Miksi häiriinnyt Pridestä?
Miksi todellisuus on vaikea hyväksyä? Meitä on moneksi, turha tuhota ihmiskuntaa sen vuoksi.
Katso peiliin ja hyväksy itsesi, niin muiden näkökulmien ymmärtäminen helpompaa.
Kommentit (37)
En voi sietää jatkuvaa pervopakotusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa olla mitä haluaa,mutta onko sitä pakko tuputtaa joka paikkaan? Alkaa olla jo uskonnon pakottamista tää homma!
Miksi sitö sitten tuputetaan?
meillä töissä esim tosi moni puhuu mitä teki vaimon/miehen kanssa viiko loppuna.kuvottavaa. miksi heterot ei pidä suuntautumistaan yksityisasiana?
moni puhuu kuvottavan avoimesti että heillä on tyttö _ tai poikaystävä. ILJETTÄÄ.
älkää heterot tunkeko sitä seksuaalisuuttanne ihmisten naamaan!
koska kadehdin heitä jotka uskaltavat avoimesti myöntää mitä ovat. Oma lahkoni ei sitä salli.
Tykkäsin enemmän siitä aiemmasta mallista, missä homostelu oli rikos ja friikit laitettiin vankilaan.
No ihmetyttää esimerkiksi kommunististen lippujen liehutus osana kulkuetta. Sirppi ja vasara olalla marssi osa. Pro-Russia yhteydet tähän maailmanaikaan on outo kannanotto liikkeeltä.
Ei vaan käy. Kommunismia en tule hyväksymään koskaan.
Sori siitä vassu ja Hesari.
Koska minua ahdistaa se että maailmassa on erilaisia ihmisiä. Täällä meillä Persjoella sekä miehet ja naiset osaavat astua omiin muotteihinsa enkä ymmärrä miksei koko muu maailma suostu elämään meidän takapajuisten normien mukaan.
Ei minua häiritse mitenkään, ei ole näkynyt mun elämässä mitenkään vaikka asun Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
No ihmetyttää esimerkiksi kommunististen lippujen liehutus osana kulkuetta. Sirppi ja vasara olalla marssi osa. Pro-Russia yhteydet tähän maailmanaikaan on outo kannanotto liikkeeltä.
Kannattaa lukea historiaa. Neuvostoliitto lakkasi olemaha yli 30 vuotta sitten.
Siellä sairaudet ja omituisuudet marssivat. Onneksi eheytyminen terveeksi heteroksi on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa olla mitä haluaa,mutta onko sitä pakko tuputtaa joka paikkaan? Alkaa olla jo uskonnon pakottamista tää homma!
Missä sitä on "tuputettu"? Lehdissä ja uutisissa on monenlaisia uutisia - koskeehan asia isoa osaa kansasta - mutta niin on herättäjäjuhlistakin, eikä se mua höiritse.
No, sinun kannattaa varmaan avata silmäsi nykyhetkelle ja hyökkäyssodalle.
En ole häiriintynyt, mutta onko pakko pitää? Eikö kaikille ihmisille kuulu ihmisoikeus, oli sukupuoli tai seksuaalinen suuntaus mikä hyvänsä? Miksi pitää lähteä barrikaadeille örveltämään, eihän heterotkaan sitä tee. Tässä on käynyt vähän sama juttu kun ma mujen kanssa, jos ei ole samaa mieltä, niin vedetään esille rasistikortti.
Jyrkkä ei pervojen friikkisirkukselle.
Saavat sirkustella keskenään. Mutta minä en ala uskomaan, että isä synnyttää ja naisella on munat. Pidän nämä tosiasiat, sitä ei mikään vouhotus muuta.
PRIDE on friikkien kultapossukerho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihmetyttää esimerkiksi kommunististen lippujen liehutus osana kulkuetta. Sirppi ja vasara olalla marssi osa. Pro-Russia yhteydet tähän maailmanaikaan on outo kannanotto liikkeeltä.
Kannattaa lukea historiaa. Neuvostoliitto lakkasi olemaha yli 30 vuotta sitten.
Kommunismin käsite on ollut kauan ennen Neuvostoliittoa. Kommunismiin pyrkiviä tahoja ja instituutioita on liikaa tänäkin päivänä, mutta onneksi tolkun ihmiset ovat saaneet estettyä toistaiseksi eskalaation.
Vierailija kirjoitti:
koska kadehdin heitä jotka uskaltavat avoimesti myöntää mitä ovat. Oma lahkoni ei sitä salli.
Onko lahkosi vankila? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
No ihmetyttää esimerkiksi kommunististen lippujen liehutus osana kulkuetta. Sirppi ja vasara olalla marssi osa. Pro-Russia yhteydet tähän maailmanaikaan on outo kannanotto liikkeeltä.
"Pro-Russia"?
Kaikki saa olla mitä haluaa,mutta onko sitä pakko tuputtaa joka paikkaan? Alkaa olla jo uskonnon pakottamista tää homma!