Teini 14v juhlissa lastenpöytään?
Terve. Olimme perheen kesken tuttaviemme grillijuhlissa, jossa samalla juhlittiin tupaantuliaisia ja perheen emännän syntymäpäiviä. Isäntäperhe oli oikein hyvin ottanut lapset huomioon (lapsivieraita noin 15) ja oli varannut lapsille omat pöydät ja omat ruoat. Meidän esikoinen 14v ohjattiin sitten lasten pöytään, ja oletettiin hänen syövän samoja nakkeja ja lihapullia kuin muutkin lapset. Kun olisi tullut hakemaan "aikuisten ruokaa", isäntä kysyi naureskellen että tuoltahan sinun pitää hakea, viitaten lasten pöytään.
Isäntäperheen oma teini on 16, ja oli aikuisten pöydässä. Vieraita yhteensä oli viitisenkymmentä. Emme isäntäperheelle kehdanneet sanoakaan tästä, sillä ovat helposti suuttuvia... Mitä mieltä olette? Teinistä kuulema tuntui ikävältä olla pienten lasten seurassa, vaikka olisi hyvinkin voinut olla muiden teinien (16-20v) seurassa
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:00"]
hah. voi että kun jaksat olla naurettava, käyttäydyt kuin lapsi. Ehkä sinun on hyvä pysyä poissa piireistämme, me kun emme ole white trashia. Pentusi sanojen mukaan seiskan keskiarvo, eipä taida olla kasvatuskaan kunnossa.
3
[/quote]ne geenit ne geenit.......
Täytyyhän jonkun vahtia lasten pöydässä niin 14 vuotias on omiaan vahtimaan.
Ei, perheemme ei ole white trash. Itse olette omien sanojenne mukaan espoon eliittiä? Aivan sama minulle tuollaiset luokittelut, suomessa kun ei mitään kasteja ole. Osoitettu kolmoselle
ap
Olette te kaikki melkoisia :)
Kukaan ei kait tajua, että juhlien järjestäjät vetää sen rajan jonnekin? Kuten muuallakin...
Edelleen kiinnostaisi ne pöytien ikärajat, montako ja minkä ikäistä oli lasten pöydässä, monta ns teinien pyödässä ja oliko kaikille omat ruuat?
Ikävää, että ap kertoi noin tunnistettavasti, jos muka on tunnistettu, mutta se riski aina on, vaikka toki jotain tietoja on muunneltu :)
Ja nuo jotka ovat "olleet mukana" selvästi Porvoosta eikä Espoosta. Tai meidän juhlaemäntä siellä kirjoittelee. Itse en riitelemään ala, ja hei, turha lähetellä noita haukkumistekstiviestejä.
Laivalla kaikki alle 28 vuotiaat naiset näyttää aterioivan lasten pöydästä.
Aaaai apua! Onpas draamaa. :D Huh huh, kolmonen: ap kirjoitti ihan nimettömästi, ei maininnut etukirjaimia, ei paikkakuntaa, ei yhtään mitään, mistä isännän ja emännän olisi voinut tunnistaa: sen sijaan SINÄ toit kaikki nämä tiedot esille. Kehtaat vielä syyttää ap:tä.
Kaikki sympatiat Ap:lle. Nämä M ja K tekivät typerästi - varmaankin ajattemattomuuttaan, tosin tuon ruuan kieltäminen oli jo tosi junttia - mutta kaikista ääliöin sankari tässä on nyt tämä kolmonen. Olipa hän sitten tämä M tai ei.
En kertonut niitä alkukirjaimia tai sijaintia. Tämä "kolmonen" ne kertoi. Pöydässä 2-11 v lapsia. Meidän tyttö valvoi. Oli lapsille oma buffa, mistä sai hakea ruokaa. Aikuisille oma, "hienompi", buffa. Ap
Liekö tämäkin ketju joku ihme trolli. Tuntuu menevän jonkun käsikirjoituksen mukaan.
ps. kuka ihmeen normaali ihminen käyttää sanoja "white trash" spontaanissa normaalipuheessa koskaan?
Ihan siltä varalta että nuo ovat tosissaan, niin tuo ruokajuttu oli kyllä noloin mitä olen aikoihin aikuiselta kuullut.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:30"]Joo ehkä vähän noloa, en osaa sanoa. Mutta lasten pöydässä olisi taatusti rennompi tunnelma, kuin aikuisten pönöttävässä pöydässä. Itse aikuisena menen mieluummin synttäreillä yms. juhlissa juttelemaan lasten kanssa tai lastenhuoneeseen ajelemaan jonkun pikku-petterin kanssa pikkuautolla tai ihailemaan asiaankuuluvasti hänen uutta puujunaansa. Lasten seurassa on mukavampaa, kuin kuivat jutut aikuisten kesken. Mutta sitten mä olenkin sellainen lapsi-magneetti, että kaikki mukulat tykkää musta.
Mun 14-vuotias olisi todennäköisesti nauranut hyväntahtoisesti ja mennyt ihan mielellään siihen lasten pöytään. Vain aikuiset osaavat loukkaantua tollaisesta?
[/quote]
Meitä on moneen pöytään. Itse juuri jaksoin lapsia kun olin itse lapsi. Viihdyin aina todella hyvin aikuisten juttuja kuunnellen. Teini-iässä oli todella tuskaista kun "pakotettiin" lasten seuraan leikkimään, olisin ennemmin seurustellut aikuisten kesken. Nykyisin 24 vuotiaana en osaa yhtään olla lasten seurassa. Sellaiset ihan pikkuiset vielä menee, mutta sen ikäiset jotka osaavat jo puhua... En vaan keksi mitään sanottavaa.
Tiedän sitten paljon näitä - yleensä miehiä - jotka heti menevät lasten kanssa juttelemaan ja monesti jäävät autoleikkeihin :) Eli kuten sanoin, ihmiset on erilaisia. Itse symppaan tuota 14-vuotiasta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:10"]Koko av:ko siellä juhlissa oli?
[/quote]
Kyllä, tai siis paremminkin avn eliitti Reija-Ursulaa lainatakseni. Mies29 ei saapunut paikalle kutsusta huolimatta, koska naiset ovat paskoja.
No mun lapset olisi saanut varmaan laittaa sinne lasten pöytään, mutta olis lähdetty melko nopsaan pois jos olisivat halunneet syödä eikä olisi saanut mitä haluaa.
Emme välttele mitenkään eineksiäkään, mutta valitettavasti lapset eivät vain syö lihapullia ja nakkeja. Eivät ole oppineet yli 10 vuoden koulutuksellakaan niitä syömään. Taitavat nuo olla sitä lastenlistan vakiantia, mutta kun ei mene niin ei.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:43"]
No en kyllä oo M. Ihan vain hänen HYVÄ ystävättärensä, ja en pidä että hänestä kirjoitellaan netistä. Pah, sanon minä. Naurettavaa nettijuoruilua, ja keskustelun löysin kun etsin vinkkejä lomailuun finnmatkat-osastolta. Oli sivussa ja kiinnosti. En todellakaan täällä palstalla käy usein, lomavinkkejä kysymässä.
[/quote]
Trololol... eihän täällä kukaan olisi edes tiennyt, että puhutaan jostain ämmästä ja koosta, ellet olisi niitä tänne itse fläykönyt. What a douche.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:09"]
En kertonut niitä alkukirjaimia tai sijaintia. Tämä "kolmonen" ne kertoi. Pöydässä 2-11 v lapsia. Meidän tyttö valvoi. Oli lapsille oma buffa, mistä sai hakea ruokaa. Aikuisille oma, "hienompi", buffa. Ap
[/quote]
Anteeksi sanani, mä ymmärrän, että sun teini ei tykännyt, mutta taisi olla niin, että alle 15veet lasten pöytään. Se, että ruokaa saa vain lasten pöydästä on jokseenkin noloa. Ottakaa kaikki opiksi, joskus on ikärajoja, vaikka moni olisi kypsempi jo muuhun.
Juhlien´järjestäjät eivät varmaan tarkoituksella järkkää juhlia, jos etukäteen jo tietävät että joku teini tai sen perhe vetää kilarit??
Lopettakaa silti tää, oli miten vaan, nolaatte itsenne .
Kolmonen on kyllä kaukana eliitistä:D t. Siihen oikeasti kuuluva vaikka en itse käyttäisi em sanaa
Täyttä totta on. En jaksa tollaista kuunnella ja jos jotain sanottavaa on, sen voi ihan yksityisestikin sanoa. Mutta lähen tästä saunaan, nauttimaan muutaman saunasiiderin (wt kun olen) ja ei, aamulla ei oo töitä. Mulla on kesäloma.
ap
**no onhan se nyt noloa tarjota lapsille nakkeja ja lkean lihapullia, ei muuta, jos luulee pitävänsä "tasokkaat" juhlat**
Missä on sanottu tasokkaista juhlista mitään? Tää on niin provoa, kerrankin on pidetty juhlat, jossa on ns lasten ruokaa ja aikuisten ruokaa :)
Mä tiedän, että palstalaisten lapset tykkäävät vain, jo on palsternakkakeittoa tms, mutta silti suuri osa lapsista tykkää myös niistä nakeista tms.
Opettakaa lapsenne käyttäytymään, jos kerran joutuu nakit syömään, onko todella elämä noin pilalla??
Popparit esiin, kunnon av-draama!