Minkä pituinen on lyhyt mies?
Onko 170 cm miehillä raja, jos alle sen onko mielestäsi lyhyt?
Kommentit (199)
Jos on pussit silmien alla on aika lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen miehen ongrlma ei ole lyhyys vaan se että heillä on ongelmia lyhyytensä kanssa. Itsetunto-ongelmainen ei ole hot.
Jos mies on 168 ja itsevarmalla tavalla huomaavainen, hän on hotimpi kuin epävarma 186-senttinen.
Samaa mieltä! Olen 179 pitkä nainen, mutta tapaillut myös n. 170 pituisia miehiä. Itsetuntoinen mies kulkee reippaasti käsi kädessä pidemmänkin naisen kanssa. Nykyinen mieheni on 182cm, eikä halua, että käytän korkokenkiä julkisesti!!!
Miehille (ja nähtävästi monille naisille) pituuserot ovat itsetuntokysymys?
Mieluummin pieni mies kuin pikkusieluinen korsto...
Huvittavia nämä joiden mielestä alle 180cm tai 185cm on lyhyt mies. Nyt vähän todellisuudentajua peliin, aikuiset ihmiset.
Itse ajattelisin, että joku 170cm voisi olla se raja. Mä nainen olen 169cm ja mun aviomies on 167cm. En vaihtaisi tuota miestä mistään hinnasta pitkään mieheen. Ei mulle pituus ole kriteeri rakkaudelle.
Mies on lyhyt jos on alle 180 cm.
Itse olen 165 cm ja lähipiirini miehet kaikki pitkiä (isä 196 cm, oma mies 190 cm ja omat pojat 187-192 cm).
Alle 170 on lyhyt mieheksi. Mutta se ei haittaa mitään. Itse pidän enemmään lyhyemmistä miehistä. Itse olen 163 nainen.
Tässä lopullinen totuus:
"Pituutta käsitellään luokiteltuna muuttujana, jossa lyhyet, keskimittaiset ja pitkät ovat omina luokkinaan. Lyhyyden rajana on käytetty keskiarvoa, josta on vähennetty keskihajonta (miehillä 170 cm, naisilla 157 cm). Pitkiksi taas on luokiteltu ne, joiden pituus on enemmän kuin keskiarvo lisättynä keskihajonnalla (miehillä 183 cm, naisilla 169 cm)."
Vierailija kirjoitti:
Tässä lopullinen totuus:
"Pituutta käsitellään luokiteltuna muuttujana, jossa lyhyet, keskimittaiset ja pitkät ovat omina luokkinaan. Lyhyyden rajana on käytetty keskiarvoa, josta on vähennetty keskihajonta (miehillä 170 cm, naisilla 157 cm). Pitkiksi taas on luokiteltu ne, joiden pituus on enemmän kuin keskiarvo lisättynä keskihajonnalla (miehillä 183 cm, naisilla 169 cm)."
168 cm on naisten keskipituus
Olen aina ajatellut, et 170 cm on raja siihen, onko mies lyhyt vai ei. Mut saa olla allekin, ei ole estänyt ihastumista ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lopullinen totuus:
"Pituutta käsitellään luokiteltuna muuttujana, jossa lyhyet, keskimittaiset ja pitkät ovat omina luokkinaan. Lyhyyden rajana on käytetty keskiarvoa, josta on vähennetty keskihajonta (miehillä 170 cm, naisilla 157 cm). Pitkiksi taas on luokiteltu ne, joiden pituus on enemmän kuin keskiarvo lisättynä keskihajonnalla (miehillä 183 cm, naisilla 169 cm)."168 cm on naisten keskipituus
Voiko olla noin korkea keskiarvo? Itse meinaan olen juuri tuon 168cm, ja oma kokemus on, että olen kaupassa pidemmästä päästä, jopa pidempi useita vanhempia miehiä.
N52
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä joiden mielestä alle 180cm tai 185cm on lyhyt mies. Nyt vähän todellisuudentajua peliin, aikuiset ihmiset.
Itse ajattelisin, että joku 170cm voisi olla se raja. Mä nainen olen 169cm ja mun aviomies on 167cm. En vaihtaisi tuota miestä mistään hinnasta pitkään mieheen. Ei mulle pituus ole kriteeri rakkaudelle.
Eihän kysymys ollut rakkaudesta vaan pituudesta. Eivät liity toisiinsa ollenkaan nämä kaksi asiaa.
Minun mielestäni 176 cm on lyhyt, 160 cm erittäin lyhyt ja 185 cm sellainen keskimittainen. Isäni on kohtalaisen lyhyt, mutta veljeni molemmat keskimittaisia
Pituus, keskiarvo (cm)
Suomi
Miehet: 18+v. 177.5
Naiset: 18+v. 163.2
Olin kuukausi sitten Italiassa, siellä huomasi että suuri osa miehistä oli lyhyitä, itseä siis lyhyempiä. Osa reilusti eli veikkaisin 165 cm. Olen 174 cm pitkä nainen.
Asfalttimiehet, tehkää nyt työtä helteellä, ensi talvi teillä menee siivoustyössä. Hyvä Hallitus
Mies on 176 cm ja mielestäni aika lyhyt. Toki minua jotain 20 cm pitempi, mutta lyhyt silti mieheksi