Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakointi parvekkeella

Vierailija
28.06.2014 |

Jos häiritsee niin muuttakaa omakotitaloon!

Kommentit (247)

Vierailija
181/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:15"]

Millä tavoin tupakan haju sinun terveytesi viekään?

Kyllä kun mä röökillä käyn niin ihan OMIIN KEUHKOIHINI minä sen savun vedän, en sitä sinun keuhkoisi vedä tai muidenkaan.

[/quote]

Passiivisesta tupakoinnista koskaan kuullut..?

[/quote]

Olen kyllä, mutta tietääkseni passiivinen tupakointi tapahtuu ainoastaan silloin jos seisot tupakoivan nenän edessä ja samaan aikaan vedätte tekohengitysharjotuksia kun toinen röökaa.

Muutoin se on VAIN hajuhaitta. Et sinä tupakan hajuun kuole.

Ja muistahan seuraavan kerran kun sen romukasasi lyöt käyntiin. Saatutat ilmaa.

Muista myös ettet polttele takassasi tulia enää, siitä leijailee vaarallisia pienhiukkasia isolle alueelle ilmaan ja naapureihinkin.

Vierailija
182/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:12"]

Tuhotkoon OMAT aivonsa, mutta tupakoitsija tuhoaa MUIDEN(KIN) terveyden kuin omansa!

[/quote]

Höpö höpö..Kenenkään terveys EI TUHOUDU parvaketupakoinnin seurauksena. Ainut haitta on siitä seuraava tupakan haju, savun myrkyt häipyvät kyllä ulkoilmassa huit hemmettiin ennen kun ne saavuttaa naapurin parvekkeen.

Jos ulkoilma vastaisi sisällä polttamista niin täällähän kaikki kuolisivat jo häkään autojen pakokaasujen takia.

Ps. En polta itse, mutta minua ei häiritse ulkona tupakoivat ihmiset.

[/quote]

Juuri näin. Jos ulkona tupakansavut olisivat vaarallisia kaikki ihmiset menehtyisivät autojen pakokaasuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kauaakaan kun loppuu parvekkeella tupakointi ja vähän muuallakin. Tupakoijat ajetaan ahtaalle ja hyväniin. 

Vierailija
184/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:13"]

Miksi minun pitäisi omassa kodissani asua tupakanhajussa? Eihän tupakoitsija itsekään halua oman asuntonsa haisevan tupakalta, vaan tupakoi parvekkeella.

[/quote]

Nimenomaan! Tämä on se pointti. Tupakoitsija laittaa parvekkeen oven kiinni kun menee tupakalle, mutta enhän minä voi tietää, milloin hän menee ja pidän omaani auki pahaa aavistamatta ja saan savun sisälle asuntooni. Se on kertakaikkiaan sietämätöntä. Täydellistä piittaamattomuutta tupakoitsijoilta. Heidän pitäisi mennä jonnekin metsän tai pellon laitaan tupakalle.

[/quote]

Puhumattakaan niistä, jotka polttaa kerrostaloissa sisällä.. voi jessus sitä käryä. Sitä on rappukäytävässä, se haju leviää hormien kautta muihin asuntoihin. En ymmärrä miten joku voi vielä tänä päivänä olla niin idiootti, että polttaa sisällä asunnossa. Parvekkeelta se nyt menee suurinpiirtein ulos se kaikki savu.

[/quote]

Niinpä, mutta tämä uusi lakiehdotushan tulee ajamaan ihmiset polttamaan sisällä liesituulettimen alla jatkossa. :)

Että kiitelkää vaan ihan itseänne peilinne edessä kun tupakansavu ongelmat kulkeutuu sisätiloihin, jolloin ne jo oikasti voi aiheuttaa niitä ongelmia myös teille kiihkoilijoillekin. ;)

Vierailija
185/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat ovat kyllä yksi itsekkäimmistä ihmisryhmistä mitä tiedän. Vetäkää kulkaa sitä röökii oikeen posket lommolla ja kuolkaa pois, mahdollisimman pian kiitos. Saatanan syöpäkäärylekeuhkot!

Vierailija
186/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:24"]Ei mene kauaakaan kun loppuu parvekkeella tupakointi ja vähän muuallakin. Tupakoijat ajetaan ahtaalle ja hyväniin. 

[/quote]

Muhun ei ainakaan tule yksikään kielto vaikuttamaan. Mähän tasan vedän röökini just siinä missä haluan.

En polta ovien edustalla enkä ihmismassojen keskellä. Osaan katsoa paikkani missä sen körssini vedän, jos viereeni tullaan itkemään, mulkkailemaan yms niin tämä ilveilijä on vapaa liikkumaan toisaalle silloin. Etenki jos minä olen röökini jo siinä vaiheessa sytyttänyt.

Vierailija
187/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:26"]Tupakoitsijat ovat kyllä yksi itsekkäimmistä ihmisryhmistä mitä tiedän. Vetäkää kulkaa sitä röökii oikeen posket lommolla ja kuolkaa pois, mahdollisimman pian kiitos. Saatanan syöpäkäärylekeuhkot!

[/quote]

Toivittavasti säkin tukehdut tuohon typeryyteesi mahdollisimman pian ja kuolrt pois! Saatanan idiootti!

Vierailija
188/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:13"]

Miksi minun pitäisi omassa kodissani asua tupakanhajussa? Eihän tupakoitsija itsekään halua oman asuntonsa haisevan tupakalta, vaan tupakoi parvekkeella.

[/quote]

Nimenomaan! Tämä on se pointti. Tupakoitsija laittaa parvekkeen oven kiinni kun menee tupakalle, mutta enhän minä voi tietää, milloin hän menee ja pidän omaani auki pahaa aavistamatta ja saan savun sisälle asuntooni. Se on kertakaikkiaan sietämätöntä. Täydellistä piittaamattomuutta tupakoitsijoilta. Heidän pitäisi mennä jonnekin metsän tai pellon laitaan tupakalle.

[/quote]

Puhumattakaan niistä, jotka polttaa kerrostaloissa sisällä.. voi jessus sitä käryä. Sitä on rappukäytävässä, se haju leviää hormien kautta muihin asuntoihin. En ymmärrä miten joku voi vielä tänä päivänä olla niin idiootti, että polttaa sisällä asunnossa. Parvekkeelta se nyt menee suurinpiirtein ulos se kaikki savu.

[/quote]

Niinpä, mutta tämä uusi lakiehdotushan tulee ajamaan ihmiset polttamaan sisällä liesituulettimen alla jatkossa. :)

Että kiitelkää vaan ihan itseänne peilinne edessä kun tupakansavu ongelmat kulkeutuu sisätiloihin, jolloin ne jo oikasti voi aiheuttaa niitä ongelmia myös teille kiihkoilijoillekin. ;)

[/quote]

Me ei olla tuota lakia väsäämässä,  mutta minä en ainakaan halua elää omassa kodissani tupakan savussa/hajussa, tuli se parvekkeelta tai hormeista. Miksi tämä on tupakoitsijoiden niin vaikea ymmärtää? Miksi se on meidän katsottava peiliin, jotka emme edes polta?

En asuisi kerrostalossa, jos en osaisi ottaa muita asukkaita huomioon, tajuan sen etten asu täällä yksin. Tupakoida voi niinkin ettei se häiritse muita, jotkut kuulemma osaavat näinkin tehdä, propsit niille.

Vierailija
189/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poltan nyt ja aina sisällä ja kukaan ei tule nyt eikä koskaan kieltämään minun polttamista omassa (vuokra) kodissa.

Vierailija
190/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rappukäytävissä oleva tupakansavu on suurimmaksi osaksi peräisin näistä "kiireisistä" tupakoitsijoista, jotka sytyttävät sen kessunsa ennen alaoven avaamista, osa jo hississä. Sama tietysti toiseen suuntaan, eli ne viimeiset henkoset imaistaan siinä ovensuussa.

Vierailija
191/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:24"]

Ei mene kauaakaan kun loppuu parvekkeella tupakointi ja vähän muuallakin. Tupakoijat ajetaan ahtaalle ja hyväniin. 

[/quote]

Ja ihan oman itsekkyytensä ansiosta.

Vierailija
192/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:33"]

Itse poltan nyt ja aina sisällä ja kukaan ei tule nyt eikä koskaan kieltämään minun polttamista omassa (vuokra) kodissa.

[/quote]

Paitsi vuokranantaja tai taloyhtiö.

Vierailija
193/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:26"]Tupakoitsijat ovat kyllä yksi itsekkäimmistä ihmisryhmistä mitä tiedän. Vetäkää kulkaa sitä röökii oikeen posket lommolla ja kuolkaa pois, mahdollisimman pian kiitos. Saatanan syöpäkäärylekeuhkot!

[/quote]

Toivittavasti säkin tukehdut tuohon typeryyteesi mahdollisimman pian ja kuolrt pois! Saatanan idiootti!

[/quote]

Hahha, kumpikohan se meistä on idiootti? Minä joka en polta vai sinä joka imet keuhkoihisi myrkyllisiä karsinogeenisiä kemikaaleja :D anna mun nauraa...

Vierailija
194/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:24"]

[/quote]

[/quote]

Oih ja voih! Itsekyyttä on lapsia saaneissa mammoissa, heidätkin siis pitää saada lakien avulla ahtaalle. Esim kauppaan saavat mennä VAIN ma, ke ja pe klo 9-11:30 välillä. Julkisiin kulkuneuvoihin täyskielto. Kauppakeskuksiin saavat mennä ainoastaan ti klo 10-12.

Ja se olis niille ihan oikein. Pilaavat niiden penikoidensa kanssa normaalien kaupassa käynnin, kun ei voida niitä kersoja komentaa yhtään.

Naurettava valtio tää kyl on. Kielletään aivan KAIKKI! Silloin on kukkahattutätien elämäntehtävä suoritettuna! ;)

Vierailija
195/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:24"]

[/quote]

[/quote]

Oih ja voih! Itsekyyttä on lapsia saaneissa mammoissa, heidätkin siis pitää saada lakien avulla ahtaalle. Esim kauppaan saavat mennä VAIN ma, ke ja pe klo 9-11:30 välillä. Julkisiin kulkuneuvoihin täyskielto. Kauppakeskuksiin saavat mennä ainoastaan ti klo 10-12.

Ja se olis niille ihan oikein. Pilaavat niiden penikoidensa kanssa normaalien kaupassa käynnin, kun ei voida niitä kersoja komentaa yhtään.

Naurettava valtio tää kyl on. Kielletään aivan KAIKKI! Silloin on kukkahattutätien elämäntehtävä suoritettuna! ;)

[/quote]

Etkö muuta enää keksinyt?

Vierailija
196/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyynel.

Vierailija
197/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:26"]Tupakoitsijat ovat kyllä yksi itsekkäimmistä ihmisryhmistä mitä tiedän. Vetäkää kulkaa sitä röökii oikeen posket lommolla ja kuolkaa pois, mahdollisimman pian kiitos. Saatanan syöpäkäärylekeuhkot!

[/quote]

[/quote]

Hahha, kumpikohan se meistä on idiootti? Minä joka en polta vai sinä joka imet keuhkoihisi myrkyllisiä karsinogeenisiä kemikaaleja :D anna mun nauraa...

[/quote]

Noh, kumpikohan alloitti sen haukkumisen; tupakoimaton vai tupakoiva?

Koska niinhän se menee, että heikoimmin argumentoiva yleensä sortuu ekana haukkumiseen kun ei muutakaan enää keksi.

Eli kyllä, sinä olet saatanan idiootti vaikket tupakoikkaan. ;D

Vierailija
198/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:33"]

[/quote]

Paitsi vuokranantaja tai taloyhtiö.

[/quote]

Asun kaupungin asunnossa vuokralla joten en välitä paskan vertaa kielloista.

Vierailija
199/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Etkö muuta enää keksinyt?

[/quote]

Voi kuule keksin paljonkin. Toi vaan nyt on yksi pahimmista itsekyyden muodoista! Jopa tupakointia pahempaa!

Vierailija
200/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyynel.

[/quote]

Itke sinä sitten kun asuntoosi tulvii tupakan sulotuoksuja kun ei enää partsille päästetä. ;)

Silloin varmaan ilosta ihan itket ja nautit elostasi!