Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini 14v juhlissa lastenpöytään?

Vierailija
09.07.2014 |

Terve. Olimme perheen kesken tuttaviemme grillijuhlissa, jossa samalla juhlittiin tupaantuliaisia ja perheen emännän syntymäpäiviä. Isäntäperhe oli oikein hyvin ottanut lapset huomioon (lapsivieraita noin 15) ja oli varannut lapsille omat pöydät ja omat ruoat. Meidän esikoinen 14v ohjattiin sitten lasten pöytään, ja oletettiin hänen syövän samoja nakkeja ja lihapullia kuin muutkin lapset. Kun olisi tullut hakemaan "aikuisten ruokaa", isäntä kysyi naureskellen että tuoltahan sinun pitää hakea, viitaten lasten pöytään. 

 

Isäntäperheen oma teini on 16, ja oli aikuisten pöydässä. Vieraita yhteensä oli viitisenkymmentä. Emme isäntäperheelle kehdanneet sanoakaan tästä, sillä ovat helposti suuttuvia... Mitä mieltä olette? Teinistä kuulema tuntui ikävältä olla pienten lasten seurassa, vaikka olisi hyvinkin voinut olla muiden teinien (16-20v) seurassa

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät lapset ja aikuiset voi olla saman pöydän ääressä? Sen tietty ymmärrän jos ruokaa ympäriinsä roiskiva syöttötuoli-ikäinen aterioi vähän sivummalla vanhempansa kanssa mutta että muutkin?

Ihan fiksua tietty tarjoilla myös sellaisiakin ruokia joista lapset yleensä tykkää, mutta eihän niitä nyt eri pöydässä tarvitse syödä! Ja tuota aikuisten ruokien kieltämistä lapsilta en tajua ollenkaan. Sehän on vaan hienoa jos monenlaiset ruoat maistuu lapselle! Entä palkatanko sinne lasten pöytään yleensä joku lapsenvahti myös vai mellastavatko keskenään?

 

Vierailija
102/107 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:16"]Kai se törkeintä tässä oli se että isäntäväki kielsi 14-vuotiasta noutamasta ruokaa aikuisten pöydästä.

[/quote]

M loukkaantui, kun teini alkoi suureen ääneen nirsoileman lastenpöydän tarjoilluista. Mikään ei kelvannut ja kaikki oli kakkaa..

[/quote] höpö höpö, ei se niin mennyt. Älä edes viitsi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
104/107 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap asia ei ratkea täällä vaan puhumalla isäntäperheelle.

Vierailija
105/107 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap asia ei ratkea täällä vaan puhumalla isäntäperheelle.

Ketju on kesältä 2014. Toki tiesitkin sen.

Vierailija
106/107 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap asia ei ratkea täällä vaan puhumalla isäntäperheelle.

Se teini on nyt 22 v.

Idiootti nostaa esiin 8 vuotta vanhan aloituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/107 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oliko teini koko juhlien ajan vauvojen pöydässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan