Olen mies ja painan 52 kiloa. Kysyttävää?
Kommentit (84)
Itsekin olin armeijassa tosi laiha, 180 cm ja 56 kg. Hyvin kuitenkin siellä jaksoi eikä olo tuntunut yhtään huonolta. Nyt 6v myöhemmin painoa 74 kg, mieluummin kuitenkin tämä paino :)
Niin, mutta tuo ap on 6cm pidempi ja 4kg laihempi. Se on selkeä ero sunkin ruipelomittoihin.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:58"]
Itsekin olin armeijassa tosi laiha, 180 cm ja 56 kg. Hyvin kuitenkin siellä jaksoi eikä olo tuntunut yhtään huonolta. Nyt 6v myöhemmin painoa 74 kg, mieluummin kuitenkin tämä paino :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:50"]No todella voit. Juo kermaavaikka.
[/quote]
Menee maha pahasti sekaisin kaikista maitotuotteista.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:58"]Itsekin olin armeijassa tosi laiha, 180 cm ja 56 kg. Hyvin kuitenkin siellä jaksoi eikä olo tuntunut yhtään huonolta. Nyt 6v myöhemmin painoa 74 kg, mieluummin kuitenkin tämä paino :)
[/quote]
Minäkin toivon kyllä että painoa tulisi lisää vähitellen. Mutta ei viitsisi alkaa mättää rasvasafkaa vain lihottaakseen itseään. Syön lähinnä kasvisruokaa muutenkin.
Kuulostaa siltä, että olisi hyvä tutkia ainakin maitoallergian, keliakian ja laktoosi-intoleranssin mahdollisuus. Oletko kokeillut lisätä öljyä ruokiin?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:59"]Miten voit henkisesti?:/<3
[/quote]
No, olen välillä aika masentunut mutta välillä taas on erittäin energisiä kausia. Joskus olen viikkoja onneni kukkuloilla ja sitten taas jaksoittain hyvin masentunut.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:04"]Kuulostaa siltä, että olisi hyvä tutkia ainakin maitoallergian, keliakian ja laktoosi-intoleranssin mahdollisuus. Oletko kokeillut lisätä öljyä ruokiin?
[/quote]
En. Suoraan sanottuna meillä syötiin kotona aika heikosti, köyhiä kun oltiin, eikö mulla nytkään ole varaa syödä kovin paljon. Öljykin on joskus ylellisyys, se on aika kallista.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:04"]Kuulostaa siltä, että olisi hyvä tutkia ainakin maitoallergian, keliakian ja laktoosi-intoleranssin mahdollisuus. Oletko kokeillut lisätä öljyä ruokiin?
[/quote]
En. Suoraan sanottuna meillä syötiin kotona aika heikosti, köyhiä kun oltiin, eikö mulla nytkään ole varaa syödä kovin paljon. Öljykin on joskus ylellisyys, se on aika kallista.
[/quote]
Kun tekee provoja, kannattaisi ensiksi perehtyä asioihin ennen kuin vastaa. Esim. 1 litran pullo Euro Shopper rypsiöljyä maksaa 2.25 euroa. Että niin kallista.
Ehdotin öljyä juuri siksi, että siitä saisit enrgiaa paljon pienestä määrästä. Esim. Pirkka rypsiöljy maksaa alle 3 e puolen litran pullo. Suosittelen sijoittamaan siihen. Onko sinulla mahdollisuutta päästä opiskelijaterveydenhuollon tai muun ilmaisen paikan tutkimuksiin? Oletko käynyt armeijan tai siviilipalveluksen ja päässyt niissä lääkärille?
Suhtaudun näihin niin, että vaikka aloitus olisikin provo, voi silti hypoteettisesti keskustella.
[/quote]
Laktoosi-intoleranssia olen epäillytkin mutta olen luopunut maitotuotteista melkein kokonaan, joten en ole viitsinyt tutkittaa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:07"]
[/quote]
[/quote]
Kun tekee provoja, kannattaisi ensiksi perehtyä asioihin ennen kuin vastaa. Esim. 1 litran pullo Euro Shopper rypsiöljyä maksaa 2.25 euroa. Että niin kallista.
[/quote]
Miksi tuota väsynyttä provohuutoa pitää tunkea joka paikkaan? Minä ajattelin mielessäni oliiviöljyä, kun sitä on lähinnä tullut käytettyä, ja se maksaa ainakin minun lähikaupassani yli neljä euroa pullo. Neljä euroa on paljon opiskelijabudjetissa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei Porvoossa ole rahaa lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:12"]
[/quote]
Laktoosi-intoleranssia olen epäillytkin mutta olen luopunut maitotuotteista melkein kokonaan, joten en ole viitsinyt tutkittaa asiaa.
[/quote]
Ruokavalion rajoittaminen tuolla tavalla ei ole järkevää ilman tutkimustuloksia. Suosittelen lääkärikäyntiä. Onko se mahdollinen?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:14"]
Miksi tuota väsynyttä provohuutoa pitää tunkea joka paikkaan? Minä ajattelin mielessäni oliiviöljyä, kun sitä on lähinnä tullut käytettyä, ja se maksaa ainakin minun lähikaupassani yli neljä euroa pullo. Neljä euroa on paljon opiskelijabudjetissa.
[/quote]
Sinä tässä olet väsynyt kun teet näin paskan provon josta näkee otsaluullaankin, että se on provo. Panostaisit nyt edes vähän jos on pakko provoilla.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:11"]Ehdotin öljyä juuri siksi, että siitä saisit enrgiaa paljon pienestä määrästä. Esim. Pirkka rypsiöljy maksaa alle 3 e puolen litran pullo. Suosittelen sijoittamaan siihen. Onko sinulla mahdollisuutta päästä opiskelijaterveydenhuollon tai muun ilmaisen paikan tutkimuksiin? Oletko käynyt armeijan tai siviilipalveluksen ja päässyt niissä lääkärille?
[/quote]
Mutta ongelmana ei ole se etten saisi ravintoa. Syön esimerkiksi paljon pastaa johon laitan joskus tomaattikastiketta. Oloni on ihan kylläinen, en näe nälkää.
En ole käynyt armeijaa enkä sivaria.
Lääkäriin en ole halukas menemään kun en kerran tunne itseäni sairaaksi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:53"]Ihan varmasti puuttuisi. Kyllä on niin porvoota kuin olla ja voi. Mees syömään tai nukkumaan :D
[/quote]
No eipä vain ole puuttunut. Kasvoin kyllä teini-iässä todella nopeasti pituutta ja sen jäljiltä olen ollut hyvin hoikka. Nyt tosiaan opiskelijaelämää viettäessä tulee syötyä heikommin joten paino on pudonnut selvästi. Kukahan siihen edes puuttuisi? En ole käynyt lääkärissä tms. muutamaan vuoteen.