Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut äitini ystävään

Vierailija
15.02.2024 |

Nyt tarvittaisiin naisilta neuvoja. Olen nimittäin ihastunut äitini  ystävään, joka on minua yli 20 vuotta vanhempi. Hän on myös ihastukseni huomannut. Tuossa naisessa on kaikki mitä naiselta haluan. Vaaleat pitkät hiukset ja isot rinnat. Istuimme kahvipöydässä, enkä voinut olla tuijottamatta hänen rintavakoaan. Hän huomasi sen ja hymylili minulle, eikä tehnyt elettäkään peitelläkseen itseään. Uskon, että myös hän on ihastunut minuun. Hän haluaa usein halata minua ja pitää tiukasti kiinni itseään vasten. Miten saisin tehtyä aloitteen siten, että en kuitenkaan kovin nolaisi itseäni jos hän ei pidäkkään minusta?

Kommentit (14)

1/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletettu herrakomistus ottaa "kissan" pöydälle ja tekee jonkinlaisen aloitteen ihan itse!

Huomaa kuitenkin että vanhemmat naiset ovat usein otettuja nuorten miesten huomiosta (ja miksikä ei toisinpäinkin),

eikä ole snottua että kuitenkaan mitään sen suurempaa merkiystä olisi taustalla.

Hyvä aloite on kysyä ihan siltä omalta äidiltä ensin, äideiltä ei jää asiat useinkaan huomaamatta, vaikka toisaalta välillä kyllä todella ilmeisetkin asiat tuntuvan olevan erittäin piilossa heiltä. Mutta äidiltä kun kysyy niin ei tule mitään mahdollista häpeä stigmaa! Pojat kun tuppaa yleisesti olemaan POIKIA, ja äideillä on kyseisistä henkilöistä kokemuksia, koska eivät aina ole olleet äitejä....

Itsellä joskus kauansitten oli niinpäin että äidin tuttava yritti ilmeisesti jotain lähentymistä, meillä ikä eroa kuitenkin 20-30v ja vaikka  huomio olikin mukavaa, niin en itse ollut yhtään naisesta kiinnostunut.

Toisaalta sitten olen kyllä ollut aivan sokea, töissä noin 20 vuotta sitten  reiluna kaksikymppisenä yhden reilun kolmekymppisen naisen kanssa oli mukava viettä taukoja ja rupatella, mutta en jumakauta yhtään tajunnut että tuo oli ihastunut, ja  hänen miehensä töissä samalla osastolla, oli ja on vielläkin hyvä kaverini.. En vaan yhtään tajunnut ja  kyllähän tuosta meenas pahaa jälkeä tulla, itse sain ketsupit naamalle kera kunnon haukkujen ja alkoi pieni kostokierrekkin, ja heille meenasi avioero tulla, ja tuo mieskin viellä luuli että yritin iskeä hänen vaimoaan.... Outch.

Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.

Vierailija
2/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen rakastunut Alexander stubiin...mut tiedän etten koskaan tule häntä saamaan,olen rakastanut jo 4 vuotta...Ei vastaa s postiin vaan ne "edustajat".yleensä ei tule vastausta:( kerran tai kaksi uhattiin poliisilla:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suoraan rintavakoon tuijottaminen ole useimpien naisten mielestä törkeää?

Minkälaiset rinnat hänellä sitten on, kun kerran ne erikseen mainitsit?

Vierailija
4/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö suoraan rintavakoon tuijottaminen ole useimpien naisten mielestä törkeää?

Minkälaiset rinnat hänellä sitten on, kun kerran ne erikseen mainitsit?

Onko miehen rintavakoon tuijottaminen törkeää?

Vierailija
5/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on todennäköisesti huomannut asian. Jostain kumman syystä äidit tietävät paljon asioita, mistä heillä ei pitäisi olla kaiken järjen (ja poikien omien projektien edistymisen kannalta) mukaan mitään käryä. Lisäksi voi olla että ovat jo keskustelleet selkäsi takana. Ala spontaanisti hieromaan sen naisen niskoja ja hartioita. Tämä nimittäin toimi, tosin ei ollut kysymyksessä mikään äidin ystävätär, vaan kouluaikaan tällä tapaa tavattu hoitsu. Valitteli ilmeisesti työkaverilleen hartioitaan ja minäpä viereisestä pöydästä iskin käpälät kiinni.

Vierailija
6/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odd 43 kirjoitti:

No oletettu herrakomistus ottaa "kissan" pöydälle ja tekee jonkinlaisen aloitteen ihan itse!

Huomaa kuitenkin että vanhemmat naiset ovat usein otettuja nuorten miesten huomiosta (ja miksikä ei toisinpäinkin),

eikä ole snottua että kuitenkaan mitään sen suurempaa merkiystä olisi taustalla.

Hyvä aloite on kysyä ihan siltä omalta äidiltä ensin, äideiltä ei jää asiat useinkaan huomaamatta, vaikka toisaalta välillä kyllä todella ilmeisetkin asiat tuntuvan olevan erittäin piilossa heiltä. Mutta äidiltä kun kysyy niin ei tule mitään mahdollista häpeä stigmaa! Pojat kun tuppaa yleisesti olemaan POIKIA, ja äideillä on kyseisistä henkilöistä kokemuksia, koska eivät aina ole olleet äitejä....

Itsellä joskus kauansitten oli niinpäin että äidin tuttava yritti ilmeisesti jotain lähentymistä, meillä ikä eroa kuitenkin 20-30v ja vaikka  huomio olikin mukavaa, niin en itse ollut yhtään naisesta kiinno

No ei! Nyt järki käteen! Kukaan äiti ei halua että poikansa seurustelee 20- 30 vuotta vanhemman naisen kanssa. Syystä että äidit haluavat lapsenlapsia, ja niitä pojan vaihtari- ikäinen ihastus ei todnäk voi enää saada. Jos tuossa tapauksessa poika menisi kyselemään äidiltään, niin aiheuttaa välirikon äidin ja tämän ystävättären välille, koska äiti tulkitsisi että ystävätär on vampannut hänen poikansa, ja estää täten äidin isoäidiksi tulon. Takuuvarma kissatappelu,vieläpä ruma sellainen.

Jokainen voi kuvitella kuinka itse reagoisi kun poika 25 vee tuo näytille tyttöystävänsä joka on äidin ex- luokkakaveri yläasteelta...

Vierailija
7/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen rakastunut Alexander stubiin...mut tiedän etten koskaan tule häntä saamaan,olen rakastanut jo 4 vuotta...Ei vastaa s postiin vaan ne "edustajat".yleensä ei tule vastausta:( kerran tai kaksi uhattiin poliisilla:(

Sä olet kyllä sairas. Hänellähän on vaimo jota hän rakastaa.

Vierailija
8/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ap:n fantasiaa koko juttu.

Vierailija
9/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä sairas. Hänellähän on vaimo jota hän rakastaa.

Ohis mut eiks stu(bido) kertonut että on bi?:D 

Vierailija
10/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä nää bi-stubbi-jutut tulee? onko tosiaan tietoo?

Vierailija
11/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitset, että tuossa naisessa on kaikki mitä naiselta haluat, vaaleat pitkät hiukset ja isot rinnat. Maailma on täynnä naisia, joilla on vaaleat pitkät hiukset ja isot rinnat, ja jotka eivät ole äitisi ystäviä. Neuvoisin lähestymään mieluummin heitä. Kirjoituksestasi tulee mieleen, että et ole vielä edes täysi-ikäinen, ja varsinkin sen takia tämä juttu on täysin nou-nou.

Vierailija
12/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Tuo ihastus menee ohi. Mistä tiedät mikä hypnotisoiva "noita" se on? Hanki ikäistäsi seuraa mieluummin joku päivä tms. Pidä huolta ettet ajaudu parisuhteisiin, ajattele omaa elämääsi ja turvallisuuttasi ensin. Ehkei hän hae mitään kevyttä seuraa ja tilanne olisi kiusallinen jos he ovat kavereita.

Vierailija
13/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitset, että tuossa naisessa on kaikki mitä naiselta haluat, vaaleat pitkät hiukset ja isot rinnat. Maailma on täynnä naisia, joilla on vaaleat pitkät hiukset ja isot rinnat, ja jotka eivät ole äitisi ystäviä. Neuvoisin lähestymään mieluummin heitä. Kirjoituksestasi tulee mieleen, että et ole vielä edes täysi-ikäinen, ja varsinkin sen takia tämä juttu on täysin nou-nou.

Kaikki mitä mies naiselta haluaa on pitkät hiukset ja isot rinnat. Voi elämä.

Vierailija
14/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mitä mies naiselta haluaa on pitkät hiukset ja isot rinnat. Voi elämä.

Näillä pääsee jo pitkälle. Oliko sinulla jokin ongelma, kuten lyhyet hiukset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan