Minkä pituinen on lyhyt mies?
Onko 170 cm miehillä raja, jos alle sen onko mielestäsi lyhyt?
Kommentit (199)
Itse olen 160 cm "pitkä". Kaikki naiset ovat sanoneet minua lyhyeksi ja miehet kutsuneet pojaksi.
M26
Keskiverto mies on suomessa suunnilleen se 179. Eli oisko keskiverto plus miinus 5cm. 173 on lyhyt ja 185 on pitkä. Keskiverto nainen on täällä sen 165 eli naisille lyhyt olis siinä 160 pinnassa ja pitkä 170 pinnassa.
Jos joku aattelee jotta 180 alle on lyhyt ni sitte on gaussin käyrä vituillaan ja lyhyen määritelmä on fiilis/mikä on komean näköstä pohjalta luotu. Toisaalta mielipidekysymyshän tää oli.
Nykyään kaikki alle 195cm miehet on liian lyhyitä.
Jossain oli tutkimus minkä mukaan Amerikassa alle 185cm miehet ovat todennäköisemmin sinkkuja kuin pidemmät miehet joilla on samat tulot ja tausta.
Itsevarma mies voi olla lyhyenäkin seksikäs, mutta vaatii kyllä siinä tapauksessa sen, että kroppa on pidetty tikissä ja on sitä lihasta luiden ympärillä eikä ole mikään tuulessa heiluva vinkuheinä. Pitkä mies saa tässä vertailussa helpomman kriteeritason kropan kunnon suhteen, kun voi olla seksikäs sekä atleettisella että sohvaperunamaisellakin vartalolla höystettynä, koska pituus itsessään lisää osaltaan olemukseen miehisyyttä.
Toki muutkin piirteet vaikuttavat, eli tosiasiassa kokonaisuus ratkaisee.
Lyhyt on, kun on alle keskiverron eli mitä se näillä nykymiehillä onkaan, jotain 180 cm...
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen miehen ongrlma ei ole lyhyys vaan se että heillä on ongelmia lyhyytensä kanssa. Itsetunto-ongelmainen ei ole hot.
Jos mies on 168 ja itsevarmalla tavalla huomaavainen, hän on hotimpi kuin epävarma 186-senttinen.
Olen 175 cm nainen ja on mahdoton pitää 168 senttistä viehättävänä. Tuo 186 on aika lyhyt vielä, jos itselläni on korkkarit jalassa.
Oma mies on melkein 2 m ja sovimme toisillemme. Mies ei koskaan pitänyt lyhyemmistä, koska se olisi kuulemma hankalaa ja epäsopusuhtaista.
Pitkät naiset on rumia. En pidä niistä lainkaan. Nainen saa maksimissaan olla 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ehkä alle 165, mutta jossakin kaukomailla ei vaikuttaisi vielä lyhyeltä, naisten keskipituuteen se kai suhteutetaan, mikä lienee jotain 167, monelle kelpaa suunnilleen samanmittainen.
Ei niitä nyt mihinkään toiseen sukupuoleen suhteuteta, vaan kaikki miehet riviin ja keskimmäinen on keskiarvo, ja häntä lyhemmät ovat lyhyitä ja pidemmät pitkiä, sama juttu naisilla. Naiset nyt vaan on keskimäärin lyhempiä kuin miehet keskimäärin.
Keskimmäinen on kyllä mediaani, eikä keskiarvo. Keskiarvo(pituus) on niiden rivissä olevien yhteispituus jaettuna rivissä olevien lukumäärällä.
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto mies on suomessa suunnilleen se 179. Eli oisko keskiverto plus miinus 5cm. 173 on lyhyt ja 185 on pitkä. Keskiverto nainen on täällä sen 165 eli naisille lyhyt olis siinä 160 pinnassa ja pitkä 170 pinnassa.
Jos joku aattelee jotta 180 alle on lyhyt ni sitte on gaussin käyrä vituillaan ja lyhyen määritelmä on fiilis/mikä on komean näköstä pohjalta luotu. Toisaalta mielipidekysymyshän tää oli.
Mee sä vaan hoitamaan sitä karjaas.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset on rumia. En pidä niistä lainkaan. Nainen saa maksimissaan olla 170 cm.
Kaikki supermallit ovat pitkiä. Aika tyhmä kommentti sinulta herra pätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ehkä alle 165, mutta jossakin kaukomailla ei vaikuttaisi vielä lyhyeltä, naisten keskipituuteen se kai suhteutetaan, mikä lienee jotain 167, monelle kelpaa suunnilleen samanmittainen.
Ei niitä nyt mihinkään toiseen sukupuoleen suhteuteta, vaan kaikki miehet riviin ja keskimmäinen on keskiarvo, ja häntä lyhemmät ovat lyhyitä ja pidemmät pitkiä, sama juttu naisilla. Naiset nyt vaan on keskimäärin lyhempiä kuin miehet keskimäärin.
Keskimmäinen on kyllä mediaani, eikä keskiarvo. Keskiarvo(pituus) on niiden rivissä olevien yhteispituus jaettuna rivissä olevien lukumäärällä.
Teknisesti ottaen kannattaisi laskea geometrinen keskiarvo aritmeettisen keskiarvon sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki supermallit ovat pitkiä. Aika tyhmä kommentti sinulta herra pätkä.
Mallit ovat anorektisia, muodottomia lautoja. Ei kiitos.
Minusta lyhyt on varmaan alle 167. 168-176 on lyhyehkö, muttei semmonen oikeesti lyhyt
Itse olen 168cm pitkä, 79kg paino ja kikuli on 17cm. Tienaan 8000€ kuulaudessa. Kalju ja pieni parta. Tulikin vähän enemmän infoa kun kyseltiin :D
Hain Brasiliasta vaimon itselleni kun en suomalaisille tahtonut kelvata, huomannut huvikseni kuinka täällä naisia ärsyttää kun ollaan shoppailemassa tyttöystävälleni kaikkea kivaa. Laivalla tuli jopa vihainen nainen baarijobossa kopeloimaan ja ärisi että eikö suomalainen nainen kelpaa.
Aapeli kirjoitti:
Itse olen 168cm pitkä, 79kg paino ja kikuli on 17cm. Tienaan 8000€ kuulaudessa. Kalju ja pieni parta. Tulikin vähän enemmän infoa kun kyseltiin :D
Hain Brasiliasta vaimon itselleni kun en suomalaisille tahtonut kelvata, huomannut huvikseni kuinka täällä naisia ärsyttää kun ollaan shoppailemassa tyttöystävälleni kaikkea kivaa. Laivalla tuli jopa vihainen nainen baarijobossa kopeloimaan ja ärisi että eikö suomalainen nainen kelpaa.
Melekonen oksennus. Eli ongelmasi on rasismi laivoilla vai kaljuus/ lyhyyskombo?
Tarkoitatko kuulaudella kuukausipalkkaa? Jos tuon tienaat, se selittää miksi köyhän maan nainen sunlaisen huolii.
Vierailija kirjoitti:
Aapeli kirjoitti:
Melekonen oksennus. Eli ongelmasi on rasismi laivoilla vai kaljuus/ lyhyyskombo?
Tarkoitatko kuulaudella kuukausipalkkaa? Jos tuon tienaat, se selittää miksi köyhän maan nainen sunlaisen huolii.
Luulen että ongelma on tuo minun pituuteni :)
Alle 160 cm. En ymmärrä miksi 170-175 cm pituisia pidetään lyhyinä kun ne ovat vain muutaman sentin keskivertoa lyhempiä, mutta silti suunnilleen keskipituisia. Itse en välttämättä pidä ihmisiä yleisesti ottaen lyhyinä vaikka itseeni verrattuna lyhyitä olisivatkin.
Itse olen 165 cm ja kyllä se alle 175 cm pitkä minustakin lyhyeltä näyttää. Omat pojat ovat kaikki yli 190 cm pitkiä.