Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakointi parvekkeella

Vierailija
28.06.2014 |

Jos häiritsee niin muuttakaa omakotitaloon!

Kommentit (247)

Vierailija
121/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:25"]Ite just ootan ruokaa uunista. Vois tässä odotellessa käydä vielä tupakalla. :D

[/quote]

Kannattaa. :D

Mäki just sain itteni ylös sohvalta pihalle haistelemaan pakokaasuja ja nauttimaan tuulesta. Rööki huuleen siis. ;)

Vierailija
122/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette vanhempien tupakoinnista terassilla, jossa pieni lapsi nukkuu vaunuissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omalla parvekkeella ja omassa kotona saa tehdä mitä vaan. Itse poltan ainakin kauniilla ilmalla omalla parvekkeella ja jos on kylmä tai sataa, niin sisällä. Ei kuulu muille, mitä omistusasunnossani teen. Ne, joita häiritsee, voi mennä ulos siksi aikaa tai avata ikkunoita.

Vierailija
124/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:37"]

Mitä mieltä olette vanhempien tupakoinnista terassilla, jossa pieni lapsi nukkuu vaunuissa?

[/quote]

Siitä vaan. Kyllä se raitis ilma ne savut vie pois.

Vierailija
125/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kerkeävä voisi listata tämän ketjun viestit asiallisiin ja asiattomiin. Siinä selviäisi hyvin, kuinka ketjun tupakoimattomilla on jotenkin mennyt heti kerralla yli hilseen.

Siis hui kauhea mikä myötähäpeä herää, erityisesti tästä joka inttää 134 kanssa. Voisin kuvitella kuulevani tuollaista tekstiä lähinnä jossakin teiniikäisten tappeluissa. Tuo 134 on jo monenmonta kertaa yrittänyt asiasta mainita, että asiattomalla käytöksellä ei saa yhtään mitään aikaan. Mutta kun ei aijo käyttätyä tupakoivia kohtaan asiallisesti, koska he polttavat tupakkaa. Siis voi herranjumala, kuinka ihminen voi taantua käytöksessä tälle tasolle!. Mitä hyvää se tuo? Mitä etua se ajaa?

Kukaan ei ole oikeutettu sanomaan, että jonkun pitäisi käyttäytyä jollakin tavalla, ennenkuin ITSE käyttäytyy niinkuin olettaa toisen käyttäytyvän.

Jos lapsi kiukuttelee ja kiroilee, niin miten itse käyttäydyt, jos haluat lapsen oppivan käyttäytymään paremmin..kiukuttelet ja kiroilet?.

Enemmän itsekkyyttä ja suorastaan halveksittavaa käytöstä on tullut tupakoitsemattomien näppäimistöstä tässä ketjussa, sitä tuskin kukaan pystyy tyrmäämään, muutakuin niillä kusipää, kuole paska, itsekäs paska kusipää idiootti kirjoituksilla.

Näin asia ei tule koskaan selviämään.

Mutta kysymys. Miksi tupakoitsijat ei saisi provosoitua ja kiusallaan polttaa enemmän, jos tupakoimittamilla on kuitenkin oikeus haukkua, kiusata, ja käyttäytyä miten haluaa, vain koska he ei polta.

Eli jos minä en polta tupakkaa, minulla on täysi oikeus käyttäytyä kaikkien käyttäytymissäännösten vastaisesti? Saan moittia, saan haukkua, saan kiroilla, saan huutaa ja raivota, saan ladella kuolemantuomiota, olla epäkohtelias, saan tehdä just niinkuin haluan, jos vain en polta tupakkaa.

Kuinka väsyttävää elämän täytyy olla, jos VIHAA isoa osaa suomen kansasta. Minäkään en PIDÄ esim. monista alkoholisteista, mutta en minä suinkaan vihaa, eikä heidän olemassaolonsa aiheuta suuria tunnekuohuja, kykenen myös toimimaan asiallisesti heidän seurassa, vaikka he toimisivat kuinka epäasiallisesti tahansa minua kohtaan. Koen että tunnekuohujen hallinta ja asiallinen käytös kuuluisi aikuisuuteen.

Suosittelisin vihanhallintakurssia monille tämän ketjun jäsenille. Elämä on itselleenkin paljon helpompaa, jos viha ei hallitse elämää ja aiheuta niin suurta mielipahaa.

Tupakointi alkaa olemaan täysin toissijainen asia, jos keskustelun luokka on tämä, niin mitä luulette asialle tapahtuvan!

Vierailija
126/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa tupakoimattomatkin puolustaa sähköröökiä, se on teidänkin etu. Jos nyt todella käy niin että nikotiininesteiden tilaaminen kielletään niin monet siirtyy takaisin röökiin. Idioottimaista touhua, tupakointia halutaan kieltää kaikkilla mahdollisilla tavoilla mutta keinoja lopettamiseen ei anneta vaan päin vastoin.

Vierailija
127/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:07"]Muuttaa omakotitaloon? Sillä rahalla, jonka kerrostalo-osakkeeni maksaa, saisi talon jostain Perähikiän takametsästä. Ihan sinnekö pitäisi muuttaa, koska naapuriparvekkeella hypätään parikyt kertaa päivässä röökillä, enkä voi käytännössä käyttää parvekettani ollenkaan, enkä tuulettaa asuntoani myöskään. Öisin ehkä hetken. Taitaa se kyllä yölläkin käydä vetämässä ainakin yhden röökin. Kuolis jo pois :/

[/quote]

muuta sinne perämettää vaan. Se on sun ongelmas jos tupakan haju ärsyttää. Tupakka kun ei kielletty laissa. Siel perämetäs saisit tuulettaa mielin määrin .

Vierailija
128/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:04"]Hyvään oloon kuuluu putoilevat hampaat, suu- ja keuhkosyöpä, sydän- ja verisuonitaudit, joiden seurauksena verisuonet kalkkeutuvat, kävely käy katkonaiseksi ja erektio heikkenee.

Höpöhöpö ja huomenna lissee. Ei ole pitävästi todistettu tupakan yhteyttä noihin.

Vierailija
129/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa . Kahvi + tupakka mikäs sen parempaa. Naapureista viis.:) kiinnostaa ku kilo paskaa häiritseekö savu vai ei mut mun tupakoista se ei tuu olee pois. Antakaa ihmisten elää !!! Muuttakaa metsään missä kukaan ei polta jos häiritsee.

Vierailija
130/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:24"]Ei mene kauaakaan kun loppuu parvekkeella tupakointi ja vähän muuallakin. Tupakoijat ajetaan ahtaalle ja hyväniin. 

[/quote]

Muhun ei ainakaan tule yksikään kielto vaikuttamaan. Mähän tasan vedän röökini just siinä missä haluan.

En polta ovien edustalla enkä ihmismassojen keskellä. Osaan katsoa paikkani missä sen körssini vedän, jos viereeni tullaan itkemään, mulkkailemaan yms niin tämä ilveilijä on vapaa liikkumaan toisaalle silloin. Etenki jos minä olen röökini jo siinä vaiheessa sytyttänyt.

[/quote]

Haha!

Oiva esimerkki tupakoijan itkunsekaisesta uhoamisesta.

[/quote]

Ei suinkaan mitään itkunsekaista uhoamista, vaan ihan toteamus. Minä todellaki körssini vedän silloin kun haluan ja paikan katson itse sopivaksi. Jos viereeni tullaan inisemään niin menkööt muualle.

[/quote]

Uih!

Pitäsikö itsekin alkaa polttamaan jos se tekisi minutkin yhtä hurrrrjaksi?

Minun viereeni ei kannata tulla käryttämään. Voin leikkisästi läppäistä röökin suustasi  maahan.

[/quote]

Mikäli sen teet tuntemattomalle, älä valita seuraamuksista esim. mahdollisesti mustasta silmästä. Hyvin harva ymmärtää tuollaista "leikkiä" nimittäin.

Vierailija
131/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:37"]Mitä mieltä olette vanhempien tupakoinnista terassilla, jossa pieni lapsi nukkuu vaunuissa?

[/quote]

Miksi se olisi jotenkin väärin? Tuskin ne vanhemmat sitä röökinsavua sinne vaunuihi on puhaltamassa ja heti sen jälkee laittamassa jotain muovia siihen eteen.

Miksi ulkona tupakointi on niin kamala asia? Kyllä ulkona aina sen verran tuulee, ettei se savu jää siihen hengailemaan. Itse kun en hyväksy sitä, että sisällä tupakoidaan. Se on jotain ihan kamalaa ja mulle on siitä suututtukin kun en ole antanut lupaa vetää röökiä meillä sisällä. Joko menee ulos tai on kokonaan polttamatta. Itse tupakoin ja kyllä mä perseeni saan pihalle raijatuks röökin ajaks.

Vierailija
132/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:50"]

Ihanaa . Kahvi + tupakka mikäs sen parempaa. Naapureista viis.:) kiinnostaa ku kilo paskaa häiritseekö savu vai ei mut mun tupakoista se ei tuu olee pois. Antakaa ihmisten elää !!! Muuttakaa metsään missä kukaan ei polta jos häiritsee.

[/quote]

Joo, tässäpä taas sitä todella asiallista ja järkevää kirjoitusta tupakoitsijalta. Ei puuttunut kuin viittaus kukkahattutäteihin, kirosanakin tuli kohtalaisen nopeasti.

Vierailija
133/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:11"]Tästäkin keskustelusta huomaa hyvin sen tosiasian, että muut ihmiset ja heidän huomioiminen ei kiinnosta tupakoitsijaa pätkän vertaa. Ja miksi kiinnostaisi, kun edes oma terveys ei kiinnosta.

[/quote]

Paraskin puhuja. Tupakoimattomat haukkuvat tupakoivia mitä ihmeellisimmillä nimityksillä. Kirjoitustyyli on alistava ja kärkäs. Tupakoiville puhutaan sellaisella äänensävyllä, etteivät ne mukamas tajuaisi mitään.

Ja sit vielä tupakoimattomat ihmettelee kovaan ääneen silmiään pyöritellen, miksi tupakoivat kenties käyttäytyvät epäasiallisesti.

Kun jokainen tupakoimaton alkaisi keskustelemaan asioista ASIALLISESTI kuin aikuinen aikuiselle niin molemminpuolinen suhtautuminen voisi muuttuakin. Mutta ehei! Tupakoimattomat kuvittelevat olevansa maailman ihanimipia, suvaitsevimpia ja parhaimpia ihan vaan siksi etteivät vedä körssiä. Ja siinä sivussa myös kohtelevat "väärin tekijöitä" todella raukkamaisella ja lapsellisen kuvottavalla tavalla.

Kannattaa jokaisen tupakoimattoman muistaa, et "Niin metsä tuppaa vastaamaan kuin sinne huudetaan!"

[/quote]

Kaikkea on kokeiltu, mutta edelleen joudumme kärsimään tupakan hajusta ja savusta. Ei teihin tehoa mikään.

[/quote]

"Teihin"??? Saanko minäkin siis yleistää ettette TE tupakoimattomat vaan osaa sanoa asiaanne asiallisesti ja fiksusti?

TE tupakoimattomat olette niin fiksoituneita tupakkaan vaikka ilman lastua tuhotaan paljon pahemmillakin asioilla.

Älä yleistä, en minäkään sitä viitti tehdä.

-134-

[/quote]

Niinhän te yleistättekin =D Ihan oikeasti, tupakka on vaarallista ja se haju on kuvottava. Minä en sitä halua haistella, vaikka se sinulle ihan sama onkin.

[/quote]

Niin? Haju on kuvottava. Niin on moni moni muukin haju kuvottava ja kamala, silti niistä joutuu kärsimään päivittäin. Siltikään en jaksa alkaa elämääni tuhlaamaan ja valittamaan niistä asioista.

Miksi valittaisin?

[/quote]

Koska sinä et enää haista mitään, kiitos tupakan.

Vierailija
134/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:11"]Tästäkin keskustelusta huomaa hyvin sen tosiasian, että muut ihmiset ja heidän huomioiminen ei kiinnosta tupakoitsijaa pätkän vertaa. Ja miksi kiinnostaisi, kun edes oma terveys ei kiinnosta.

[/quote]

Paraskin puhuja. Tupakoimattomat haukkuvat tupakoivia mitä ihmeellisimmillä nimityksillä. Kirjoitustyyli on alistava ja kärkäs. Tupakoiville puhutaan sellaisella äänensävyllä, etteivät ne mukamas tajuaisi mitään.

Ja sit vielä tupakoimattomat ihmettelee kovaan ääneen silmiään pyöritellen, miksi tupakoivat kenties käyttäytyvät epäasiallisesti.

Kun jokainen tupakoimaton alkaisi keskustelemaan asioista ASIALLISESTI kuin aikuinen aikuiselle niin molemminpuolinen suhtautuminen voisi muuttuakin. Mutta ehei! Tupakoimattomat kuvittelevat olevansa maailman ihanimipia, suvaitsevimpia ja parhaimpia ihan vaan siksi etteivät vedä körssiä. Ja siinä sivussa myös kohtelevat "väärin tekijöitä" todella raukkamaisella ja lapsellisen kuvottavalla tavalla.

Kannattaa jokaisen tupakoimattoman muistaa, et "Niin metsä tuppaa vastaamaan kuin sinne huudetaan!"

[/quote]

Kaikkea on kokeiltu, mutta edelleen joudumme kärsimään tupakan hajusta ja savusta. Ei teihin tehoa mikään.

[/quote]

"Teihin"??? Saanko minäkin siis yleistää ettette TE tupakoimattomat vaan osaa sanoa asiaanne asiallisesti ja fiksusti?

TE tupakoimattomat olette niin fiksoituneita tupakkaan vaikka ilman lastua tuhotaan paljon pahemmillakin asioilla.

Älä yleistä, en minäkään sitä viitti tehdä.

-134-

[/quote]

Niinhän te yleistättekin =D Ihan oikeasti, tupakka on vaarallista ja se haju on kuvottava. Minä en sitä halua haistella, vaikka se sinulle ihan sama onkin.

[/quote]

Niin? Haju on kuvottava. Niin on moni moni muukin haju kuvottava ja kamala, silti niistä joutuu kärsimään päivittäin. Siltikään en jaksa alkaa elämääni tuhlaamaan ja valittamaan niistä asioista.

Miksi valittaisin?

[/quote]

Koska sinä et enää haista mitään, kiitos tupakan.

[/quote]

Tiedät hajuaisitini paremmin kuin minä?

Kumma kyllä miten minä olen aina se joka haistaa erinäisiä hyvin mietojakin hajuja ja tupakoimattomat ystäväni eivät huomaa niitä.

Makuaistinikin on herkempi kuin monella tupakoimattomalla.

Et sori, mut tupakka ei ole ainakaan mun hajuaistiini vaikuttanut negatiivisesti. ;)

Vierailija
135/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:40"]

Meidän alakerran naapuri käy tupakalla vähintään kerran tunnissa, joten meidän oman parvekkeen käyttö tai edes parvekkeen oven pitäminen auki on ihan mahdotonta. Ei muakaan häiritse, jos ulkona joku lähellä tupakoi, koska savu ja haju lähtee siitä saman tien.

[/quote]

Sinua ei häiritse jos joku ulkona tupakoi sinun lähellä, mutta silti et voi käyttää parveketta jos kun naapuri tupakoi...hivenen ristiriitaista.

[/quote]

Ei ole ristiriitaista. Lue uudestaan.

[/quote]

Eli nyt puhutaan pelkästään parvekkeella olosta ei sisälle tulevasta hajusta. Sinua ei häiritse yhtään vaikka joku polttaa ulkona vieressäsi tupakkaa,  mutta sinua häiritsee jos naapurisi polttaa ulkona kauempana sinusta tupakkaa? Vai onko teidän talossa parvekkeet sisällä?

[/quote]

Mikä tuossa oli niin vaikea käsittää? Sisälle tuleva savu ja haju häiritsee, koska savu jää sisälle pitkäksi aikaa. Alaparvekkeelta savu todellakin tulee yläparvekkeen ovesta sisälle, jos ovi on auki. Satunnainen tupakointi ei haittaa ulkona, jossa tupakan savu haihtuu äkkiä. Se on ihan eri asia kuin haistella omassa kodissa tupakan savua. En osaa paremmin rautalangasta vääntää. 

[/quote]

Vaikea käsittää on kun kirjoitat---->  joten meidän oman parvekkeen käyttö tai edes parvekkeen oven pitäminen auki on ihan mahdotonta.

Eli ymmärrätkö itse, että kirjoitat ettet voi olla omalla parvekkeella koska savu häiritsee? kysyin miksi savu häiritsee siellä omalla parvekkeella jos se ei häiritse muualla kun joku polttaa vieressä?? Ja kuten sanoin puhuin nyt vain parvekkeella olosta, älä höpötä sisään tulevasta savusta nyt.

Eli miten se savu häiritsee parvekkeella jos se ei häiritse kun joku polttaa pihalla vieressä?

Vierailija
136/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:50"]

[/quote]

Joo, tässäpä taas sitä todella asiallista ja järkevää kirjoitusta tupakoitsijalta. Ei puuttunut kuin viittaus kukkahattutäteihin, kirosanakin tuli kohtalaisen nopeasti.

[/quote]

Ketju on täynnä tupakoimattomien "asiallisia" tekstejä, miksi et niistä kitise? Niissä haukutaan ja kiroillaan kuin merimiehet konsanaa ja sä puutut yhteen harvaan TUPAKOIVAN viestiin jossa mainitaan sana "paska". :D

Paloiko verkkokalvosi nyt ikuisesti tuosta kamalasta sanasta? :D

Vierailija
137/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:40"]

Meidän alakerran naapuri käy tupakalla vähintään kerran tunnissa, joten meidän oman parvekkeen käyttö tai edes parvekkeen oven pitäminen auki on ihan mahdotonta. Ei muakaan häiritse, jos ulkona joku lähellä tupakoi, koska savu ja haju lähtee siitä saman tien.

[/quote]

Sinua ei häiritse jos joku ulkona tupakoi sinun lähellä, mutta silti et voi käyttää parveketta jos kun naapuri tupakoi...hivenen ristiriitaista.

[/quote]

Ei ole ristiriitaista. Lue uudestaan.

[/quote]

Eli nyt puhutaan pelkästään parvekkeella olosta ei sisälle tulevasta hajusta. Sinua ei häiritse yhtään vaikka joku polttaa ulkona vieressäsi tupakkaa,  mutta sinua häiritsee jos naapurisi polttaa ulkona kauempana sinusta tupakkaa? Vai onko teidän talossa parvekkeet sisällä?

[/quote]

Mikä tuossa oli niin vaikea käsittää? Sisälle tuleva savu ja haju häiritsee, koska savu jää sisälle pitkäksi aikaa. Alaparvekkeelta savu todellakin tulee yläparvekkeen ovesta sisälle, jos ovi on auki. Satunnainen tupakointi ei haittaa ulkona, jossa tupakan savu haihtuu äkkiä. Se on ihan eri asia kuin haistella omassa kodissa tupakan savua. En osaa paremmin rautalangasta vääntää. 

[/quote]

Vaikea käsittää on kun kirjoitat---->  joten meidän oman parvekkeen käyttö tai edes parvekkeen oven pitäminen auki on ihan mahdotonta.

Eli ymmärrätkö itse, että kirjoitat ettet voi olla omalla parvekkeella koska savu häiritsee? kysyin miksi savu häiritsee siellä omalla parvekkeella jos se ei häiritse muualla kun joku polttaa vieressä?? Ja kuten sanoin puhuin nyt vain parvekkeella olosta, älä höpötä sisään tulevasta savusta nyt.

Eli miten se savu häiritsee parvekkeella jos se ei häiritse kun joku polttaa pihalla vieressä?

[/quote]

Älä nyt herran jumala ala noin vaikeita kyselemään tupakoimattomalta! :D Eihän raukkaparka osaa kertoa sulle tyhjentävää vastausta, kun haluaa vaan vedota tupakan hajun aiheuttamaan syöpään! ;D

Vierailija
138/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tavallinen rööki ihan niin paha ole mutta naapurilla on jotain mahdollisesti venäläistä tupakkaa joka haisee käryävältä kusisukalta :D. Siis siinä on jotenkin normaalia pahempi haju, hyh...

Vierailija
139/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:31"]Jälleen kerran keskustelun lukeminen aiheutti valtavan myötähäpeän.. tupakoimattomia kohtaan.

Olen sekä tupakoitsija, että ollut tupakoimaton välissä vuosia. Olen asunut kerrostaloissa, rivitaloissa jne. Kun en tupakoinut, ympärilläni asui usea tupakoitsija. Ja kyllä haju toisinaan tuli asuntooni. Mutta se haju pysyy asunnossa reilusti alle minuutin, haju ns.kulkee läpi. Enkä todella usko, että tuo altistus olisi aiheuttanut minulle mitään vaaraa, suuremman haitan todennäköisesti saisin kävelemällä kaupungilla.

Niille joiden asunnossa haju tosiaan vaan jää, niin suosittelisin ilmastoinnin tarkastamista. On epäterveellistä asua asunnossa, jossa on huono ilmanvaihto.

Ja sitten siihen. Suomessa on yritetty kieltää parveketupakointia monessa taloyhtiössä. Tällähetkellä sen voi kieltää, jos sen osoitetaan tuottavan terveydellistä haittaa naapureille. Asuinpa itsekkin tälläisessä talossa, jossa yhtä naapuria rupesi haittaamaan tupakansavu siinämäärin, että koko tupakointi yritettiin kieltää. Tämä naapuri tosiaan väitti, että parveketupakoinnin seurauksena hänen asunnossaan haisee jatkuvasti tupakka.

Samassa talossa asui sekä tupakoimattomia ja tupakoitsijoita sulassa sovussa, kukaan muu ei asiasta valittanut, eikä ravannut lääkärissä haittojen takia.

Myöskään terveystarkastajat eivät voineet osoittaa mahdollista savua ja haittaa.

Mites tässä lopulta sitten kävi.

Tämä tupakansavusta valittaja selvisi vakavista mielenterveyshäiriöistä kärsiväksi ja lopulta häädettiin talosta.

Myöskään muissa kieltoyrityksissä, ei haittaa naapureille ole voitu todistaa.

Mihin tupakoimattomat perustavat väitteensä, että hetkellinen hajuhaitta olisi terveydelle vaarallista, jos asiaa ei edes terveysviranomaiset ole pystyneet konkreettisesti todistamaan?

Ja perusteluksi ei riitä, että olen itsekäs kusipää, jonka pitäisi kuolla ja kitua ja vielä vähän kitua lisää.

On todella alaarvoista toivoa kenekään kuolemaa, se kertoo ihmisestä hyvin paljon! Minä menisin mieluummin tupaoitsijan kanssa suljettuun tilaan hengittämään savua, kuin jäisin suljettuun tilaan sellaisen ihmisen kanssa, joka toivoo ihmisen kuolemaa ja haukkuu maanrakoon tupakoinnintakia.

Ja miksi näissä tupakkakeskusteluissa, ei saa ottaa puheeksi muita terveyshaittoja, esim.pakokaasuja. miksi tupakointi nimenomaa on se kaikista vakavin asia maailmassa?.

Henkilökohtaisesti uskon, että kiihkomieliset tupakkavastustajat kokevat huomattavasti pahemman terveyshaitan siitä kiihkoilusta, joka aiheuttaa kehon stressiä, joka on oikeasti vaarallista, kuin siitä hetkellisestä tai pidemmästäkään tupakanhajun haistamisesta.

Stressi on kdnties yksi tappavimmista taudeista.

[/quote]

Olen täysin samaa mieltä kanssasi ^

Tupakoin silloin tällöin, alkoholia käytän myös joskus.

Kaikenlainen kiihkoilu kummastuttaa, taitaa silloin olla jotain outoa korvien välissä.

Kiihkoilijat ovat itse erittäin harvoin suvaitsevaisia missään asiassa.

Vierailija
140/247 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:26"]Ei se tavallinen rööki ihan niin paha ole mutta naapurilla on jotain mahdollisesti venäläistä tupakkaa joka haisee käryävältä kusisukalta :D. Siis siinä on jotenkin normaalia pahempi haju, hyh...

[/quote]

Käryävä kusisukka.. xD Totaali reps tälle!!

Ite oon myös ruskiröökiä poltellu, mut se on niin kamalan makuistaki et en vaan pysty polttaa sitä. Mut kieltämättä ei mulle kyl sen hajustakaa tommonen mielikuva oo tullu mitä sulle on tullu. :D