Minkä pituinen on lyhyt mies?
Onko 170 cm miehillä raja, jos alle sen onko mielestäsi lyhyt?
Kommentit (199)
Alle 170 cm on lyhyt, 170-179 keskimittainen ja 180 cm ja enemmän pitkiä.
Itse olen 162 cm lyhyt nainen.
Alle 175 cm on lyhyt ja alle 170 cm todella lyhyt. Lyhytkin mies voi olla ihan viehättävä. Henkilökohtaisesti en pidä fyysisesti viehättävänä pieniä fyysisiä atribuutteja ( pienet kädet ja jalat, pieni, lyhyt nenä, muna jne. )
Miehiltä ei saa kuulemma kysyä pituutta eli pitää ottaa mies, jota voi katsoa ylöspäin eli noin päätä pidempi.
Ite oon 172 senttii ja koen itteni lyhyeksi. Nii omasta mielestäni reilusti alle 180 senttii on lyhyt.
Kaikki mua itteeni lyhyemmät miehet on musta lyhyitä.
Lyhyt on 45 cm pituinen mies. Lyhytkasvuinen. Muuten toimintakuntoinen.
Etelä amerikas ja Aasiaski miehet 165cm ja naiset 150cm
kkon kirjoitti:
Etelä amerikas ja Aasiaski miehet 165cm ja naiset 150cm
menes Takas äidin kielen Tunnilles
Mielestäni alle 185cm mies on jo vähän lyhyehkö. Alle 180cm miehiä en edes harkitse.
N26, 172cm.
Ukrainan pressan pituinen on lyhyt mies. Juutalaiset ovat kansana lyhytkasvuisia ja se on ihan ok.
Alle 180 cm on lyhyt. Alle 170 cm on pätkä. Alle 160 cm on kääpiö.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni alle 185cm mies on jo vähän lyhyehkö. Alle 180cm miehiä en edes harkitse.
N26, 172cm.
Valehtelet!! Jokainen palstan naisista on ihastunut lyhyeen Ukrainan presidenttiin! Myönnä pois, olet ihastunut siihen.
Pitäisikö naiset tappaa? Siis kaikki naiset Tellusta pilaamasta.
Minä olen 160 senttinen sulkahattu päässä, enkä pidä itseäni lyhyenä.
M 42
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 160 senttinen sulkahattu päässä, enkä pidä itseäni lyhyenä.
M 42
onko tämä miesten kehopositiivisuutta?
Lyhyt mies on lyhyempi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:47"]
Te joiden mielestä alle 180cm on lyhyt kuinka pitkiä itse olette? Pelokas 177cm mies kyselee
Älä hätäile, lyhyetkin miehet voivat olla hotteja :) Kaverini on naimisissa itseään päätä lyhyemmän miehen kanssa.
Ja miksi toisaalta niitä naisia kytsisi, jolle alle 180 cm mies on lyhyt. Monelle naiselle lyhyys ei ole ongelma. Itse olen 168 cm nainen ja minulle on aivan sama minkä mittainen mies on, jos on noin välillä 160 cm - 190 cm. Tuon alle tai yli ehkä liian vähän tai liikaa. Tietysti riippuu miehestä. Jos esimerkiksi olisi oikein älykäs ja hauska, niin ei haittaisi mitat tuon alueen ulkopuolellakaan.
Sanoisin että 175-183 on normaali mittainen
170-175 lyhyempi mutta ei vielä lyhyt
Alle 170 lyhyt
183-186 pitkähkö ei pitkä
Yli 187 pitkä