Tupakointi parvekkeella
Kommentit (247)
Täällä jokainen tupakoimaton alapeukuttaa tupakoitsijan kommenttia vaikka se olisi kuinka hyvä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:47"]
Missä sanoinkaan alapeukkujen olevan huonoa käytöstä? Osoitatko sen suoran kohdan tekstistäni?
Kun lukisit ketjun niin saattaisit ymmärtää mitä tarkoitin tekstilläni...
-134-
[/quote]
Sanoit että voisin minäkin olla asiallinen ja aikuinen käytökselläni. Alapeutin viestiäsi ja oletin että suutuit tuosta, koska muuten en ole täällä kommentoinut kuin vain selittänyt että miksi alapeukutin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:40"]
Meidän alakerran naapuri käy tupakalla vähintään kerran tunnissa, joten meidän oman parvekkeen käyttö tai edes parvekkeen oven pitäminen auki on ihan mahdotonta. Ei muakaan häiritse, jos ulkona joku lähellä tupakoi, koska savu ja haju lähtee siitä saman tien.
[/quote]
Sinua ei häiritse jos joku ulkona tupakoi sinun lähellä, mutta silti et voi käyttää parveketta jos kun naapuri tupakoi...hivenen ristiriitaista.
[/quote]
Ei ole ristiriitaista. Lue uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:40"]
Ei suinkaan korpea. Ole eri mieltä ihan rauhassa, mutta sitä voit sinäkin olla asiallinen ja aikuinen käytökseltäsi. Jos minulle olet kusipää, turha odottaa minultakaan asiallista kohtelua sinulle päin.
Ja kiitos huolenpidostasi, istuskelen juuri tupakalla.
-134-
[/quote]
Miksi sinä et voi ruveta käyttäytymään asiallisesti muita kohtaan? Aina pitäisi tupakoimattomien olla ensimmäisenä se joka kumartaa teitä? Muuta naapurit eivät aiheuta minulle mitään harmia, mutta yksi tupakoitsija haittaa kaikkien asukkaiden elämää, joten miksi tuo tupakoitsija ei sitten voisi ruveta ajattelmaan muitakin kuin omaa napaansa ja ottaa muutkin huomioon. Hänhän se ongelma on, ei muut. Olet varmaan yksi niistä ihmisistä, jotka eivät näe itsessään koskaan mitään vikaa.
[/quote]
Millä tavoin minä käyttäydyn epäasiallisesti?
Jos tupakoin parvekkeellani eikä kukaan sano asiasta, että se häiritsee niin miten silloin tietäisinkään sen olevan ongelma? Jos taas minulle tullaan mylvimään kuin mikäkin kiimainen mursu ja haukutaan ja huudetaan epäasiallisesti niin miksi muuttaisin tapojani?
Jos sinä tulet asiallisesti sanomaan mulle, et "Hei anteeksi, mutta tupakointisi häritsee minua. Voisimmeko sopia yhteiset pelisäännöt sen suhteen..." niin kyllä minä olen valmis sopimaan säännöistä ja tulemaan vastaan paljonkin.
Jos kuitenkin yrität minulta kieltää tupakoinnin kokonaan haksahdat taas hakoteille.
Kun vaan tajuaisit mitä on asiallinen kommunikointi toisten kanssa olisi elämäsi mukavampaa monin verroin.
-134-
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:46"]
Miksi huudat? Etkö muuten saa viestiäsi perille? Vai onko naapurikyttäys tappanut viimeisetki aivosolusi?
Edelleen kun opettelet käyttäytymään asiallisesti toisia kohtaan niin toisetkin ovat asiallisia sinua kohtaan. On ihan turha sinun vaatia toisilta palvontaa ja kumarteluja, kun et itse suostu tulemaan asioissa yhtään vastaan.
En yhtään ihmettele jos sinulla naapuri polttelee röökiä parvekkeella ihan vaan vittuillakseen. Tuollaisen käytöksen takia minäkin tekisin niin ja polttelisin vielä tiheämminkin.
-134-
[/quote]
No ei näköjään mennyt ensimmäisellä kerralla perille, mutta caps lockin kanssa ilmeisesti sinäkin ymmärsit, että en aio käyttäytyä asiallisesti tupakoitsijoita kohtaa, koska nämä ovat niin kusipäitä muita kohtaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:03"]Tupakoitsijat voisi kaikki muuttaa johonkin samalle saarelle, pois häiritsemästä normaalien ihmisten elämää.
[/quote]
Ihan yhtä normaali minäkin olen vaikka röökiä polttelenkin. Ei tupakoimattomuus tee normaalia, vai olenko minäkin sitten normaali kun en käytä alkoholia?
[/quote]
Tupakka ei todellakaan ole normaalia. Yhtä normaalia kuin vetää heroiinia
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:51"]
Täällä jokainen tupakoimaton alapeukuttaa tupakoitsijan kommenttia vaikka se olisi kuinka hyvä.
[/quote]
ohis, mutta minä en ainakaan ole tupakoitsijan kommentteina kyllä hyvinä pitänyt. haukkuu muita kusipäiksi ja epäaikuismaisiksi mutta itse ei näe omassa käytöksessään mitään väärää. en ole kyllä alapeukutellutkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:49"]
Meidän alakerran naapuri käy tupakalla vähintään kerran tunnissa, joten meidän oman parvekkeen käyttö tai edes parvekkeen oven pitäminen auki on ihan mahdotonta. Ei muakaan häiritse, jos ulkona joku lähellä tupakoi, koska savu ja haju lähtee siitä saman tien.
[/quote]
Sinua ei häiritse jos joku ulkona tupakoi sinun lähellä, mutta silti et voi käyttää parveketta jos kun naapuri tupakoi...hivenen ristiriitaista.
[/quote]
Ei ole ristiriitaista. Lue uudestaan.
[/quote]
Eli nyt puhutaan pelkästään parvekkeella olosta ei sisälle tulevasta hajusta. Sinua ei häiritse yhtään vaikka joku polttaa ulkona vieressäsi tupakkaa, mutta sinua häiritsee jos naapurisi polttaa ulkona kauempana sinusta tupakkaa? Vai onko teidän talossa parvekkeet sisällä?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:52"]
Jos tupakoin parvekkeellani eikä kukaan sano asiasta, että se häiritsee niin miten silloin tietäisinkään sen olevan ongelma? Jos taas minulle tullaan mylvimään kuin mikäkin kiimainen mursu ja haukutaan ja huudetaan epäasiallisesti niin miksi muuttaisin tapojani?
Jos sinä tulet asiallisesti sanomaan mulle, et "Hei anteeksi, mutta tupakointisi häritsee minua. Voisimmeko sopia yhteiset pelisäännöt sen suhteen..." niin kyllä minä olen valmis sopimaan säännöistä ja tulemaan vastaan paljonkin.
Jos kuitenkin yrität minulta kieltää tupakoinnin kokonaan haksahdat taas hakoteille.
Kun vaan tajuaisit mitä on asiallinen kommunikointi toisten kanssa olisi elämäsi mukavampaa monin verroin.
-134-
[/quote]
No hyvä jos noin on. Perustan nämä mielipiteet nyt omaan naapuriini, jolle on tosiaan käyty sanomassa asiallisesti, varmaan joku käynyt huutamassa ja haukkumassakin tai lähetellyt kirjeitä postilaatikkoon, mutta ei tunnu muuttavan käytöstään yhtään. Tuntuu, että kyttää siellä parvekkeellaan oikein että koska joku muukin olisi istuskelemassa parvekkeella niin aloittaa sitten sauhuttelunsa. Kerran istuin yksin hiljaa parvekkeellani pitkän aikaan ja sitten lapseni tuli sinne myös ja aloimme jutella jotain. Samantien alkoi sitten tupakansavu nousta alakerrasta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:40"]
Ei suinkaan korpea. Ole eri mieltä ihan rauhassa, mutta sitä voit sinäkin olla asiallinen ja aikuinen käytökseltäsi. Jos minulle olet kusipää, turha odottaa minultakaan asiallista kohtelua sinulle päin.
-134-
[/quote]
Miksi sinä et voi ruveta käyttäytymään asiallisesti muita kohtaan? Aina pitäisi tupakoimattomien olla ensimmäisenä se joka kumartaa teitä? Muuta naapurit eivät aiheuta minulle mitään harmia, mutta yksi tupakoitsija haittaa kaikkien asukkaiden elämää, joten miksi tuo tupakoitsija ei sitten voisi ruveta ajattelmaan muitakin kuin omaa napaansa ja ottaa muutkin huomioon. Hänhän se ongelma on, ei muut. Olet varmaan yksi niistä ihmisistä, jotka eivät näe itsessään koskaan mitään vikaa.
[/quote]
-134-
[/quote]
Minä yritin tuota omien naapureideni kanssa, toinen kävi päälle ja huusi suoraa huutoa ja toinen sanoi joo joo ja läimäsi oven kiinni nenäni edestä. Eli ainoat kiimaiset huutajat löytyivät tupakoitsijoista.
Luen tätä palstaa puhelimella aina tupakalla ollessa. Tässä juurikin istun parvekkeella kahvikupposen kanssa tupakkaa poltellen. :)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:46"]
Miksi huudat? Etkö muuten saa viestiäsi perille? Vai onko naapurikyttäys tappanut viimeisetki aivosolusi?
Edelleen kun opettelet käyttäytymään asiallisesti toisia kohtaan niin toisetkin ovat asiallisia sinua kohtaan. On ihan turha sinun vaatia toisilta palvontaa ja kumarteluja, kun et itse suostu tulemaan asioissa yhtään vastaan.
En yhtään ihmettele jos sinulla naapuri polttelee röökiä parvekkeella ihan vaan vittuillakseen. Tuollaisen käytöksen takia minäkin tekisin niin ja polttelisin vielä tiheämminkin.
-134-
[/quote]
No ei näköjään mennyt ensimmäisellä kerralla perille, mutta caps lockin kanssa ilmeisesti sinäkin ymmärsit, että en aio käyttäytyä asiallisesti tupakoitsijoita kohtaa, koska nämä ovat niin kusipäitä muita kohtaa.
[/quote]
Pitääkö minunkin alkaa kirjoittamaan isoillakirjaimilla sinulle, että menee viesti perille? Sori, mut en halua antaa itsestäni yhtä noloa ja idioottia vaikutelmaa mitä sinä itsestäsi annat tuollaisella.
Sinä saat olla mulkku muita kohtaan ihan rauhassa, mutta älä oleta muiden kumartavan ja palvovan sinua idioottimaisen käytöksesi takia. Sinua säälitään enemmän kuin kunnioitetaan.
Kerro ihmeessä naapurillesi tämän tupakoinnin sinua häiritsevän. Kokeile ensin tuollaisella huutavalla ja haukkuvalla asenteella. Tiedä vaikka saisit sillä naapuristasi uuden bff:n. Tai sitten annat itsestäsi vain epävakaan ja mt ongelmaisen vaikutelman.
Kumman kuvan mieluummin haluat itsestäsi toisille antaa; fiksun ja aikuisen vaiko epävakaan ja mt ongelmaisen?
-134-
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:52"]
-134-
[/quote]
[/quote]
-134-
[/quote]
Minä yritin tuota omien naapureideni kanssa, toinen kävi päälle ja huusi suoraa huutoa ja toinen sanoi joo joo ja läimäsi oven kiinni nenäni edestä. Eli ainoat kiimaiset huutajat löytyivät tupakoitsijoista.
[/quote]
Miksi en usko, että olisit asiaasi tuonut ilmi asiallisesti?
Tupakoivista löytyy myös huonosti käyttäytyviä, mutta niin niitä löytyy myös tupakoimattomista. Tämäkin ketju sen todistaa, ettei tupakoimattomatkaan aina niitä.kovin fiksuja käytökseltään ole.
-134-
Tupakoitsijat muuttakaa kerrostalojen ylimpäänkerrokseen ja tupakoimattomat alimpiin kerroksiin niin kaikki on tyytyväisiä , ei haittaa tupakan savu tupakoimattomia
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:11"]Tästäkin keskustelusta huomaa hyvin sen tosiasian, että muut ihmiset ja heidän huomioiminen ei kiinnosta tupakoitsijaa pätkän vertaa. Ja miksi kiinnostaisi, kun edes oma terveys ei kiinnosta.
[/quote]
Paraskin puhuja. Tupakoimattomat haukkuvat tupakoivia mitä ihmeellisimmillä nimityksillä. Kirjoitustyyli on alistava ja kärkäs. Tupakoiville puhutaan sellaisella äänensävyllä, etteivät ne mukamas tajuaisi mitään.
Ja sit vielä tupakoimattomat ihmettelee kovaan ääneen silmiään pyöritellen, miksi tupakoivat kenties käyttäytyvät epäasiallisesti.
Kun jokainen tupakoimaton alkaisi keskustelemaan asioista ASIALLISESTI kuin aikuinen aikuiselle niin molemminpuolinen suhtautuminen voisi muuttuakin. Mutta ehei! Tupakoimattomat kuvittelevat olevansa maailman ihanimipia, suvaitsevimpia ja parhaimpia ihan vaan siksi etteivät vedä körssiä. Ja siinä sivussa myös kohtelevat "väärin tekijöitä" todella raukkamaisella ja lapsellisen kuvottavalla tavalla.
Kannattaa jokaisen tupakoimattoman muistaa, et "Niin metsä tuppaa vastaamaan kuin sinne huudetaan!"
[/quote]
Kaikkea on kokeiltu, mutta edelleen joudumme kärsimään tupakan hajusta ja savusta. Ei teihin tehoa mikään.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:03"]Tupakoitsijat muuttakaa kerrostalojen ylimpäänkerrokseen ja tupakoimattomat alimpiin kerroksiin niin kaikki on tyytyväisiä , ei haittaa tupakan savu tupakoimattomia
[/quote]
Pitänee kai kysyä sitten ylimmän kerroksen naapurista vaihtaisko asunnot päikseen. Enpähän usko. ;)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:51"]
[/quote]
ohis, mutta minä en ainakaan ole tupakoitsijan kommentteina kyllä hyvinä pitänyt. haukkuu muita kusipäiksi ja epäaikuismaisiksi mutta itse ei näe omassa käytöksessään mitään väärää. en ole kyllä alapeukutellutkaan.
[/quote]
Lueskelppas ketjua uudestaan ajstuksen kanssa. Kumpi osapuoli aloittakaan haukkumisen? "Tupakoivat ovat idiootteja" , "Tupakoivat ovat vajaaälyisiä" yms. Sitten kun niihik aletaan vastaamaan, niin tilanne eskaloituu tuojon kusipääksi yms haukkumiseksi juurikin tupakoimattomien puolelta.
Miksi? Ehkäpä siksi, että heillä on pinna kireällä jatkuvan naapurikyttäyksen takia tai jotain muuta ongelmaa. En tiedä, eikä kiinnostakaan.
-134-
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:52"]
-134-
[/quote]
[/quote]
-134-
[/quote]
[/quote]
Miksi en usko, että olisit asiaasi tuonut ilmi asiallisesti?
Tupakoivista löytyy myös huonosti käyttäytyviä, mutta niin niitä löytyy myös tupakoimattomista. Tämäkin ketju sen todistaa, ettei tupakoimattomatkaan aina niitä.kovin fiksuja käytökseltään ole.
-134-
[/quote]
Et usko?!? Tää ei voi olla enää totta....
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:11"]Tästäkin keskustelusta huomaa hyvin sen tosiasian, että muut ihmiset ja heidän huomioiminen ei kiinnosta tupakoitsijaa pätkän vertaa. Ja miksi kiinnostaisi, kun edes oma terveys ei kiinnosta.
[/quote]
Paraskin puhuja. Tupakoimattomat haukkuvat tupakoivia mitä ihmeellisimmillä nimityksillä. Kirjoitustyyli on alistava ja kärkäs. Tupakoiville puhutaan sellaisella äänensävyllä, etteivät ne mukamas tajuaisi mitään.
Ja sit vielä tupakoimattomat ihmettelee kovaan ääneen silmiään pyöritellen, miksi tupakoivat kenties käyttäytyvät epäasiallisesti.
Kun jokainen tupakoimaton alkaisi keskustelemaan asioista ASIALLISESTI kuin aikuinen aikuiselle niin molemminpuolinen suhtautuminen voisi muuttuakin. Mutta ehei! Tupakoimattomat kuvittelevat olevansa maailman ihanimipia, suvaitsevimpia ja parhaimpia ihan vaan siksi etteivät vedä körssiä. Ja siinä sivussa myös kohtelevat "väärin tekijöitä" todella raukkamaisella ja lapsellisen kuvottavalla tavalla.
Kannattaa jokaisen tupakoimattoman muistaa, et "Niin metsä tuppaa vastaamaan kuin sinne huudetaan!"
[/quote]
Kaikkea on kokeiltu, mutta edelleen joudumme kärsimään tupakan hajusta ja savusta. Ei teihin tehoa mikään.
[/quote]
"Teihin"??? Saanko minäkin siis yleistää ettette TE tupakoimattomat vaan osaa sanoa asiaanne asiallisesti ja fiksusti?
TE tupakoimattomat olette niin fiksoituneita tupakkaan vaikka ilman lastua tuhotaan paljon pahemmillakin asioilla.
Älä yleistä, en minäkään sitä viitti tehdä.
-134-
[/quote]