Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisi pakko kohdata yksi kiusaajasi, miten käyttäytyisit?

Vierailija
06.07.2021 |

Hypoteettinen asetelma, jos kiusaajasi seurustelisi serkkusi kanssa ja menet sukujuhliin johon tämä kiusaajasi saapuu myös. Miten käyttäydyt?

Hän olisi kiusannut sinua peruskoulussa jättäen syvät arvet. Olet päässyt yli, mutta ahdistaisi silti ne juhlat, kiusaajan kohtaamisen takia.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahimmat kiusaajat ovat alkoholisteja ja työttömiä. Mä kyllä nauttisin, kun voisin hymyillä omalla rahalla ja menestyksellä ansaitun purjeveneen kannella.

Mulla sujuu oikein kivasti. Tää olisi kyllä näpäytys heille, kestä toivoi mun kuolevan ja pitävän mun ulkonäköä paskana. Punkaharju on paskin paikka kasvaa.

Älkää ikinä muutatko sinne.

Vierailija
82/105 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin pataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä puhu hänellä mitään, ennen kuin pyytää anteeksi.

Vierailija
84/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin asiasta serkulleni suoraan ja etukäteen ja viettäisin kivat sukujuhlat mahdollisimman etäällä kiusaajastani.

Vierailija
85/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin koulukiusaajaani ja se oli töissä vartijana.

En kanna kuitenkaan mitään kaunaa, uskon että 14-vuotiaana aivot ei oo vielä kehittyny ja siks se veti aina mun kalsarit vakoon

Vierailija
86/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käyttäytyisin tietenkin niin kuin häntä ei olisi olemassakaan. Teen saman kaikille, jotka kohtelevat minua huonosti. Minulle tällaista ihmistä ei ole olemassakaan.

Vierailija
87/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aikoinaan potki mua, mua vanhempi jätkä, koska olin BCR-fani ja pukeutunut fanivaatteisiin. Myöhemmin aloin harrastamaan karatea, ja vaikka en saisi, niin kihelmöi ajatus siitä, että yrittäisipä nyt potkia.

Vierailija
88/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon mitä on aiheuttanut mulle ja sitten vedän turpaan.

Vierailija
89/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis sanoisitte? Tarvitsen neuvoja. Koska minulle tämä on ihan oikea tilanne, ahdistaa mutta yritän olla näyttämättä sitä.

Ap

Soita serkulle ja kerro lyhyesti, että x kiusasi sua koulussa. Ja lopeta puhelu lyhyeen, "ajattelin vaan kertoa, että tiedät".

Vierailija
90/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen vähän kuka kiusaajista siinä olisi, mutta todennäköisesti mennessä terrvehtisin serkkuani ja ignooraisin kiusaajan muuten, mutta toteaisin hänen kuullen serkulle (jos serkku siis tietää, että kyseessä on kiusaaja) "että etkö sä nyt ketään parempaa muka löytänyt". Todennäköisesti poistuisin paikalta saman tien, tai sitten siirtyisin saman tien parempaan seuraan ja loppujuhlat keskittyisin hauskanpitoon.

Loukkaisi varmasti samalla serkkuani, mutta kyllä meillä suvussa on pääsääntöisesti pyritty olemaan sen verran lojaaleja toisiamme kohtaan, että tuollainen tilanne tuntuisi aika oudolta. Jos tulisi vilpitön anteeksipyyntö kiusaajan puolelta, niin sitten eri asia ja menneet asiat voi kyllä antaa aikuisena anteeksi jos molemmat osapuolet on valmiita sopimaan. Kyllä ihmisetkin muuttuu, on toki niitäkin, jotka eivät tajua aiheuttaneensa toiminnallaan niin paljon pahaa.

Vierailija
91/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin turpaan.

Juuri näin. Tunti turpaan.

Vierailija
92/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö näistä fantasioista ilmoittaa poliisille? Olen tosissani. Luen eka kertaa tämmöstä, enkä oikeasti tiedä.

Miten te muut ootte tehneet? Jos ilmoittaa poliisille, millä edellytyksillä he lähtevät tutkimaan? Vai onko se turhaa? Kaameita viestejä täällä. Hirveitä ihmisiä.

Olet tyypillinen kiusaaja vuosien takaa. Kivat sulle, ja toivottavasti saat turpaan huolella.

Vierailija
93/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menisin luokkakokoukseen, tappaisin siellä kaikki. Jokaisen. Kunnolla! 

Minun kiusaajani pääsisivät liian helpolla tuolla tavoin. Ehkä kajoaisin heidän puolisoihinsa ja lapsiinsa ja aiheuttaisin siten kärsimystä kiusaajilleni.

Eli ryhdyt itse vielä pahemmaksi kiusaajaksi kuin ne sinua kiusanneet. No sehän onkin älykästä toimintaa se...

Ei ole kiusaamista. Potut maksetaan pottuina ja huolella. Ihanaa olisi vetää turpaan.

Vierailija
94/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin turpaan.

Ja minä ottaisin mielelläni turpaan. Olen kerran yrittänytkin saada ex-kiusattuni lyömään minua (aikuisena, kymmenen vuotta myöhemmin), mutta ex-kiusattuni alkoikin anteeksipyydellen syytellä ja vähätellä itseään. Mitä vittua??

Vierailija
95/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ En odota anteeksiantoa eikä mikään tee tehtyä tekemättömäksi, joten turpiin saanti olisi täysin ansaittua minulle.

Vierailija
96/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiusaajistani väistää minua, ei edes tervehdi. En ole nähnyt häntä kuin luokkakokouksissa ja muutaman kerran jossain kaupassa tai junassa. Kyseinen nainen on ammatiltaan lääkäri.

Tekisi mieli sanoa jos hän vielä kerran yrittää väistää, että " minua käy sinua sääliksi koska olet tuollaien pelkuri"!

Vierailija
97/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö näistä fantasioista ilmoittaa poliisille? Olen tosissani. Luen eka kertaa tämmöstä, enkä oikeasti tiedä.

Miten te muut ootte tehneet? Jos ilmoittaa poliisille, millä edellytyksillä he lähtevät tutkimaan? Vai onko se turhaa? Kaameita viestejä täällä. Hirveitä ihmisiä.

Kiusaaja näköjään ilmoittautui.

Vierailija
98/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin nuorena seksuaalirikoksen kohteeksi. Siihen aikaan vielä syyllistettiin naista, lait oli toisenlaiset enkä tehnyt mitään ilmoitusta.

Vuosia tapahtuneen jälkeen menin baariin, ja tekijä sattui tulemaan samaan pöytään, jossa oli aiemmin ollut (oli ilmeisesti käynyt vessassa).

Minun reaktioni hyväntuulisessa nousuhumalassa oli että rupattelin jotain normaali ystävällisesti, käännyin katsomaan pöydän kantapeikkoja ja saman tien tuo mitättömyys häippäsi baarista äkkiä pois.

Jälkeenpäin mietin, miksi en raivostunut, kaatanut kaljaa sen päähän, suuttunut. Mutta hyvä etten suuttunut, sillä se olisi ollutkin se reaktio, mistä ilkeä narsisti olisi riemastunut.

Mutta sitä että olin ystävällinen, hän ei voinut sietää ja jätti minut rauhaan.

Toki olen tapauksesta kärsinyt, mutta jos oikein ajattelee, hyvyys vie voiton kaikesta. Se ettei nuo pikku paskaläjät vaan kyenneet muuhun, kuin olemaan huonoja, koska eivät hyvään kykene.

Vierailija
99/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis sanoisitte? Tarvitsen neuvoja. Koska minulle tämä on ihan oikea tilanne, ahdistaa mutta yritän olla näyttämättä sitä.

Ap

En voisi teeskennellä. Keljuilisin vähintään jos hälle pitäisi puhua. Eli en menisi ja kertoisin kysyjille miksi.

Ole avoin ja kerro kysyjille mistä kiikastaa.

Vierailija
100/105 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin rollaattorilla taikinanaamaisen kaurajätin päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme