Tupakointi parvekkeella
Kommentit (247)
Muuttaa omakotitaloon? Sillä rahalla, jonka kerrostalo-osakkeeni maksaa, saisi talon jostain Perähikiän takametsästä. Ihan sinnekö pitäisi muuttaa, koska naapuriparvekkeella hypätään parikyt kertaa päivässä röökillä, enkä voi käytännössä käyttää parvekettani ollenkaan, enkä tuulettaa asuntoani myöskään. Öisin ehkä hetken. Taitaa se kyllä yölläkin käydä vetämässä ainakin yhden röökin. Kuolis jo pois :/
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:02"]Miksi se tupakoija ei voi muuttaa omakotitaloon jos aiheuttaa muille haittaa? Täällä Hgissä saa aika paljon maksaa omakotitalosta.
[/quote]
No jos et halua Hellsingistä mihinkää muuttaa ni kärsi sitten. Tai kai sieltä takapajulasta sentäs rivitaloja löytyy?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:03"]Tupakoitsijat voisi kaikki muuttaa johonkin samalle saarelle, pois häiritsemästä normaalien ihmisten elämää.
[/quote]
Ihan yhtä normaali minäkin olen vaikka röökiä polttelenkin. Ei tupakoimattomuus tee normaalia, vai olenko minäkin sitten normaali kun en käytä alkoholia?
[/quote]
Normaali ihminen ei nauti toisten ihmisten savustamisesta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:04"]Hyvään oloon kuuluu putoilevat hampaat, suu- ja keuhkosyöpä, sydän- ja verisuonitaudit, joiden seurauksena verisuonet kalkkeutuvat, kävely käy katkonaiseksi ja erektio heikkenee.
[/quote]
Katkokävely in alkoholismin seurausta. Keuhkosyövän voit sinäkin saada koskaan hipaisemattakaan tupakkaan.
Sydän- ja verisuinitaudithan johtuu pelkästään tupakasta, rasvanen paska mitä suustasi alas tunget ei varmaan ole millään muotoa osallinen siihen? Eihän?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:03"]Tupakoitsijat voisi kaikki muuttaa johonkin samalle saarelle, pois häiritsemästä normaalien ihmisten elämää.
[/quote]
Ihan yhtä normaali minäkin olen vaikka röökiä polttelenkin. Ei tupakoimattomuus tee normaalia, vai olenko minäkin sitten normaali kun en käytä alkoholia?
[/quote]
[/quote]
Eli sä oot sit mun silmissä epänormaali kun juot alkoholia. Normaalit kun eivät aivojaan sillä paskalla tuhoa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli sä oot sit mun silmissä epänormaali kun juot alkoholia. Normaalit kun eivät aivojaan sillä paskalla tuhoa.
[/quote]
Tuhotkoon OMAT aivonsa, mutta tupakoitsija tuhoaa MUIDEN(KIN) terveyden kuin omansa!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:02"]
Tupakka maistui hyvälle ja siitä tulee hyvä olo. Tämä on fakta.
[/quote]
Todennäköisesti niin, ei kai kukaan muuten edes polttaisi? Mutta se myös haisee todella pahalle ja pitkään, ikäänkuin jää seisomaan se haiseva ilma. Puhumattakaan siitä, kun se tulee asuntoon sisälle. Miksi minun pitäisi omassa kodissani asua tupakanhajussa? Eihän tupakoitsija itsekään halua oman asuntonsa haisevan tupakalta, vaan tupakoi parvekkeella.
Te syöpäkääryleitten imeskelijät olette niitä ketkä taipuvat normaalien vaatimusten edessä.
Me ajamme teidät vuosi vuodelta yhä ahtaammalle ettekä te voi sille yhtään mitään.
Tupakointi on paitsi vitun typerää ja ärsyttävää touhua myös katoavaa kansanperinnettä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuhotkoon OMAT aivonsa, mutta tupakoitsija tuhoaa MUIDEN(KIN) terveyden kuin omansa!
[/quote]
Millä tavoin tupakan haju sinun terveytesi viekään?
Kyllä kun mä röökillä käyn niin ihan OMIIN KEUHKOIHINI minä sen savun vedän, en sitä sinun keuhkoisi vedä tai muidenkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:13"]
Miksi minun pitäisi omassa kodissani asua tupakanhajussa? Eihän tupakoitsija itsekään halua oman asuntonsa haisevan tupakalta, vaan tupakoi parvekkeella.
[/quote]
Nimenomaan! Tämä on se pointti. Tupakoitsija laittaa parvekkeen oven kiinni kun menee tupakalle, mutta enhän minä voi tietää, milloin hän menee ja pidän omaani auki pahaa aavistamatta ja saan savun sisälle asuntooni. Se on kertakaikkiaan sietämätöntä. Täydellistä piittaamattomuutta tupakoitsijoilta. Heidän pitäisi mennä jonnekin metsän tai pellon laitaan tupakalle.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä sä sekoilet? En juo enkä polta, kiitos kysymästä. Viimeisestä lauseesta ollaan siis samaa mieltä.
En ymmärrä, miksi nuuska on kielletty, siitähän saa sen nikotiiniannoksen eikä se häiritse muita. Vielä jos keksittäisiin savuton ja ulospäin hajuton tupakka, niin ihan sama missä polttaisivat.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:14"]Te syöpäkääryleitten imeskelijät olette niitä ketkä taipuvat normaalien vaatimusten edessä.
Me ajamme teidät vuosi vuodelta yhä ahtaammalle ettekä te voi sille yhtään mitään.
Tupakointi on paitsi vitun typerää ja ärsyttävää touhua myös katoavaa kansanperinnettä.
[/quote]
Idioottimaisuus on myös kansansairaudeksi laskettava tauti, sinä kävelevä esimerkki siitä. Ja valitettavasti hoitona ainoastaan 9mm burana.
Mutta toisaalta, Suomihan on huumevapaa maa. Liikkuuko huumeita kaduilla ja käyttääkö jengi niitä? Ei suinkaan, Suomihan on KIELTÄNYT huumeetkin. ;) Ja kuis kävi kun kiellettiin alkoholi? Hurveän toimiva kielto seki oli. Eihän nyt kukaan onneks ite ponua poltellu ja myyny sitä eteenpäin. Eli
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:15"]
Kyllä kun mä röökillä käyn niin ihan OMIIN KEUHKOIHINI minä sen savun vedän, en sitä sinun keuhkoisi vedä tai muidenkaan.
[/quote]
Passiivisesta tupakoinnista koskaan kuullut..?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:14"]Te syöpäkääryleitten imeskelijät olette niitä ketkä taipuvat normaalien vaatimusten edessä.
[/quote]
Idioottimaisuus on myös kansansairaudeksi laskettava tauti, sinä kävelevä esimerkki siitä. Ja valitettavasti hoitona ainoastaan 9mm burana.
Mutta toisaalta, Suomihan on huumevapaa maa. Liikkuuko huumeita kaduilla ja käyttääkö jengi niitä? Ei suinkaan, Suomihan on KIELTÄNYT huumeetkin. ;) Ja kuis kävi kun kiellettiin alkoholi? Hurveän toimiva kielto seki oli. Eihän nyt kukaan onneks ite ponua poltellu ja myyny sitä eteenpäin. Eli[/quote]
Jatkan tätä
Miten siis valvottaisiin ettei röökiä kukaan polttelisi jos kerran huumeitakaan ei olla kielloilla saatu pois?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai ettäkö alkon juoja ei millään tavalla pysty muiden terveyttä vaarantaa? Kumpi tappaa enemmän; tupakan polttaja vai alkoholin juoja?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:12"]
[/quote]
Höpö höpö..Kenenkään terveys EI TUHOUDU parvaketupakoinnin seurauksena. Ainut haitta on siitä seuraava tupakan haju, savun myrkyt häipyvät kyllä ulkoilmassa huit hemmettiin ennen kun ne saavuttaa naapurin parvekkeen.
Jos ulkoilma vastaisi sisällä polttamista niin täällähän kaikki kuolisivat jo häkään autojen pakokaasujen takia.
Ps. En polta itse, mutta minua ei häiritse ulkona tupakoivat ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:13"]
Miksi minun pitäisi omassa kodissani asua tupakanhajussa? Eihän tupakoitsija itsekään halua oman asuntonsa haisevan tupakalta, vaan tupakoi parvekkeella.
[/quote]
Nimenomaan! Tämä on se pointti. Tupakoitsija laittaa parvekkeen oven kiinni kun menee tupakalle, mutta enhän minä voi tietää, milloin hän menee ja pidän omaani auki pahaa aavistamatta ja saan savun sisälle asuntooni. Se on kertakaikkiaan sietämätöntä. Täydellistä piittaamattomuutta tupakoitsijoilta. Heidän pitäisi mennä jonnekin metsän tai pellon laitaan tupakalle.
[/quote]
Puhumattakaan niistä, jotka polttaa kerrostaloissa sisällä.. voi jessus sitä käryä. Sitä on rappukäytävässä, se haju leviää hormien kautta muihin asuntoihin. En ymmärrä miten joku voi vielä tänä päivänä olla niin idiootti, että polttaa sisällä asunnossa. Parvekkeelta se nyt menee suurinpiirtein ulos se kaikki savu.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:15"]
[/quote]
Passiivisesta tupakoinnista koskaan kuullut..?
[/quote]
Koskee sisätiloja, ulkona savut kyllä häipyy eikä vahingoita muita.
[/quote]