Jopas tuo Venezuelan maanjäristys unohdettiin nopeasti
Kymmeniä tuhansia kuolleita. Mutta ai niin, se ei olekkaan länsimaa tai länsimaalaisten suosiossa oleva turistirysä, niin ketään ei kiinnosta.
Kommentit (10)
Miten niin unohdettiin? Tälläkin hetkellä on CNN-kanavalla (ja muillakin uutiskanavilla tietysti) aiheesta juttua.
Suomessa ei jankata kuin cuckrainasta. Mikään muu ei täällä kiinnosta paria tuntia kauempaa. Eron huomaa päivänselvästi kun keskittyy seuraamaan muiden maiden uutisointia tai oleskelee ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei jankata kuin cuckrainasta. Mikään muu ei täällä kiinnosta paria tuntia kauempaa. Eron huomaa päivänselvästi kun keskittyy seuraamaan muiden maiden uutisointia tai oleskelee ulkomailla.
Yritä miettiä miksi Suomessa ollaan kiinnostuneita siitä, miten Ukrainan käy? Tuleeko mieleen yhtään mitään, miksi näin on?
Oisko tuo 1300 km yhteistä rajaa hyökkääjävalton kanssa yhtään .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei jankata kuin cuckrainasta. Mikään muu ei täällä kiinnosta paria tuntia kauempaa. Eron huomaa päivänselvästi kun keskittyy seuraamaan muiden maiden uutisointia tai oleskelee ulkomailla.
Yritä miettiä miksi Suomessa ollaan kiinnostuneita siitä, miten Ukrainan käy? Tuleeko mieleen yhtään mitään, miksi näin on?
Oisko tuo 1300 km yhteistä rajaa hyökkääjävalton kanssa yhtään .
Et suinkaan ole niitä uskovaisia jotka fantasioi Venäjän hyökkäävän Suomeen heti kun cuckraina on hoidettu, tai jopa saman SMO:n aikana, tai viimeistään hetkenä minä hyvänsä? 🙄
Miten se puhuminen auttaa uhreja? Monet naapurimaat tietää tilanteen ja on lähettäneet apua.
Montako pelastuu, kun suomalainen päivittäin sanoo "voi, voi, onpas kurjaa"?
Veikkaan että ihmiset on niin kuormittuneita ukrainasta, Trumpista jne., ettei myötätunto enää yksinkertaisesti riitä kaikkeen. Ajattelen myös, että lattarit on niin kaukana Suomesta, että luulisi lattarimailla olevan oma solidaarisuusjärjestelmä toisiaan kohtaan.
Miten niin? Illan jalkapallo-otteluissa oli hiljainen hetki.
Trumppi on luvannut hoitaa Venezuelan ongelmat. Piikki on auki eli Suomen ei tarvitse huolestua.
Mitä tuokin tapahtuma tänne Suomeen kuuluu?..ai niin,Suomi ja suomalaiset osallistuu tuonkin episodin kustannuksiin..kuten Ukrainassa,sekä Afrikan n e k r u j e n ja kaikkien hiekka-aavikkolaisten ruokkimiseen ja ylläpitoon ..ja nyt niitä tuotetaan urakalla tänne Suomeen..näkyy rikostilastoissakin,kaiken maailman "alihassanit"ovat hyvin edustettuina..
Mitä hourailet? Ei sitä ole minnekään unohdettu.