Onko synnyttäneillä löysempi kuin synnyttämättömillä
Tosta onko pillun tiukkuudella väliä ketjusta tuli mieleen. Ootteko naiset huomannu onko paikat löystyny? Onko miehet huomannu eroa? :)
Kommentit (24)
näyttääkö kaikki synnyttäneet muka ulos päin samalta? yhtä eriltä ne näyttää ja tuntuu myös sisältä. kuten myös ei-synnyttäneet. kaikissa lihaksissa pätee sama sääntö, mitä enemmän harjoitat sitä vahvemmat lihakset
Muista en osaa sanoa, mutta vaimoni kohdalla löystymistä ei tapahtunut. Tai en ainakaan ole huomannut eroa.
Ekan jälkeen olin selvästi tiukempi niin omasta kuin miehen mielestä (mahtoiko pari tikkiä emättimen sisällä vaikuttaa?) Tokan jälkeen on ollut ainakin sitä löysempi mitä ekan jälkeen oli. Miehen mielestä kuulemma parempi nyt, kun menee helpommin sisään eikä tarvitse enää yrittää varttia änkeä :D Edelleenkään ei kuulemma kuitenkaan löysä ole, eikä omasta mielestä ikään.
Lantiopohjalihakset ei kyllä muuttunut mihinkään synnytysten myötä, mutta ne onkin ollut aina hyvässä kunnossa. Varmaan koska 6 vuotiaana oli virtsaputkentulehdus josta seurasi pidätteluongelmia kun en suostunut vessaan. Silloin käskettiin jo harjoittelemaan noita lihaksia ja edelleen huomaamattani niitä harjoitan päivittäin, aina olen harjoittanut ja tuskin enää osaisin olla harjoittelematta kun Se on niin alitajunnassa.
Itsellä ylitiukka synnytysten jälkeen. Varmaan joillain voi löystyä, ja varmaan joillakin on löysä jo ihan ilman synnytyksiä...
Jostakin luin, että menisi 6 vuotta, että nainen on täysin palautunut raskaudesta/synnytyksestä, että ehkäpä se mahdollinen löystyminen voi olla väliaikaista.
On. Piste. Siksi vaaditaan vaan isompi penis ja siksi lasten isä eli se pienempipeniksinen menee vaihtoon.
vasta synnyttänyt osaa kunnolla käyttää lantionpohjanlihaksiaan, siksi tuntuu tiukemmalta.
terv. mies joka on polkenut sekä 3-lapsen av-mammoja että lapsettomia naisia
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:06"]
vasta synnyttänyt osaa kunnolla käyttää lantionpohjanlihaksiaan, siksi tuntuu tiukemmalta.
[/quote] Tästä samaa mieltä. T: neljän äiti
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:06"]
[/quote] Tästä samaa mieltä. T: neljän äiti
Minut leikattiin sisäisen repeämän takia heti synnytyksen jälkeen, joten olen entistä tiukempi. Liukkaria pitää olla aina, ei meinaa normaalikokoinen kalu mahtua sisään takaapäin jne.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:07"]Tiukka on ollut aina. Mulla varmaan vaikuttaa että alakautta synnytin nuorena 20v, ja olen lihava, ja lihavilla on aina tiukka ihan väkisinkin :)
[/quote]
Lihavathan on löysiä. Synnyttäneet lihavat, urheilua harrastamattomat naiset ovat kaikkein löysempiä.