Tupakointi parvekkeella
Kommentit (247)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:22"]Tuu ihmeessä! :D
[/quote]
Voi harmi ku löysin nyt vast tän uusiks. :D Oisin kyl muuten voinuki tulla röökille! :D
[/quote]
Mistä päin oot? :D
Enpä oo muuten koskaan kirjannut ylös kuinka usein käyn tupakalla. Ilmeisesti useimmiten noin 1-2 tunnin välein. ;)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:22"]Tuu ihmeessä! :D
[/quote]
Voi harmi ku löysin nyt vast tän uusiks. :D Oisin kyl muuten voinuki tulla röökille! :D
[/quote]
Mistä päin oot? :D
Enpä oo muuten koskaan kirjannut ylös kuinka usein käyn tupakalla. Ilmeisesti useimmiten noin 1-2 tunnin välein. ;)
[/quote]
Rallikaupungistahan mä, kohta taas joutuu kärsii ralliautojen pakokaasuista tässä kylä pahasessa. ;D
Mulla taas vaihtelee niin paljon toi röökillä käynti, joskus menee tunnin aikana useampiki ja sit voi mennä.neljäki tuntii ennen ku uusiks käyn. :D
Mut kai sitä vois men röökille ja sit harkitsee nukkumista. Ehkä.
Tupakan savun levittäminen parvekkeelta on ihan yhtä törkeää kuin kyynelkaasun levittäminenkin olisi. Molemmat pitäisi tulkita terrorismiksi ja tuomiot sen mukaan.
Ap:n kanssa samaa mieltä. Tupakointi parvekkeella on jokaisen kerrostaloasukin oma asia.
Tän keskustelun läpi selanneena totean että kyllä järki on jo tupakoitsijoilla hävinnyt ilmaan sen syöpäkääryleen savun mukana :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:52"]Lainatkaa vain VIIMEINEN viesti, ärsyttävää kun lainataan koko rimpsu ja sivu täyttyy lainauksista.
[/quote]
Olen pahoillani, mutta puhelimella se menee niin ärsyttäväks kikkailuks et en jaksa alkaa vääntää.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:49"]
[/quote]
xD xD
HAHAHAHA!!!
Mitäpä lakimies voi oveni takana tehdä? Seistä ja soittaa ovikelloa!!
Hui kamalaa ku alko jo pelottaa ihan vietävästi!!! ! HUIIIII!!!!! :D :D :D
Säälin sua ja sun yrityksiäs "pelotella" pahoja tupakoitsijoita! xD
[/quote]
Lakimies istuu omassa toimistossaan ja hoitaa asiaa puhelimella.
Muut viranomaiset hoitavat sitten käytännön hommat.
Olen muuten sivusta seurannut kun häädetyn häirikön tavarat on heitetty parvekkeelta pihalle. Mahtoikohan hänkin sitä ennen sääliä jotain joka uhkasi viranomaisilla jos ei meininki muutu?
(Ja pahoittelut noista pitkistä lainauksista, ne tulevat vaan niin helposti.)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:49"]
[/quote]
xD xD
HAHAHAHA!!!
Mitäpä lakimies voi oveni takana tehdä? Seistä ja soittaa ovikelloa!!
Hui kamalaa ku alko jo pelottaa ihan vietävästi!!! ! HUIIIII!!!!! :D :D :D
Säälin sua ja sun yrityksiäs "pelotella" pahoja tupakoitsijoita! xD
[/quote]
Lakimies istuu omassa toimistossaan ja hoitaa asiaa puhelimella.
Muut viranomaiset hoitavat sitten käytännön hommat.
Olen muuten sivusta seurannut kun häädetyn häirikön tavarat on heitetty parvekkeelta pihalle. Mahtoikohan hänkin sitä ennen sääliä jotain joka uhkasi viranomaisilla jos ei meininki muutu?
(Ja pahoittelut noista pitkistä lainauksista, ne tulevat vaan niin helposti.)
[/quote]
Siis oikeastiko luulet lakimiehen saavan mitään aikaiseksi? Kovin heikoilla on sunkin tietänykses asioista. :D
Mut jatkahan sinä haaveilua tuoakoimattomasta Suomesta, mä painelen röökille ja sen jälkee kattelemaan elokuvaa. ;)
Jaa ei tupakointilakeja tulla saamaan koskaan kovin tiukiksi? Onhan tupakointi kielletty jo vaikka missä, ja nyt lakiin halutaan lisää kieltoja.
Mitä mieltä te tupakoitsijat olette muuten tupakoinnista esim. lasten leikkipuistoissa sekä autoissa silloin, kun kyydissä on alaikäisiä? Nuohan halutaan kieltää myös. Onko sekin pelkkää nipotusta?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:52"]Lainatkaa vain VIIMEINEN viesti, ärsyttävää kun lainataan koko rimpsu ja sivu täyttyy lainauksista.
[/quote]
Olen pahoillani, mutta puhelimella se menee niin ärsyttäväks kikkailuks et en jaksa alkaa vääntää.
[/quote]
Samanlaista ärsyttävää kikkailua on lähteä ulos tupakoimaan kun sen voi tehdä parvekkeella. Eli jos olet tupakoinnin vastustaja niin älä ihmettele miksi ihmiset eivät viitsi kikkailla itseään tupakalle kun itse et viitsi kikkailla puhelimella.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:04"]Jaa ei tupakointilakeja tulla saamaan koskaan kovin tiukiksi? Onhan tupakointi kielletty jo vaikka missä, ja nyt lakiin halutaan lisää kieltoja.
Mitä mieltä te tupakoitsijat olette muuten tupakoinnista esim. lasten leikkipuistoissa sekä autoissa silloin, kun kyydissä on alaikäisiä? Nuohan halutaan kieltää myös. Onko sekin pelkkää nipotusta?
[/quote]
Leikkikenytätupakointi on todellakin täysin turhaa ja typerää nipotusta. Autossa tupakointi taas on jokaisen oma asia. Toki järkeä saa käyttää, mut muuten ni auto on yksityisomaisuutta. Joten.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:00"]
[/quote]
[/quote]
Samanlaista ärsyttävää kikkailua on lähteä ulos tupakoimaan kun sen voi tehdä parvekkeella. Eli jos olet tupakoinnin vastustaja niin älä ihmettele miksi ihmiset eivät viitsi kikkailla itseään tupakalle kun itse et viitsi kikkailla puhelimella.
[/quote]
Noh, senkus alat leikkii puhelimellas jos sulla sitä ylimääräst aikaa on enemmänkin. Mulla kun nyt tuoppaa olemaan pikkuisen tärkeämpääki tekemistä ku mielistellä tupakoimattomia idiootteja joiden ainoa elämän tehtävä on haukkua muita.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:16"]
Noh, senkus alat leikkii puhelimellas jos sulla sitä ylimääräst aikaa on enemmänkin. Mulla kun nyt tuoppaa olemaan pikkuisen tärkeämpääki tekemistä ku mielistellä tupakoimattomia idiootteja joiden ainoa elämän tehtävä on haukkua muita.
[/quote]
Jos sinulla on tärkeämpää tekemistä niin miten sinulla on aikaa roikkua vauvapalstalla jankuttamassa tupakointi ketjussa?
[/quote]
Siis oikeastiko luulet lakimiehen saavan mitään aikaiseksi? Kovin heikoilla on sunkin tietänykses asioista. :D
Mut jatkahan sinä haaveilua tuoakoimattomasta Suomesta, mä painelen röökille ja sen jälkee kattelemaan elokuvaa. ;)
[/quote]
Tietysti lakimies saa jotain aikaan jos on tarvis -aika paljonkin.
Toki se vaatii ensin lain muuttumisen. Ja sehän tulee vielä.
Ihan kuten mainitsemani häätö jossa häirikön tavarat heitettiin parvekkeelta alas. Varmasti uhosi tekevänsä mitä lystää mutta lukot vaihdettiin ja lähdettävä oli.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:19"]
Te, jotka sanotte, että parveketupakoinnissa on kysymys vain hajuhaitasta: kun se on nimenomaan se tupakansavu, joka siinä haisee! Tupakansavu sisältää erittäin myrkyllisiä ja syöpää aiheuttavia yhdisteitä, ja siinä vaiheessa, kun nenä haistaa savun, niin "syöpävaarallisuuden" raja on jo selvästi ylittynyt.
[/quote]
Siis älä jauha paskaa. Auton pakokaasussa on ihan yhtä paljon myrkkyjä ja jos teoriasi olisi totta, niin puoli maailmaa olisi keuhkosairaita ja hautasmaat täytyisi hetkessä.
[/quote]
"Teoriasi", anna mun kaikki kestää... :'D Juuri kun meinaa kehua, että sanoihan tuon oleellisimman asian edes joku, niin eiköhän ole joku röökihuuli jo heittänyt sen suurimman älyn ja tietotason merkin "älä jauha paskaa". :D Voi jösses, kun teidät idiootit laitettaisiin kunnon luonnontieteiden opetukseen, ja selviäisi mitä esim. haju- ja näköaistiminen oikeasti ovat, niin ette kehtaisi enää sanoa sanaakaan yhtään mihinkään.
Lyhyesti tiedoksi, että tupakkaan ei lisätä mitään "tupakkaparfyymia", joka maagisesti erottuisi tupakansavun tuhansista karsinogeeneistä ja ainoana kemikaalina kulkeutuisi naapureiden neniin. Sen savun haistaessaan ihminen on saanut nenäänsä (ja keuhkoihinsa) aimoannoksen ihan kaikkea, mitä tupakansavu sisältää. Lisäksi asuntojen ilmanvaihdon ansiosta parvekkeelta tuleva savu imeytyy asuntoihin ihan eri tavalla kuin kauempana kadulla kaasuttelevien autojen pakokaasut. Kyllä ne pakokaasutkin alkaisivat sinunkin elämääsi haitata, jos naapuriparvekkeelle laitettaisiin jatkuvalla syötöllä auto hyrräämään...
Tupakkaa n yt myydään ihan laillisesti ja aika mittavat tulot siitä saadaan kuten alkoholistakin. Tämä nyt vaan on sellainen holhousyhteiskunta, sääntöjä, sääntöjä, äläkä astu nurmikolle voit astua juopon oksennukseen tai alapään tuotokseen.
Eläkää ja antakaa toisten elää! Onneksi on onni asua omassa talossa jossa voi vetää röökiä kuten haluaa, sisällä tai ulkona,,grillata koska tykkää, käyttää pesukonetta yöllä ja koirakin saa maata pihalla haukahdella ja kaivaa ja puusauna lämpiää ja vieraatkin viihtyy täällä Helsingissä. Ainaiset valittajat voisivat hieman opetella suurkaupunkien suuråiirteisyyttä tai muuttaa takaisin sinne korpimehtiinsä jossa mökin ikkunakin on mettähän päin. Tai matkustelkaa hieman enemmän niin näätte mitä on elämä maailmalla, se on kuulkaa aika ihanaa kaikkine äänine ja tuoksuineen!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:16"]
[/quote]
Jos sinulla on tärkeämpää tekemistä niin miten sinulla on aikaa roikkua vauvapalstalla jankuttamassa tupakointi ketjussa?
[/quote]
Eiköhän se suora viestin kirjoittaminen käy nopeammin kuin sun mielistelys.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:19"]
Te, jotka sanotte, että parveketupakoinnissa on kysymys vain hajuhaitasta: kun se on nimenomaan se tupakansavu, joka siinä haisee! Tupakansavu sisältää erittäin myrkyllisiä ja syöpää aiheuttavia yhdisteitä, ja siinä vaiheessa, kun nenä haistaa savun, niin "syöpävaarallisuuden" raja on jo selvästi ylittynyt.
[/quote]
Siis älä jauha paskaa. Auton pakokaasussa on ihan yhtä paljon myrkkyjä ja jos teoriasi olisi totta, niin puoli maailmaa olisi keuhkosairaita ja hautasmaat täytyisi hetkessä.
[/quote]
"Teoriasi", anna mun kaikki kestää... :'D Juuri kun meinaa kehua, että sanoihan tuon oleellisimman asian edes joku, niin eiköhän ole joku röökihuuli jo heittänyt sen suurimman älyn ja tietotason merkin "älä jauha paskaa". :D Voi jösses, kun teidät idiootit laitettaisiin kunnon luonnontieteiden opetukseen, ja selviäisi mitä esim. haju- ja näköaistiminen oikeasti ovat, niin ette kehtaisi enää sanoa sanaakaan yhtään mihinkään.
Lyhyesti tiedoksi, että tupakkaan ei lisätä mitään "tupakkaparfyymia", joka maagisesti erottuisi tupakansavun tuhansista karsinogeeneistä ja ainoana kemikaalina kulkeutuisi naapureiden neniin. Sen savun haistaessaan ihminen on saanut nenäänsä (ja keuhkoihinsa) aimoannoksen ihan kaikkea, mitä tupakansavu sisältää. Lisäksi asuntojen ilmanvaihdon ansiosta parvekkeelta tuleva savu imeytyy asuntoihin ihan eri tavalla kuin kauempana kadulla kaasuttelevien autojen pakokaasut. Kyllä ne pakokaasutkin alkaisivat sinunkin elämääsi haitata, jos naapuriparvekkeelle laitettaisiin jatkuvalla syötöllä auto hyrräämään...
[/quote]
Saanko tulla tyhjäjäyttää jenkkiäni parvekkeesi alla ja samalla vetää parit röökit?
Itse poltan satunnaisesti tupakkaa, toivon kuitenkin että juuri parvekkeella tupakoiminen kiellettäisiin, askit kallistuisivat ym.
Ja pelkästään luonnon takia, ettekö tupakoitsijat oikeasti tajua kuinka paljon kuormitatte luontoa??
Lopetan tupakointia juuri vain sen takia. Kammottavaa turhamaisuutta ja itsekkyyttä.