Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
1/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään ne rinnat ihan piilossa vain! Ei tartte sitä maidonlussutusta mainostella, kun muut yrittävät nauttia ateriastaan. Jos kerran on moinen nurkkaus tehty, niin eipä vaadi sinultakaan monta askelta siirtyä vauvan kanssa sinne rauhaan imettämään. 

Vierailija
2/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta edes nurkkasilmällä nähdä jonkun paisuneita sinisenkirjavana punoittavia raskausarpisia hinkkejä samaan aikaan, kun syön pihviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä sitten imettää kyrpääni siellä ravintolassa? Lupana pitää serviettiä näkösuojana. Eihän sellaista voi mennä mihinkään haisevaan vessaankaan tekemään.

Ajatella, että sinäkin olet joskus ollut pieni vauva, jota joku on imettänyt, hoitanut ja rakastanut. Vai onko sittenkään?

Vierailija
4/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on iljettävää. En halua myöskään kuunnella puliukon kurlutusta, kun imee kaljapullostaan nestettä.

Vierailija
5/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla vessa niin kaukana, etteikö sinne jaksaisi lompsia. Imettäjät haluaa vaan herättää huomiota MinäMinä-tyylillään.

Vierailija
6/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi nimenomaan imettää siellä ravintolassa?

Vierailija
7/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä sitten imettää kyrpääni siellä ravintolassa? Lupana pitää serviettiä näkösuojana. Eihän sellaista voi mennä mihinkään haisevaan vessaankaan tekemään.

Ajatella, että sinäkin olet joskus ollut pieni vauva, jota joku on imettänyt, hoitanut ja rakastanut. Vai onko sittenkään?

Ehkä hänen äitinsä on ollut toiset huomioon ottava nainen eikä mikään 'minä-minä-ja vain minä' -ällötys.

Vierailija
8/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ollessani vauva, ei vanhemmille tullut mieleenkään lähteä ravintolaan syömään, saati että olisi otettu mukaan vauva, jota olisi imetetty siellä ravintolasalissa. Olisi hyvä, jos palattaisiin näihin 50-luvun lopun käytöstapoihin. Äitini kertoi näistä jutuista aikanaan 80-luvulla ennen kuolemaansa.

Vierailija
9/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauvan pitäisi syödä vessassa? Söisitkö itse?

Vierailija
10/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä kai kielletty ole, kyllä moni imettää. Mutta tässä pitäisi ottaa myös muut huomioon ja vähän miettiä et kaikki ei halua niitä tissejä nähdä, haistaa sitä maidon löyhkää ja kuunnella vauvan lussutusta ja röyhtäilyä. Vaikka jonkun mamman mielestä oma pikku höpönassulivaavi on maailman söpöin ja ihanin ja hänen täytyy syödä, niin kaikkien mielestä ei ole. Sen imetyksen voi tehdä myös hienovaraisesti syrjässä ketään häiritsemättä tai sitten suurieleisesti tissit paljaana kovaan ääneen kailottaen "VOI SINÄ PIENI PYLLERÖ KUN ON NIIIIIN NÄLKÄINEN." Että kumpiko on parempi

Vierailija
11/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvulla naiset ei saaneet mennä yksin ravintolaan. Mitä jos palattaisiin näihin hyviin vanhoihin tapoihin?

Vierailija
12/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänen äitinsä on ollut toiset huomioon ottava nainen eikä mikään 'minä-minä-ja vain minä' -ällötys.

Minustakin tuntuu, että hänen äidillään kaikkien tuntemattomien mielipiteet ovat menneet oman lapsen edelle. Enkä nyt puhu siitä, onko häntä imetetty julkisesti, vaan ylipäätään siitä, kuinka hänelle ei ole muodostunut sellaista perusturvallisuutta, joka mahdollistaisi vieraan vauvan tarpeiden ymmärtämisen. Hauras itsetunto saa kaiken maailmassa kietoutumaan oman sukupuolielimen ympärille.

Vierailija
13/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikka ravintolassa on syrjässä? Yleensä ravintoloissa on vain ravintolasali sekä vessa, joista jälkimmäisessä ei yleensä edes mahdu imettämään tai aiheuttaa häiriötä valtaamalla talon ainoan invavessan sitä tarvitsevilta.

Vierailija
14/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida vauva vielä huomioida ympäristöään. Äidin syli tärkein. Sama missä.

Vierailija
15/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vieraan vauvan maiskuttelu ääni voi viedä ruokahalut.

Vierailija
16/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ollessani vauva, ei vanhemmille tullut mieleenkään lähteä ravintolaan syömään, saati että olisi otettu mukaan vauva, jota olisi imetetty siellä ravintolasalissa. Olisi hyvä, jos palattaisiin näihin 50-luvun lopun käytöstapoihin. Äitini kertoi näistä jutuista aikanaan 80-luvulla ennen kuolemaansa.

50-luvulla kunnon nainen ei edes käynyt ravintolassa. Lastenkasvatuksessa puolestaan muodissa oli behaviorismi. Vauvoja syötettiin kellon mukaan, köytettiin pottaan ja huudatettiin rajattomasti.

Jokin vaurio on sen sukupolven ihmisille ilmiselvästi jäänyt, kun pelkästään ajatus vauvan tarpeisiin vastaamisesta herättää niin voimakkaita vihan ja torjunnan tunteita.

17/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva taitaa kuitenkaan imettää julkisilla paikoilla rinnat paljaana ja kaikkien nähtävillä. Imetyspaidat, huivit ja harsot suojaavat hyvin tuota "irstasta" näkymää. Siis jonkun silmät nyt ihan oikeasti tuosta syöpyvät.

Vierailija
18/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mulla on joskus niin kiire, että syön samalla kun paskannan vessassa. Big deal...

Vierailija
19/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva ei tiedä olinpaikkaansa vaan on tyytyväinen kun maha tulee täyteen. Vaikka syöttöpaikkana olisi kaatopaikan reuna tai sikala.

Ja kyllä, olen joskus kiireessä syönyt vessapytyllä istuessa leipää tms. Lautasruoka on hankalampi kun siellä ei ole pöytää. Vauva ei onneksi tarvitse pöytää ruokailuun.

Vierailija
20/2693 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mulla on joskus niin kiire, että syön samalla kun paskannan vessassa. Big deal...

No hyvä sentään että paskannat edes siellä vessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi