Tupakointi parvekkeella
Kommentit (247)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:26"]Tupakoitsijat ovat kyllä yksi itsekkäimmistä ihmisryhmistä mitä tiedän. Vetäkää kulkaa sitä röökii oikeen posket lommolla ja kuolkaa pois, mahdollisimman pian kiitos. Saatanan syöpäkäärylekeuhkot!
[/quote]
Toivittavasti säkin tukehdut tuohon typeryyteesi mahdollisimman pian ja kuolrt pois! Saatanan idiootti!
[/quote]
Hahha, kumpikohan se meistä on idiootti? Minä joka en polta vai sinä joka imet keuhkoihisi myrkyllisiä karsinogeenisiä kemikaaleja :D anna mun nauraa...
[/quote]
Noh, kumpikohan alloitti sen haukkumisen; tupakoimaton vai tupakoiva?
Koska niinhän se menee, että heikoimmin argumentoiva yleensä sortuu ekana haukkumiseen kun ei muutakaan enää keksi.
Eli kyllä, sinä olet saatanan idiootti vaikket tupakoikkaan. ;D
[/quote]
Hahha, ehkä mutta en niin, tyhmä että tuhoisin omaa ainutkertaista elämääni myrkyttämällä elimistöäni tahallaan. Annapa itse yksi hyvä argumentti miksi tupakointi on järkevää ja sitä ei tulisi kieltää? Mitä helv. hyötyä siitä on? Itse en keksi yhtää tupakointia puoltavaa argumenttia. Toisin kun miinuksia pitkä lista.. Joten tästä teen johtopäätöksen, että tupakoitsijan täytyy olla oikeasti vähä-älyinen, koska eihän kukaan viisas myrkytä omaa kehoaan tarkoituksella??? :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:33"]
Itse poltan nyt ja aina sisällä ja kukaan ei tule nyt eikä koskaan kieltämään minun polttamista omassa (vuokra) kodissa.
[/quote]
Paitsi vuokranantaja tai taloyhtiö.
[/quote]
Asun kaupungin asunnossa vuokralla joten en välitä paskan vertaa kielloista.
[/quote]
Just.... Kiitos stereotypian vahvistamisesta.
[/quote]
Olen huoleton tyyppi enkä välitä muistakaan yhteiskunnan säännöistä... :) Rikoksia en kuitenkaan tee.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:24"]
Ei mene kauaakaan kun loppuu parvekkeella tupakointi ja vähän muuallakin. Tupakoijat ajetaan ahtaalle ja hyväniin.
[/quote]
Ja ihan oman itsekkyytensä ansiosta.
[/quote]
Oih ja voih! Itsekyyttä on lapsia saaneissa mammoissa, heidätkin siis pitää saada lakien avulla ahtaalle. Esim kauppaan saavat mennä VAIN ma, ke ja pe klo 9-11:30 välillä. Julkisiin kulkuneuvoihin täyskielto. Kauppakeskuksiin saavat mennä ainoastaan ti klo 10-12.
Ja se olis niille ihan oikein. Pilaavat niiden penikoidensa kanssa normaalien kaupassa käynnin, kun ei voida niitä kersoja komentaa yhtään.
Naurettava valtio tää kyl on. Kielletään aivan KAIKKI! Silloin on kukkahattutätien elämäntehtävä suoritettuna! ;)
[/quote]
Kyynel.
[/quote]
Itke sinä sitten kun asuntoosi tulvii tupakan sulotuoksuja kun ei enää partsille päästetä. ;)
Silloin varmaan ilosta ihan itket ja nautit elostasi!
[/quote]
Joskus jopa tupakoitsijat ihmetyttää typeryydellään, vaikkei enää pitäisi.
Ei vaan sinä joka tupakoit saat muuttaa sinne omakotitaloon. Vituttaa kun naapurin savut tulee kotiin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:50"]Ei vaan sinä joka tupakoit saat muuttaa sinne omakotitaloon. Vituttaa kun naapurin savut tulee kotiin.
[/quote]
Sulla on kaikki vapaus lähteä maalle asusteleen. Ei sua kukaan kiellä.muuttamasta vaikkapa Ivaloon. :)
Hei hei!! o/
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:14"]Te syöpäkääryleitten imeskelijät olette niitä ketkä taipuvat normaalien vaatimusten edessä.
Me ajamme teidät vuosi vuodelta yhä ahtaammalle ettekä te voi sille yhtään mitään.
Tupakointi on paitsi vitun typerää ja ärsyttävää touhua myös katoavaa kansanperinnettä.
[/quote]
Idioottimaisuus on myös kansansairaudeksi laskettava tauti, sinä kävelevä esimerkki siitä. Ja valitettavasti hoitona ainoastaan 9mm burana.
Mutta toisaalta, Suomihan on huumevapaa maa. Liikkuuko huumeita kaduilla ja käyttääkö jengi niitä? Ei suinkaan, Suomihan on KIELTÄNYT huumeetkin. ;) Ja kuis kävi kun kiellettiin alkoholi? Hurveän toimiva kielto seki oli. Eihän nyt kukaan onneks ite ponua poltellu ja myyny sitä eteenpäin. Eli
[/quote]
Öhh... sinä siis olet sitä mieltä että rupakointi on fiksua puuhaa?
Selvä. :)
Ja nyt ei puhuttu huumeista. Nyt puhuttiin tupakasta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:14"]Te syöpäkääryleitten imeskelijät olette niitä ketkä taipuvat normaalien vaatimusten edessä.
Me ajamme teidät vuosi vuodelta yhä ahtaammalle ettekä te voi sille yhtään mitään.
Tupakointi on paitsi vitun typerää ja ärsyttävää touhua myös katoavaa kansanperinnettä.
[/quote]
Idioottimaisuus on myös kansansairaudeksi laskettava tauti, sinä kävelevä esimerkki siitä. Ja valitettavasti hoitona ainoastaan 9mm burana.
Mutta toisaalta, Suomihan on huumevapaa maa. Liikkuuko huumeita kaduilla ja käyttääkö jengi niitä? Ei suinkaan, Suomihan on KIELTÄNYT huumeetkin. ;) Ja kuis kävi kun kiellettiin alkoholi? Hurveän toimiva kielto seki oli. Eihän nyt kukaan onneks ite ponua poltellu ja myyny sitä eteenpäin. Eli[/quote]
Jatkan tätä
Miten siis valvottaisiin ettei röökiä kukaan polttelisi jos kerran huumeitakaan ei olla kielloilla saatu pois?
[/quote]
Tupakointi vähenee koko ajan ja minulle riittää että sitä ei polteta siten että muut joutuvat sitä oksettavaa käryä sietämään.
Ihan kuten te juntit joudutte talvipakkasilla käryttelemään räkälöiden edustalla pakkasessa kun ette enää voi terrorisoida muita polttamalla sisällä. Hienoa!
Niin kauan kuin minun yöunia häiritään musiikilla, ikkunan alla ajetaan autolla, koirat kusee ja paskoo minne tahtoo, pennut mellakoi, poltan parvekkeella, josta olen maksanutkin. Mut enivei, en onneksi asu enää kerrostalossa. Ketään ei ole pakotettu muuttamaan kerrostaloon - etenkään sellaiseen parvekkeelliseen.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:50"]Ei vaan sinä joka tupakoit saat muuttaa sinne omakotitaloon. Vituttaa kun naapurin savut tulee kotiin.
[/quote]
Sulla on kaikki vapaus lähteä maalle asusteleen. Ei sua kukaan kiellä.muuttamasta vaikkapa Ivaloon. :)
Hei hei!! o/
[/quote]
Mulla on myös vapaus asua omassa kodissani rauhassa. En minäkään häiritse naapureitani. Voisin toki alkaa paukuttelemaan kattiloita, hakkaamaan seiniä ja kenties tyhjentää kaikki hajuvedet sunmuut naapurin parvekkeelle.
Tupakoitsijat on kyllä itsekkäimpiä eliöitä mitä tiedän.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:24"]Ei mene kauaakaan kun loppuu parvekkeella tupakointi ja vähän muuallakin. Tupakoijat ajetaan ahtaalle ja hyväniin.
[/quote]
Muhun ei ainakaan tule yksikään kielto vaikuttamaan. Mähän tasan vedän röökini just siinä missä haluan.
En polta ovien edustalla enkä ihmismassojen keskellä. Osaan katsoa paikkani missä sen körssini vedän, jos viereeni tullaan itkemään, mulkkailemaan yms niin tämä ilveilijä on vapaa liikkumaan toisaalle silloin. Etenki jos minä olen röökini jo siinä vaiheessa sytyttänyt.
[/quote]
Haha!
Oiva esimerkki tupakoijan itkunsekaisesta uhoamisesta.
Itse poltan nyt ja aina sisällä ja kukaan ei tule nyt eikä koskaan kieltämään minun polttamista omassa (vuokra) kodissa.
[/quote]
Odotas vaan..... :)
Itsehän en tupakoitsijalle vuokraa asuntoa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:24"]
Ei mene kauaakaan kun loppuu parvekkeella tupakointi ja vähän muuallakin. Tupakoijat ajetaan ahtaalle ja hyväniin.
[/quote]
Ja ihan oman itsekkyytensä ansiosta.
[/quote]
Oih ja voih! Itsekyyttä on lapsia saaneissa mammoissa, heidätkin siis pitää saada lakien avulla ahtaalle. Esim kauppaan saavat mennä VAIN ma, ke ja pe klo 9-11:30 välillä. Julkisiin kulkuneuvoihin täyskielto. Kauppakeskuksiin saavat mennä ainoastaan ti klo 10-12.
Ja se olis niille ihan oikein. Pilaavat niiden penikoidensa kanssa normaalien kaupassa käynnin, kun ei voida niitä kersoja komentaa yhtään.
Naurettava valtio tää kyl on. Kielletään aivan KAIKKI! Silloin on kukkahattutätien elämäntehtävä suoritettuna! ;)
[/quote]
Ei.
Mutta parveketupakointi kielletään kyllä.
Te, jotka sanotte, että parveketupakoinnissa on kysymys vain hajuhaitasta: kun se on nimenomaan se tupakansavu, joka siinä haisee! Tupakansavu sisältää erittäin myrkyllisiä ja syöpää aiheuttavia yhdisteitä, ja siinä vaiheessa, kun nenä haistaa savun, niin "syöpävaarallisuuden" raja on jo selvästi ylittynyt. Parveketupakoinnin vastustajat eivät siis todellakaan valita turhasta, vaan ovat täysin oikeutetusti huolissaan terveydestään.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:14"]Te syöpäkääryleitten imeskelijät olette niitä ketkä taipuvat normaalien vaatimusten edessä.
[/quote]
Mutta toisaalta, Suomihan on huumevapaa maa. Liikkuuko huumeita kaduilla ja käyttääkö jengi niitä? Ei suinkaan, Suomihan on KIELTÄNYT huumeetkin. ;) Ja kuis kävi kun kiellettiin alkoholi? Hurveän toimiva kielto seki oli. Eihän nyt kukaan onneks ite ponua poltellu ja myyny sitä eteenpäin. Eli
[/quote]
[/quote]
Huumeet on kielletty lailla. Tupakka pyritään kieltämään lailla. Alkoholi kiellettiin hetkeksi lailla.
On ihan saatanan sama mitä lailla kiellettään, niin onko se tosiaan mennyt niin, että mikä laissa kiellettyä sitä ei myöskään koskaan tapahdu?
Murhatkin on laissa kiellettyjä ja niinpä Auerkin otti ja murhasi miehensä. Eli murhiakin tapahtuu vaikka miten ne on laissa kiellettyjä.
Tupakointi on pahe siinä missä viinan juonti. Ei se viian juontikaan fiksua ole. Vai onko sinusta?
Voin kertoa näin hoitajana, että suhteessa enemmän minä joudun hoitamaan niitä viinan aiheuttamia ongelmia kuin tupakan aiheuttamia ongelmia.
Haluaisin myös tietää, mikä mukamas tekee tupakoimattomista semmoisia, että heillä on oikeus haukkua tupakoivia? Ikävä kyllä tupakoimattomien argumentit menee harakoille joka kerta kun alennutaan haukkumaan toisia. Ei keksitä mitään fiksua sanottavaa niin haukutaan. Mitä pahemmin saa haukutuksi niin sen paremmaksi haukkuja olonsa tuntee. Ihan kui koulukiusaamista.
Ikävä kyllä tupakointia tuskin koskaan saadaan tästä maailmasta pois.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:00"]
Niin kauan kuin minun yöunia häiritään musiikilla, ikkunan alla ajetaan autolla, koirat kusee ja paskoo minne tahtoo, pennut mellakoi, poltan parvekkeella, josta olen maksanutkin. Mut enivei, en onneksi asu enää kerrostalossa. Ketään ei ole pakotettu muuttamaan kerrostaloon - etenkään sellaiseen parvekkeelliseen.
[/quote]
Sinä poltat niin pitkään kun se on sallittua.
Kun se aikanaa kielletään niin lopetat sen tai sinulle hankitaan häätö.
Nyt voit reagoida uhoamalla -olepa hyvä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:05"]Te, jotka sanotte, että parveketupakoinnissa on kysymys vain hajuhaitasta: kun se on nimenomaan se tupakansavu, joka siinä haisee! Tupakansavu sisältää erittäin myrkyllisiä ja syöpää aiheuttavia yhdisteitä, ja siinä vaiheessa, kun nenä haistaa savun, niin "syöpävaarallisuuden" raja on jo selvästi ylittynyt. Parveketupakoinnin vastustajat eivät siis todellakaan valita turhasta, vaan ovat täysin oikeutetusti huolissaan terveydestään.
[/quote]
No kyllähän te täysin turhasta kitisette, mutta itse narinoidenne hedelmiä keräilette sitten kun parveke tupakointi kielletään ja ne siirtyy sisälle tupakoimaan. Jokaisen oma asia mitä omassa asunnossaan tekee.
Kumpi sinusta onkaan pahempi?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Huumeet on kielletty lailla. Tupakka pyritään kieltämään lailla. Alkoholi kiellettiin hetkeksi lailla.
On ihan saatanan sama mitä lailla kiellettään, niin onko se tosiaan mennyt niin, että mikä laissa kiellettyä sitä ei myöskään koskaan tapahdu?
Murhatkin on laissa kiellettyjä ja niinpä Auerkin otti ja murhasi miehensä. Eli murhiakin tapahtuu vaikka miten ne on laissa kiellettyjä.
Tupakointi on pahe siinä missä viinan juonti. Ei se viian juontikaan fiksua ole. Vai onko sinusta?
Voin kertoa näin hoitajana, että suhteessa enemmän minä joudun hoitamaan niitä viinan aiheuttamia ongelmia kuin tupakan aiheuttamia ongelmia.
Haluaisin myös tietää, mikä mukamas tekee tupakoimattomista semmoisia, että heillä on oikeus haukkua tupakoivia? Ikävä kyllä tupakoimattomien argumentit menee harakoille joka kerta kun alennutaan haukkumaan toisia. Ei keksitä mitään fiksua sanottavaa niin haukutaan. Mitä pahemmin saa haukutuksi niin sen paremmaksi haukkuja olonsa tuntee. Ihan kui koulukiusaamista.
Ikävä kyllä tupakointia tuskin koskaan saadaan tästä maailmasta pois.
[/quote]
Nyt puhutaan tupakoinnista eikä käännetä keskustelua sivuraiteelle huolehtimalla kaikesta muustakin pahasta mitä maailmasta löytyy.
Parveketupakointi on todellinen ongelma ja se on lainsäädännöllä kitkettävissä pois ja näin tulee tapahtumaan.
Saatte harmistua ihan vapaasti, ei kiinnosta. Olen sen verran kyllästynyt tupakan ellottavaan lemuun että mielihyvin kannatan kaikkia rajoituksia ja tupakkaveron korotuksia.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:24"]Ei mene kauaakaan kun loppuu parvekkeella tupakointi ja vähän muuallakin. Tupakoijat ajetaan ahtaalle ja hyväniin.
[/quote]
Muhun ei ainakaan tule yksikään kielto vaikuttamaan. Mähän tasan vedän röökini just siinä missä haluan.
En polta ovien edustalla enkä ihmismassojen keskellä. Osaan katsoa paikkani missä sen körssini vedän, jos viereeni tullaan itkemään, mulkkailemaan yms niin tämä ilveilijä on vapaa liikkumaan toisaalle silloin. Etenki jos minä olen röökini jo siinä vaiheessa sytyttänyt.
[/quote]
Haha!
Oiva esimerkki tupakoijan itkunsekaisesta uhoamisesta.
[/quote]
Ei suinkaan mitään itkunsekaista uhoamista, vaan ihan toteamus. Minä todellaki körssini vedän silloin kun haluan ja paikan katson itse sopivaksi. Jos viereeni tullaan inisemään niin menkööt muualle.
"ministeriö ehdottaa, että taloyhtiöiden pitäisi voida kieltää parveketupakointi, mikäli asukas kärsii naapurin aiheuttamasta savuhaitasta.
Lisäksi tupakka-askeista tulisi ministeriön mukaan poistaa tuotemerkit.
Uusia rajoituksia olisivat myös tupakoinnin kieltäminen rippileireillä, leirikoulutuissa, huvipuistoissa, uimarannoilla ja leikkipuistoissa.
Tupakointi haluttaisiin kieltää myös yksityisautoissa, joiden kyydissä on lapsia. Myöskään bussikatoksessa ei saisi enää tupakoida."
Aivan oikea suunta. Myöskin rivareissa pitää pystyä kieltämän tupakointi, jos huoneistoissa on yhteisiä katoksia. Savu imeytyy huoneistoon sisään alipaineen ja ilmanvaihdon takia./paritaloissa
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:38"]
[/quote]
Paitsi vuokranantaja tai taloyhtiö.
[/quote]
Asun kaupungin asunnossa vuokralla joten en välitä paskan vertaa kielloista.
[/quote]
Just.... Kiitos stereotypian vahvistamisesta.