Olen mies ja painan 52 kiloa. Kysyttävää?
Kommentit (84)
No ei kovin miehekästä, ja vieläpä täällä. Miksi edes kerrot...
Laitatko kuvasi? Kasvojen ei tarvitse näkyä. Kiinnostaa. T. pieni nainen
Onko terveydenhoitaja tai vastaava ikinä päivitellyt painoasi?
Olet sairaan alipainoinen. Tunnen 17-vuotiaan, joka on samoissa mitoissa ja on niin ruipelo ja voimaton, ettei meinaa pystyssä pysyä. Syynä se, että äitinsä ryyppää rahat ja lapsi on nälässä. Oikeasti ei saa tarpeeksi ruokaa, lihasmassa jäänyt kehittymättä lihan puutteesta jne.
Kyllä oikea mies on alle 50-kiloinen.
Kuva kiinnostaisi minuakin. Jos et omaa kehtaa tänne laittaa, niin etsi netistä joku vastaava ja pistä linkki.
(Vähän vaikea kyllä uskoa tätä todeksi.)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:31"]No ei kovin miehekästä, ja vieläpä täällä. Miksi edes kerrot...
[/quote]
No minkäs minä kropalleni mahdan.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:32"]Miksi valehtelet?
[/quote]
No kun en valehtele.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:33"]Wannabeanorektikko
[/quote]
Miksi kukaan haluaisi olla anorektikko? Ei kai pelkkä laihuus tee ihmisestä syömishäiriöistä.
No todella voit. Juo kermaavaikka.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:35"]Onko terveydenhoitaja tai vastaava ikinä päivitellyt painoasi?
[/quote]
Ei koskaan.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:36"]Olet sairaan alipainoinen. Tunnen 17-vuotiaan, joka on samoissa mitoissa ja on niin ruipelo ja voimaton, ettei meinaa pystyssä pysyä. Syynä se, että äitinsä ryyppää rahat ja lapsi on nälässä. Oikeasti ei saa tarpeeksi ruokaa, lihasmassa jäänyt kehittymättä lihan puutteesta jne.
[/quote]
Ymmärrän tämän. Minä en tunne itseäni heikoksi ja syön kuitenkin joka päivä yhden lämpimän aterian, joten en ole sillä tavalla aliravittu. Harrastan jopa liikuntaa, pelaan sulkapalloa, uin ja pyöräilen.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:36"]Kyllä oikea mies on alle 50-kiloinen.
[/quote]
Hahhaa. :)
Ihan varmasti puuttuisi. Kyllä on niin porvoota kuin olla ja voi. Mees syömään tai nukkumaan :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:45"]Kuva kiinnostaisi minuakin. Jos et omaa kehtaa tänne laittaa, niin etsi netistä joku vastaava ja pistä linkki.
(Vähän vaikea kyllä uskoa tätä todeksi.)
[/quote]
Miksi? En minä ala nyt kuvaani levitellä. En tosiaan tiedä miksi olen näin laiha. Aineenvaihduntani on tosin aina ollut todella vilkas ja ruoka ns. tulee läpi melkein välittömästi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:47"]Kuoletko pian?
[/quote]
Tuskin. Miksi kuolisin?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:26"]Onko sulla syömishäiriö? Tiedätkö syytä alipainollesi? Poltatko?
[/quote]
En tiedä syytä, olen aina ollut laiha. Olen tosin vasta 20-vuotias mutta onhan tämä paino silti liian alhainen. Syön kyllä ihan normaalisti mielestäni vaikka opiskelijana ei niin kovin monipuolisesti voikaan syödä. En polta.