Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää voimia eroamiseen ja rahaa omilleen pääsemiseen?

Vierailija
25.10.2025 |

Minulla ei ole ketään kenen luokse voisin mennä, ei omia sukulaisia eikä ystäviä. Rahaa en saa mistään yhteiskunnalta eli tilanne on erittäin huono. Olen jumissa ja narsistin kanssa naimisissa. Lompakossa on säästössä vaivainen 20 euron seteli, millä ei vielä vuokria makseta. Kelan laskurin mukaan en saa tukia, koska miehellä on niin isot tulot, säästöjä ja muuta omaisuutta ja niihin minulla ei miehen sanojen mukaan ole mitään oikeutta.

Seurakuntaan kokeilin olla yhteydessä mutta ketään en tavoittanut ja lopulta sieltäkin sanottiin, että olen liian hyvätuloinen. Mieheni on narsisti  ja hän kontrolloi kaikkea aina menoista pukeutumiseen ja syömisiin ja jos en tanssi miehen pillin mukaan niin jään ravinnotta. Pelkään jokaista narinaa ja ääntä niin paljon että olen alkanut kuvittelemaan kaikenlaisia ja töissä olin viimeksi 2010-luvulla. Puhelinta en omista eikä meillä käy koskaan ketään ulkopuolista.

Lapsia ei ole ja kärsin keskenmenon pari vuotta sitten johon mies tokaisi ettei tähän huusholliin penikoita tule. Raskaus oli yllätys, vaikkakin minulle lyhyen aikaa suuri ilo kunnes tulikin keskenmeno ja siitä saakka olen kärsinyt masennuksesta. Mies on vankasti siitä mieltä että masennus on keksittyä ja syyttää minua laiskimukseksi. Koira lopetettiin kasvaimien takia (mies ampui sen). 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo nyt totta on. Ei muka edes puhelinta. Sitten jo turvakotiin. Mene naapuriin ja pyydä soittamaan turvakotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä alkajaisiksi rikosilmoitus koko tilanteesta, missä kerrot mm. uhkauksista ja nälkiinnyttämisestä. Lisäksi hae avioeroa. Sitten soita vaikka 112 jos mies epää sinulta pääsyn ruokaan, hänellä on sinuun elatusvelvollisuus ja hänen on siis lain mukaan pakko ruokkia sinua. Etköhän voi mennä turvakotiinkin, jos tilanne on kerran noin paha. Myöskin hänen avion aikana hankkimansa omaisuutensa kuuluu sinulle ihan niinkuin avioerossa yleensäkin. 

Nämä eivät vaadi hirveästi fyysisiä voimia, henkisiä voimiakaan et tarvitse kun luotat jumalaan.

Vierailija
4/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon narsku huh 

Vierailija
5/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa suojiini sinut siksi aikaa, että pystyt ja jaksat uuden elämän aloittamaan. 

Vierailija
6/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhelinta mutta vauvapalstalle onneksi pääsee.

:D

Onko avioehtoa?

Vierailija
7/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chattaa turvakotiin.

Vierailija
8/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puhelinta mutta vauvapalstalle onneksi pääsee.

:D

Onko avioehtoa?

Mies vaati avioehdon ja elättää minua, koska en käy töissä. Omaa puhelinta ei ole ja olen nyt hetken aikaa koneella ennen kuin mies tulee kotiin. 

Vierailija
9/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tuon tyyppinen mies on halunnut avioehdon ennen naimisiin menoa.

Kuinka vanha olet?

Vierailija
10/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tyhjentää sivuhistoria

Vierailija
11/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Muille tiedoksi:

Eihän sulla ole mitään tuloja, kun olet jättänyt erohakemuksen. Sen jälkeen olet oikeitettu kaikkiin niihin, joihin sulla on oikeus. 

Soita Kelaan ja turvakotiin ja selitä tilanteesi, saat neuvoja.

Vierailija
12/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakodin kautta on ainut keino edetä. Ja kun avioero on vireillä etkä asu samassa osoitteessa, saat kyllä tukia.

Vierailija
13/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehen tulot sinun tukiisi vaikuta kun haet  eroa ja lähdet. Turvakotiin vaikka ensimmäiseksi, kävelet jonnekin terveyskeskukseen tai sosiaalitoimistoon tai vastaavaan ja kerrot tuon mitä tässäkin, jos on totta. Tai minne nyt vain missä on viranomaistahoja tai vastaavaa. Esim. se seurakunta mikäli sinulla ei puhelinta ole.

Vierailija
14/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savumerkkejäkö sinne seurakuntaan lähettelit? 

Vierailija
15/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savumerkkejäkö sinne seurakuntaan lähettelit? 

Sähköpostilla kyselin

Vierailija
16/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala etsimään töitä, älä kerro miehelle. Avaa tili, josta mies ei tiedä mitään. Hommaa se puhelin, jos vaan saat rahaa jostain. Tee suunnitelma valmiiksi, mitä pitää käytännössä tehdä, kun hetki lähdölle koittaa. Kerää tavaroitasi pikkuhiljaa, pakkaa valmiiksi, salaa tietenkin. Ja ota yhteys turvakotiin, he kyllä neuvovat ja auttavat. Äläkä hiisku sanaakaan miehelle, älä anna mistään ymmärtää, mitä suunnittelet!

Vierailija
17/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tuon tyyppinen mies on halunnut avioehdon ennen naimisiin menoa.

Kuinka vanha olet?

Mies on minua vanhempi 44v ja minä täytän 34v

Vierailija
18/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup