Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka äänestää kokoomusta?

Vierailija
27.06.2014 |

Meinaako ne lisätä työpäivien pituutta ja eläkeikään? Hullua.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sehän ois kauheeta, jos pitäis töitä tehdä enempi.

Vierailija
2/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ja ilmeisesti aika moni muukin - Suomen suurin puolue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on tutkittu, kokoomusta äänestävät siitä oikeasti hyötyvien lisäksi sellaiset, jotka kuvittelevat kuuluvansa joukkoon. Tai pikemminkin luulevat äänestämällä tätä porvaripuoluetta, pääsevänsä siitä osallisiksi.

Vierailija
4/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Akateeminen koulutus, naimisissa, 3 lasta, koira, asiantuntijatehtävässä ja 40 v.

Vierailija
5/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:12"]Tätä on tutkittu, kokoomusta äänestävät siitä oikeasti hyötyvien lisäksi sellaiset, jotka kuvittelevat kuuluvansa joukkoon. Tai pikemminkin luulevat äänestämällä tätä porvaripuoluetta, pääsevänsä siitä osallisiksi.

[/quote]

Aika jännä havainto, oon epäillyt että juuri näin on. Jännä, että samalla äänestävät todellisuudessa itseään vastaan.

Vierailija
6/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Laiskat vassarit kuriin! Ja kierot kepulaiset kans!

Vierailija
7/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kiva ole jos työpäivät pitenevät, perheelle jää vähemmän aikaa ja ihmiset uupuvat. Minä en äänestä kokoomusta. Eivät aja lapsiperheiden ja vanhusten etuja. Kaikki vanhenevat;)

Vierailija
8/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ehkä. En tahdo edunvalvojaa tai omien etujeni ajajaa, vaan päätöksentekoa, josta olisi hyötyä ja apua Suomelle ja maailmalle erityisesti pidemmällä aikavälillä.

Vierailija
9/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa porvarit vallassa. Työpäivät pitkiä, äitiyslomat lyhyitä, kesälomat lyhyitä, kunnalliset terveyspalvelut huonoja, en halua suomea samanlaiseksi. Sitähän kokoomus ajaa.

Vierailija
10/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:09"]

Joo, sehän ois kauheeta, jos pitäis töitä tehdä enempi.

[/quote]

Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin joku typerä työnteko.

Vierailija
11/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:17"]

Eihän se kiva ole jos työpäivät pitenevät, perheelle jää vähemmän aikaa ja ihmiset uupuvat. Minä en äänestä kokoomusta. Eivät aja lapsiperheiden ja vanhusten etuja. Kaikki vanhenevat;)

[/quote]

Just näin. Lyhempää työaikaa vaan ja menot valtion maksettaviksi. Ja rikkaitten!

Vierailija
12/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi kannattaisi tarkistaa sitä, miten se työaika käytetään.

Vierailija
13/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:21"]Amerikassa porvarit vallassa. Työpäivät pitkiä, äitiyslomat lyhyitä, kesälomat lyhyitä, kunnalliset terveyspalvelut huonoja, en halua suomea samanlaiseksi. Sitähän kokoomus ajaa.

[/quote] Eikös Kokoomus ole enemmänkin sosiaalireformistinen keskustaoikeistolainen puolue, joka kannattaa pohjoismaista mallia?

Vierailija
14/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:21"]

Minä, ehkä. En tahdo edunvalvojaa tai omien etujeni ajajaa, vaan päätöksentekoa, josta olisi hyötyä ja apua Suomelle ja maailmalle erityisesti pidemmällä aikavälillä.

[/quote]

Ja Kokoomusko ajaa em. asioita? Kuule, kokkareet myyvät ja ovat jo myyneet Suomen kansallisomaisuuden. Sitä porukkaa ei Suomen etu kiinnosta, vaan oma etu ja ura.

Vierailija
15/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:12"]

Tätä on tutkittu, kokoomusta äänestävät siitä oikeasti hyötyvien lisäksi sellaiset, jotka kuvittelevat kuuluvansa joukkoon. Tai pikemminkin luulevat äänestämällä tätä porvaripuoluetta, pääsevänsä siitä osallisiksi.

[/quote]

Eli av-mamma.

Vierailija
16/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:21"]Amerikassa porvarit vallassa. Työpäivät pitkiä, äitiyslomat lyhyitä, kesälomat lyhyitä, kunnalliset terveyspalvelut huonoja, en halua suomea samanlaiseksi. Sitähän kokoomus ajaa.

[/quote] Eikös Kokoomus ole enemmänkin sosiaalireformistinen keskustaoikeistolainen puolue, joka kannattaa pohjoismaista mallia?

[/quote]

Ei kannata, vaan pohjoismaisen hyvinvointivaltion purkua, tästä esim. osallistava sosiaaliturva, jota Kokoomus ajaa kuin käärmettä pyssyyn.

Vierailija
17/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako hoitsun äänestää kokomusta?

Vierailija
18/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:23"]

[/quote]

Ei kannata, vaan pohjoismaisen hyvinvointivaltion purkua, tästä esim. osallistava sosiaaliturva, jota Kokoomus ajaa kuin käärmettä pyssyyn.

[/quote]

Joo, kyllä ihan puistattaa ajatus, että pitäis osallistua johonkin. Ei tommosta!

Vierailija
19/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:29"]

Kannattaako hoitsun äänestää kokomusta?

[/quote]

Yksiselitteisesti ei.

Vierailija
20/91 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:21"]

[/quote]

Ja Kokoomusko ajaa em. asioita? Kuule, kokkareet myyvät ja ovat jo myyneet Suomen kansallisomaisuuden. Sitä porukkaa ei Suomen etu kiinnosta, vaan oma etu ja ura.

[/quote] valtion omaisuutta on myyty, koska rahat ovat nyt tällä hetkellä vähissä. Muut vaihtoehdot ovat valtion velan kasvattaminen, verojen korottaminen tai valtion menojen vähentäminen. Näitä kaikkia vaihtoehtoja on käytetty. Olisitko sinä ratkaissut tilanteen toisin?