Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakointi parvekkeella

Vierailija
28.06.2014 |

Jos häiritsee niin muuttakaa omakotitaloon!

Kommentit (247)

Vierailija
241/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:05"]Te, jotka sanotte, että parveketupakoinnissa on kysymys vain hajuhaitasta: kun se on nimenomaan se tupakansavu, joka siinä haisee! Tupakansavu sisältää erittäin myrkyllisiä ja syöpää aiheuttavia yhdisteitä, ja siinä vaiheessa, kun nenä haistaa savun, niin "syöpävaarallisuuden" raja on jo selvästi ylittynyt. Parveketupakoinnin vastustajat eivät siis todellakaan valita turhasta, vaan ovat täysin oikeutetusti huolissaan terveydestään.

[/quote]

No kyllähän te täysin turhasta kitisette, mutta itse narinoidenne hedelmiä keräilette sitten kun parveke tupakointi kielletään ja ne siirtyy sisälle tupakoimaan. Jokaisen oma asia mitä omassa asunnossaan tekee.

Kumpi sinusta onkaan pahempi?

[/quote]

Ei se ole oma asia enää siinä tapauksessa, jos se häiritsee muita. Se on ihan sama tuleeko se tupakansavu parvekkeelta vai ilmastoinnin kautta, kenenkään ei pitäisi sitä joutua omassa kodissa kärsimään.

[/quote]

Ja mistäs sen sitten tietää kenen asunnosta se haju tulee kun tietää että ilmanvaihdon kautta? 

[/quote]

Meillä asia selvitettiin terveystarkastajan käynnillä. Löytyi muutamakin asunto missä poltettiin sisällä. Että kyllä ne selviää.

[/quote]

Mun asuntooni ei ainakaan kukaan astu ilman mun lupiani. Poliisillakaan ei ole asiaa sisälle ilman etsintälupia ja semmoisia tuskin tulee jonkun tupakointiepäilyn takia.

Vierailija
242/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:05"]Te, jotka sanotte, että parveketupakoinnissa on kysymys vain hajuhaitasta: kun se on nimenomaan se tupakansavu, joka siinä haisee! Tupakansavu sisältää erittäin myrkyllisiä ja syöpää aiheuttavia yhdisteitä, ja siinä vaiheessa, kun nenä haistaa savun, niin "syöpävaarallisuuden" raja on jo selvästi ylittynyt. Parveketupakoinnin vastustajat eivät siis todellakaan valita turhasta, vaan ovat täysin oikeutetusti huolissaan terveydestään.

[/quote]

No kyllähän te täysin turhasta kitisette, mutta itse narinoidenne hedelmiä keräilette sitten kun parveke tupakointi kielletään ja ne siirtyy sisälle tupakoimaan. Jokaisen oma asia mitä omassa asunnossaan tekee.

[/quote]

Tupakointi ei siirrykään sisälle jos se kielletään...

Ja äärimmäisen harva on edes niin typerä että oman kotinsa pilaa tupakalla.

Häätö ja asunnon remontti vuokratakuusta niin siinähän on röökinvetäjä kusessa -heh!

[/quote]

Heh vaan ihan itsellesi. Kun minä maksan asunnostani selkeää rahaa niin tasan myös niin kauan teen kuten haluan. Sinä voit kitistä ja valittaa niin paljon kuin haluat. Mua ei kiinnosta.

Silloin kun opit asiasi tuomaan esille fiksusti keskustellen niin voin muuttaa toiminta tapojani. Muutoin, sinä se kusessa olet. ;)

[/quote]

Paitsi ettet tee.

Isännöitsijä/lakimies sen tekee tarvittaessa selväksi.

Ja kerros vielä miten minä muka voisin olla kusessa jos ilmoitan eteenpäin että jossain asunnossa tupakoidaan vastoin sääntöjä ja asianomaiset ryhtyvät toimiin? Enhän minä ole syyllistynyt yhtikäs mihinkään? :)

Siinähän kitiset.

[/quote]

Vai ihan lakimiehellä alat pelottelee!? :D Nekös sinne oven taakse olikin tulossa? xD

Päivän parhaat naurut!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:07"]

[/quote]

[/quote]

Häätö ja asunnon remontti vuokratakuusta niin siinähän on röökinvetäjä kusessa -heh!

[/quote]

Heh vaan ihan itsellesi. Kun minä maksan asunnostani selkeää rahaa niin tasan myös niin kauan teen kuten haluan. Sinä voit kitistä ja valittaa niin paljon kuin haluat. Mua ei kiinnosta.

Silloin kun opit asiasi tuomaan esille fiksusti keskustellen niin voin muuttaa toiminta tapojani. Muutoin, sinä se kusessa olet. ;)

[/quote]

Paitsi ettet tee.

Ja kerros vielä miten minä muka voisin olla kusessa jos ilmoitan eteenpäin että jossain asunnossa tupakoidaan vastoin sääntöjä ja asianomaiset ryhtyvät toimiin? Enhän minä ole syyllistynyt yhtikäs mihinkään? :)

Siinähän kitiset.

[/quote]

Vai ihan lakimiehellä alat pelottelee!? :D Nekös sinne oven taakse olikin tulossa? xD

[/quote]

Kyllä, jos muu ei auta.

Sitten kun todellisuus lävähtää päin kasvoja niin silloin nauran minä.

Lakimieshän ei tule oven taakse, hän hoitaa asiaa ihan muulla tavalla.

Vierailija
244/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:20"]

Tupakointia rajoitetaan koko ajan enemmän ja enemmän vuokraslummeissakin.

Odotas vaan...

[/quote]

Johan mä sanoin että en välitä säännöistä, rajoittakoon vaan niin silti poltan sisällä.

[/quote]

Haha!

Luuletko muka että sinua ei saada aikanaan kuriin kun laki muuttuu?

Mukava seurata sitten joskus kun kaltaisesi laitetaan kuriin.

Toki sinulla on vielä monta vuotta aikaa uhota, sitä en kiellä.

Käypä vaikka hermosavuilla tässä välissä ja kiroa oikein komeasti. Mainitse vielä sotaveteraanit ja yksilönvapaus ja tule sitten takaisin, jookosta?

[/quote]

No siinä vaiheessa kun (jos) se laki tulee niin minä asun jo omakotitalossa. Siellä en tosin viitsi polttaa sisällä koska se on oma.

Vierailija
245/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Paitsi ettet tee.

Siinähän kitiset.

[/quote]

[/quote]

Kyllä, jos muu ei auta.

Sitten kun todellisuus lävähtää päin kasvoja niin silloin nauran minä.

Lakimieshän ei tule oven taakse, hän hoitaa asiaa ihan muulla tavalla.

[/quote]

xD xD

HAHAHAHA!!!

Mitäpä lakimies voi oveni takana tehdä? Seistä ja soittaa ovikelloa!!

Hui kamalaa ku alko jo pelottaa ihan vietävästi!!! ! HUIIIII!!!!! :D :D :D

Säälin sua ja sun yrityksiäs "pelotella" pahoja tupakoitsijoita! xD

Vierailija
246/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainatkaa vain VIIMEINEN viesti, ärsyttävää kun lainataan koko rimpsu ja sivu täyttyy lainauksista.

Vierailija
247/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:20"]

Tupakointia rajoitetaan koko ajan enemmän ja enemmän vuokraslummeissakin.

Odotas vaan...

[/quote]

Johan mä sanoin että en välitä säännöistä, rajoittakoon vaan niin silti poltan sisällä.

[/quote]

Haha!

Luuletko muka että sinua ei saada aikanaan kuriin kun laki muuttuu?

Mukava seurata sitten joskus kun kaltaisesi laitetaan kuriin.

Toki sinulla on vielä monta vuotta aikaa uhota, sitä en kiellä.

Käypä vaikka hermosavuilla tässä välissä ja kiroa oikein komeasti. Mainitse vielä sotaveteraanit ja yksilönvapaus ja tule sitten takaisin, jookosta?

[/quote]

No siinä vaiheessa kun (jos) se laki tulee niin minä asun jo omakotitalossa. Siellä en tosin viitsi polttaa sisällä koska se on oma.

[/quote]

Eipä tupakointilakeja koskaan tulla kovin tiukiksi saamaan. Eikä niistä ole hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi