Minkä pituinen on lyhyt mies?
Onko 170 cm miehillä raja, jos alle sen onko mielestäsi lyhyt?
Kommentit (199)
Lyhyys varmaan riippuu omasta pituudesta. Itse olen 168cm pitkä ja kyllä jo sellainen 173cm pituinen tuntuu lyhyeltä mieheksi varsinkin jos on mallia kukkakeppi. Alle 170cm mittainen on jo sitten todella minin oloinen.
Suomessa ehkä alle 165, mutta jossakin kaukomailla ei vaikuttaisi vielä lyhyeltä, naisten keskipituuteen se kai suhteutetaan, mikä lienee jotain 167, monelle kelpaa suunnilleen samanmittainen.
Olen alta 170cm ja ihastunut suunnilleen itseni pituiseen mieheen.
Ei sillä pituudella ole väliä.
Minua lyhyempi mies on lyhyt. Olen 178 cm pitkä mies. Eli 177 cm on lyhyt. Mielestäni ne jotka on 10 cm tosta vielä lyhyempiä, eli 167 cm ja alle, ovat naisia kaikki.
Itse olen keskimittainen ja sopusuhtainen.
Ei se ole mikään mielipidekysymys, alle keskimittaiset on lyhyitä ja yli keskimittaiset on pitkiä. Ihan samalla tavoin kuin naisissakin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ehkä alle 165, mutta jossakin kaukomailla ei vaikuttaisi vielä lyhyeltä, naisten keskipituuteen se kai suhteutetaan, mikä lienee jotain 167, monelle kelpaa suunnilleen samanmittainen.
Ei niitä nyt mihinkään toiseen sukupuoleen suhteuteta, vaan kaikki miehet riviin ja keskimmäinen on keskiarvo, ja häntä lyhemmät ovat lyhyitä ja pidemmät pitkiä, sama juttu naisilla. Naiset nyt vaan on keskimäärin lyhempiä kuin miehet keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Olen alta 170cm ja ihastunut suunnilleen itseni pituiseen mieheen.
Ei sillä pituudella ole väliä.
No ei tässä kysytty onko pituudella väliä vai ei. Kysyttiin, mikä on mielestäsi lyhyt pituus miehelle. Minä vastasin, että alle 170 ja kyllä, olen seurustellut kahden reippaasti alle 170 cm miehen kanssa ja yhden nippa nappa 170 cm miehen kanssa. Mielestäni kaikki olivat kyllä lyhyitä miehiä mutta ei se haitannut eikä suhteet kariutuneet miesten pituuteen.
Lyhyen miehen ongrlma ei ole lyhyys vaan se että heillä on ongelmia lyhyytensä kanssa. Itsetunto-ongelmainen ei ole hot.
Jos mies on 168 ja itsevarmalla tavalla huomaavainen, hän on hotimpi kuin epävarma 186-senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä alle 180cm on lyhyt kuinka pitkiä itse olette? Pelokas 177cm mies kyselee
Suomessa 180cm on miehen keskipituus eli keskimääräistä lyhyempi. Muutamalla sentillä tuskin mitään väliä kellekään.
Kyllä 170 cm tai alle mies on ihan teletappi.
Eli siis alle 180cm on lyhyt
mutta yli 180 cm on pitkä
juupa juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä alle 180cm on lyhyt kuinka pitkiä itse olette? Pelokas 177cm mies kyselee
Suomessa 180cm on miehen keskipituus eli keskimääräistä lyhyempi. Muutamalla sentillä tuskin mitään väliä kellekään.
No ei todellakaan ole. Ehkä jossain alankomaissa voi olla.
Ei huolta, jos tunnet olosi lyhyeksi mies. Olen 183 cm suhteellisen ihanteellisessa mitassa, mutta olen naisten keskuudessa niin suosittu, että ohikulkevat mummotkin käskevät vaihtamaan kadun puolta.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, suurin osa naisista on alle 170cm. Kyllä mä (170cm) ajattelen, että alle 175cm mies on lyhyt, 180cm jo keskimittainen. Pitkä mies on yli 185cm.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen miehen ongrlma ei ole lyhyys vaan se että heillä on ongelmia lyhyytensä kanssa. Itsetunto-ongelmainen ei ole hot.
Jos mies on 168 ja itsevarmalla tavalla huomaavainen, hän on hotimpi kuin epävarma 186-senttinen.
On se hot, niinkuin kaikki muutkin, jos ulkonäkö on huippuluokkaa. Voit itkeä itsetuntoasi kuinka paljon tahansa, jos sixpack loistaa paidan läpi.
Sitä pituutta nyt ei oikein vaakatasossa huomaa ja sehän on tärkeintä.
Alle 175cm eikä se riipu juurikaan ruumiinrakenteesta. Lyhyt vaan on lyhyt.
Isac Elliot on 188 senttiä eli normaali pituinen. Alle 175 senttisiä pidetään jo lyhyenä.