Olen 1200kcal dieetillä, mikä herkku OK?
Mitä herkkua saisin syödä kun nyt on päivän kalorit 900kcal?
ehdottakaa jotain hyvää. Kymmenen kiloa jo pudotettuna.
Kommentit (83)
Olisko ketään kivaa tyyppiä joka antaisi vinkkiä herkkuun?
Ihanaa kun laitatte kivoja herkkkuja. Taidan ostaa suklaisen proteiinivanukkaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin alhaiset kalorit?
Kuinka niin? Jonain päivinä 900kcal.
Lidl proteiinijäätelöpatukka 143kcal
1200 kcal päivässä on kyllä aika vähän. Itse laihdutin suunnilleen yhtä vähällä energialla 14 kg. Olen turvonnut takaisin vanhaan kokooni, valitettavasti. Olisi ollut järkevämpää laihduttaa hitaammin, niin pää ja kroppa olisi pysynyt muutoksessa mukana.
Mutta jos haluat tänään syödä jonkun herkun, niin esimerkiksi jäätelöpuikossa on 100 kaloria. Jää vielä tilaa jollekin muulle syötävälle. Itse olen syönyt appelsiineja, hyvää ja kevyttä!
Syö viikossa kuusi päivää tuo 1200Kcal, liiku paljon, ja yksi päivä syö mitä haluat kaloreista välittämättä. Palaa ruotuun taas muuten jne. Toimii toki niille, joilla arkena töitä, mutta yksi herkkupäivä on hyvä olla "liikakalorein", jos pidemmästä laihdutuskuurista kyse.Ja onnea jatkoon, plus paras herkku on se, mitä itse haluat.
Juu liikun paljon. Käyn vesijumpassa 1,5h 4krt vko. Lenkkeilyn aloitan kun olen vähän enemmän pudottanut painoa. sali sama juttu.
Okei voisin syödä joku päivä enemmän.
tuntuu vaikealta syödä tuo proteiinivanukas kun siinä on 81kcal/100g ja tuossa on 200g.
Ap
Aiotko olla lopun ikääsi dieetillä.
Mä aion herkutella tänään Lohilolla, siinä on 340kcal. Viime syksystä olen pudottanut yli 8kg painoa ja olen jo normaalipainoinen, mutta haluaisin kesään mennessä nipistää vielä n. 4kg.
Suklaalla kuorrutettuja ihrapalleroita.
Hopeatee.