvase päivä työmatkallani. Hän istuu juoppojen ja piripäiden seurassa vakiopaikallaan. Käyttäydyn kuin häntä ei olisi olemassakaan. 

Vierailija
10/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin mitä tekisin mutta kommentti poistettaisiin. Sanonkin siis vaan että hän lähtisi ambulanssilla niistä juhlista. Serkkuni ymmärtäisi kun selittäisin kuka se tyyppi oli.

Vierailija
11/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis sanoisitte? Tarvitsen neuvoja. Koska minulle tämä on ihan oikea tilanne, ahdistaa mutta yritän olla näyttämättä sitä.

Ap

Tervehtisin samalla tavalla kuin tervehdin muitakin tuntemattomia serkunkumminkaiman puolisoita. Esittäisin siis, etten tunnista koko tyyppiä. Enempää tuskin olisi tarve jutella, koska en ehdoin tahdoin jäisi heidän seuraansa. 

Vierailija
12/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Hän olisi ilmaa. En keskustele keltanestepäiden kanssa yhtään. En katsoisi edes päälle.

Vierailija
13/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuudessa välttäisin hänen kohtaamistaan sikäli kuin mahdollista. Olisin vain oma itseni joka tapauksessa, eihän hän ole vuosiin kuulunut elämääni mitenkään.

Jos hän yrittäisi vinoilla, saisi (vamaan yllätyksekseen) jotain samantasoista takaisin. Jos mua siis sattuisi huvittamaan.

Vierailija
14/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii mulla ole kiusaaajia vaaan ajatusväääristymiä.

Vierailija
15/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on se hetki kun joudut valitettavasti valitsemaan miten elät elämäsi. Annatko sen paskiaisen vielä määritellä sinua vai oletko jo niin paljon muuta kun se henkilö jota kiusattiin. Itse kuvittelisin meneväni tervehtimään ja ottavani huumorin kautta puheeksi kouluajat ja pinnalliset kokemukseni kiusaamisesta. Sitten toimisin sen mukaan miten toinen vastaa. Ellei minkään valtakunnan katumusta ole, hymyilisin kohteliaasti ja selviytyisin vitutuksesta todennäköisesti alkoholin avulla. Jos katumusta olisi niin tarttuisin siihen ja antaisin pyytää anteeksi ja olisin ok, tai niin ok kun tuossa tilanteessa voi olla. Älä esitä vaan muista, että olet varmasti kokenut niin paljon muutakin elämässäsi ja keskity siihen.

Vierailija
16/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pelkkää ilmaa.

Voisi olla myös, etten menisi koko juhlaan.

Vierailija
17/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

"Ai moi! Säkin täällä. Tiesikös Reetta-serkku, että tuo sinun poikaystäväsi on minun vanha koulukiusaajani. Teki elämästäni helvettiä 9 vuotta."

Tai sitten vain olisin niin kuin aikuiset ja nyökkäisin tervehdyksen ja sen jälkeen antaisin koko tyypin olla. Miksi käyttää aikaansa vanhoja kaiveluun? Siinähän ei muuta kuin pilaa toisten juhlat, jos alkaa rettelöimään. 

Vierailija
18/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajalla menee huonommin elämässään kuin itselläni. Minulla on kaikki hyvin.

En leventelisi asialla, mutta jos hän kommentoi jotain ivallista niin saattaisin sitten tokaista, että "itsepä olemme elämämme valinnat tehneet".

Tiesin jo tuolloin peruskoulussa,että hänellä oli juoppo isä, ja paha olla.

Vierailija
19/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, valmistaudu että se kohtaaminen voi olla yllättävän kova henkisesti. Sinuna olisin asiallinen, mutta etäinen. Tunnepurkaukset eivät muuta kuin pahentaa tilannetta.

Vierailija
20/105 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla kolme vaihtoehtoa:

1. Jää kotiin ja anna kiusaajan edelleen päättää mitä uskallat tehdä ja mitä et

2. Mene juhliin ja nauti niistä äläkä anna kiusaajan määrittää tekemisiäsi enää yhtään

3. Rupea kaivelemaan menneitä ja pilaa juhlat sekä itseltäsi että muilta täysin asiaan liittymättömiltä henkilöiltä eli alennu samalle tasolle kuin kiusaajasi oli kouluaikoina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä