Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Otan koronarokotetta väh. kaksi annosta, koska kuolema on viimeinen asia jota pelkään
06.07.2021 |
Ennemmin pelottaa, että elän vielä todennäköisesti 40 tai 50 vuotta nähdäkseni miten hirveäksi maailma muuttuu :(
Muita?
Kommentit (3)
Antaisiko Mehiläinen sopivasta hinnasta koko ampullin laimentamattomana? Tykkään elää limitillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaaha, muista onkin kiva nähdä sitten ilmaatonmuutos kaikkine seurauksineen. Ap
Alue: Aihe vapaa
20 vuotta muutenkin jo masennus painanut. Se vain pahenee...minun ei olisi pitänyt koskaan syntyä.
Ap