Onko mua sittenkin huijattu? Miehestä.
Nettideiteillä mua lähestyi mies, jolla oli ihan kiva profiili, ei kuvaa. Alettiin juttelemaan, ja mies vaikutti oikein mukavalta. Tosi moni juttu on meillä yhteistä, luonteesta lähtien. Lähetti mulle sitten kuvansakin, kun pyysin.
Mutta mua häiritsee suunnattomasti se, että vaikka jutut tuntuu natsaavan, niin mies käytännössä laittaa viestiä vain keskellä päivää kun on töissä. Iltaisin ja viikonloppuisin ei juuri koskaan, on aina niin "väsynyt" tai aika menee lasten kanssa tms. Jotenkin mä ajattelen niin, että jos ollaan ihan alkuvaiheessa ja toinen vaikuttaa kiinnostavalta, niin sille haluaa laittaa viestiä vähän useamminkin kuin pari kertaa päivässä töitten lomassa. Vai mitä ootte mieltä?
Toinen mikä vähän särähti korvaan, on se, että mies ilmoitti jo nyt että ei ehdi tapaamaan mua ainakaan 6 viikkoon, kun on työkiireitä. Ei siis olla treffattu vielä kertaakaan. Mä puolestani ajattelen niin, että jos oikeasti haluaa toisen tavata, niin jostain löytyy se puoli tuntia tapaamiselle vaikka ois miten kiireinen tyyppi kyseessä. En mä kyllä edes ehdottanut tapaamista, mutta mies otti itse asian puheeksi. Sanoi myös, että mahdollisesti tulee deittailemaan useampaakin naista, aika näyttää.
Siis kuvaton profiili, jatkuvat kiireet.. oonko mä nyt ihan typerä ja sinisilmäinen, kun olen uskonut siihen että mies on eronnut ja tällä hetkellä siis vapaa? Varmaankin. Jotenkin tuli nyt sellainen fiilis, että enpä taida laittaa ukolle enää yhtäkään viestiä. He is not that into you, vai miten se menikään.. :/
Kommentit (22)
Uutta matoa koukkuun, sanoisin. Ei kannata jäädä takalevylle varalle. Ja ainakaan kuuteen viikkoon? Jep, unohda koko mies, ap.
mikä huijaus??? ehkä sitä ei vain kiinnosta tarpeeksi
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 07:49"]
Nettideiteillä mua lähestyi mies, jolla oli ihan kiva profiili, ei kuvaa. Alettiin juttelemaan, ja mies vaikutti oikein mukavalta. Tosi moni juttu on meillä yhteistä, luonteesta lähtien. Lähetti mulle sitten kuvansakin, kun pyysin.
Mutta mua häiritsee suunnattomasti se, että vaikka jutut tuntuu natsaavan, niin mies käytännössä laittaa viestiä vain keskellä päivää kun on töissä. Iltaisin ja viikonloppuisin ei juuri koskaan, on aina niin "väsynyt" tai aika menee lasten kanssa tms. Jotenkin mä ajattelen niin, että jos ollaan ihan alkuvaiheessa ja toinen vaikuttaa kiinnostavalta, niin sille haluaa laittaa viestiä vähän useamminkin kuin pari kertaa päivässä töitten lomassa. Vai mitä ootte mieltä?
Toinen mikä vähän särähti korvaan, on se, että mies ilmoitti jo nyt että ei ehdi tapaamaan mua ainakaan 6 viikkoon, kun on työkiireitä. Ei siis olla treffattu vielä kertaakaan. Mä puolestani ajattelen niin, että jos oikeasti haluaa toisen tavata, niin jostain löytyy se puoli tuntia tapaamiselle vaikka ois miten kiireinen tyyppi kyseessä. En mä kyllä edes ehdottanut tapaamista, mutta mies otti itse asian puheeksi. Sanoi myös, että mahdollisesti tulee deittailemaan useampaakin naista, aika näyttää.
Siis kuvaton profiili, jatkuvat kiireet.. oonko mä nyt ihan typerä ja sinisilmäinen, kun olen uskonut siihen että mies on eronnut ja tällä hetkellä siis vapaa? Varmaankin. Jotenkin tuli nyt sellainen fiilis, että enpä taida laittaa ukolle enää yhtäkään viestiä. He is not that into you, vai miten se menikään.. :/
[/quote]
Pari kertaa päivässä on liian vähän? Ja vaikka olen nainen, niin en itsekään tahtoisi pahimman kiireen keskellä tavata ketään. Nälkä kasvaa syödessä, ja sitten niitä puolituntisia pitäisi järjestää enemmänkin. Vai meinaatko, että sulle riittäisi se kerran näkeminen vaikka nyt ensi viikolla, ja sitten viiteen viikkoon ei ehtisikään?
Höllää vähän, vaikka se ihastuneena vaikeaa onkin.
No kyllä mun mielestä tuo viestittelytahti on hiukan erikoista. Ihan oikeasti, käsi sydämellä, jos joku ihminen kiinnostaa teitä todella paljon, niin eikö sille tosiaaan löydy edes sitä kymmentä minuuttia vaikka hetkeä ennen nukkumaan menoa? Kyllä tuo mun mielestä kertoo joko siitä että mies on varattu eikä voi viestitellä muuten kuin töissä tai mä en vaan kiinnosta tarpeeksi.
Enkä mä onneksi ole ihastunut, mutta kiinnostunut olin.
Ja huijauksella tarkoitin sitä, että onko mies sittenkin oikeasti varattu. Jos mä vaan en kiinnosta tarpeeksi, niin se nyt tietenkään ei mitään huijausta ole. Luetunymmärtäminen?
Mulla oli vähän samantapainen juttu. Mies aina kirjoitteli vain päiväsaikaan. Lopulta kysyin siltä suoraan, mikä on homman nimi, siis että onko hänellä joku, vai miksei viestiä voi laittaa iltaisin ja viikonloppuisin. Mies suuttui, eikä vastannut kysymykseen. Minusta siinä oli jo vastaus. Jos olet oikeasti kiinnostunut, niin kyllä sitä viestiä laittaa varsinkin iltaisin, kun kaipaisi jotakuta viereen. Eri juttu, jos siinä jo on joku.
No varattuhan se on, selvähän se on. Tuo kysymyksestä suuttuminen vahvisti asian.
Mun mielestä pari viestiä päivässä on todellakin ihan tarpeeks. Jos päivän tekee töitä ja illan on lasten kans niin ehkä haluaa itselleen sen kymmenminuuttisen illalla tai menee aikaisin nukkumaan. Sen sijaan se että aikoo deittalla ehkä muitakin.....no, olet siellä varasijalla.
Mikä määrä sulle olis rittävästi? Luulen ettei mikään jos kaks päivässä ei riitä. Onhan ihmisellä muutakin elämää kuin joku uusi tuttavuus. Mulle yksikin viesti joka päivä olisi jo aika tiivistä.
Nyt on niin upeat ilmat että kuka hitto istuu koneella illalla....? Tod.näk. on iltauinnilla tai jotain. Ja hei oikeesti voi olla töissä vaikka niin tiivis projekti ettei henkisesti halua sotkea kuviota tapailemalla uusia ihmisiä, tai st hänellä on lomat vasta edessä ja lähtee ressuun. Älä nyt takerru noin tiiviisti heti alkuun. Samaa mieltä siitä mitä joku kirjoitti että riittääkö sulle se puolituntinen ja sit moneen viikkoon ei mitään?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 07:59"]
No kyllä mun mielestä tuo viestittelytahti on hiukan erikoista. Ihan oikeasti, käsi sydämellä, jos joku ihminen kiinnostaa teitä todella paljon, niin eikö sille tosiaaan löydy edes sitä kymmentä minuuttia vaikka hetkeä ennen nukkumaan menoa? Kyllä tuo mun mielestä kertoo joko siitä että mies on varattu eikä voi viestitellä muuten kuin töissä tai mä en vaan kiinnosta tarpeeksi.
Enkä mä onneksi ole ihastunut, mutta kiinnostunut olin.
Ja huijauksella tarkoitin sitä, että onko mies sittenkin oikeasti varattu. Jos mä vaan en kiinnosta tarpeeksi, niin se nyt tietenkään ei mitään huijausta ole. Luetunymmärtäminen?
[/quote]
Kyllä mä ymmärsin mitä tarkoitit, mutta ihan käsi sydämellä mun mielestä tuo on jo enemmän kuin riittävä viestittelytahti, eikä viittaa mitenkään siihen, että olisi varattu. Mikä siinä muuten on, että pitää kyseenalaistaa toisen ymmärrys, jos toinen on sun kanssa eri mieltä?
Mun mielestä pari kertaa viikossa on tutustumisvaiheessa normaali viestittelytahti, ja pari kertaa päivässä paljon.
Jätä tämä veijari väliin. Mies, joka ilmoittaa ettei ehdi seuraavaan 6 viikkoon nähdä, ei ole suoraan sanottuna yhtään kiinnostunut.
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:18"]
Mikä siinä muuten on, että pitää kyseenalaistaa toisen ymmärrys, jos toinen on sun kanssa eri mieltä?
[/quote]
Se oli vastaus numero vitoselle, joka ei ymmärtänyt mikä tässä nyt sitä huijausta sitten oli. Mikä siinä muuten on, että ihmiset ei ymmärrä lukemaansa vaan vetäisevät herneet nenään heti? Mun kanssa saa aivan rauhassa olla erimieltä, sori vaan että kerroin uudemman kerran millä tavoin epäilen tulleeni huijatuksi.
Noh, oli asia miten vain, niin luulen kyllä että mun fiilikset on laskusuunnassa tän ihmisen suhteen. Ehkä mä alan vastailemaan sen kaksi kertaa viikossa, jos sitäkään enää.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:23"]
Mikä siinä muuten on, että pitää kyseenalaistaa toisen ymmärrys, jos toinen on sun kanssa eri mieltä?
[/quote]
Se oli vastaus numero vitoselle, joka ei ymmärtänyt mikä tässä nyt sitä huijausta sitten oli. Mikä siinä muuten on, että ihmiset ei ymmärrä lukemaansa vaan vetäisevät herneet nenään heti? Mun kanssa saa aivan rauhassa olla erimieltä, sori vaan että kerroin uudemman kerran millä tavoin epäilen tulleeni huijatuksi.
Noh, oli asia miten vain, niin luulen kyllä että mun fiilikset on laskusuunnassa tän ihmisen suhteen. Ehkä mä alan vastailemaan sen kaksi kertaa viikossa, jos sitäkään enää.
[/quote]
Olisko omassa ulosannissa parantamisen varaa, jos vastaajille menee sekaisin kenelle kirjoitat? Et vaikuta järin mukavalta ihmiseltä.
P.S. Olit itse muuten ainoa joka tässä veti herneet nenään.
Jätä tämä veijari väliin. Mies, joka ilmoittaa ettei ehdi seuraavaan 6 viikkoon nähdä, ei ole suoraan sanottuna yhtään kiinnostunut.
T. Mies
[/quote]
Samaa mieltä. Kyllä kiinnostunut mies löytää aikaa nähdä (esim. lounas, ihmisen kun on pakko syödä) ja ajaa satoja kilometreja tavatakseen ihastuksen kohteen. Samoin laittaa viestejä, koska viestin laittaminen ei todellakaan tarkoita sitä, että pitäisi istua koko ilta koneella. Puhelinkin on sitä paitsi keksitty ja sillä lyhyen viestin laittamiseen menee noin minuutti. Huijaatte vain itseänne, jos kuvittelette, että kyse on oikeasti ajan puutteesta ja kuuden viikon päästä koittaa unelmatreffit, kihlat ja häät.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:34"]
T. Mies
[/quote]
Samaa mieltä. Kyllä kiinnostunut mies löytää aikaa nähdä (esim. lounas, ihmisen kun on pakko syödä) ja ajaa satoja kilometreja tavatakseen ihastuksen kohteen. Samoin laittaa viestejä, koska viestin laittaminen ei todellakaan tarkoita sitä, että pitäisi istua koko ilta koneella. Puhelinkin on sitä paitsi keksitty ja sillä lyhyen viestin laittamiseen menee noin minuutti. Huijaatte vain itseänne, jos kuvittelette, että kyse on oikeasti ajan puutteesta ja kuuden viikon päästä koittaa unelmatreffit, kihlat ja häät.
[/quote]
Just näin itsekin ajattelen. Noh, parempi siis unohtaa koko tyyppi ja jatkaa vaan eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:23"]
[/quote]
[/quote]
Laita kuuden viikon päästä, ap ;)
Viestittelin aikoinaan samanlaisen tyypin kanssa päivittäin parin viikon ajan, mutta vain arkisin työaikaan. Iltaisin ja viikonloppuisin vastausta ei tullut. Lopulta somen ihmeellisestä maailmasta tonkimalla selvisi, että tällä miekkosella on nainen jonka kanssa asuu yhdessä. Kyllä mies voikin sitten pitää naista tyhmänä. :D
Ei "ehdi" 6:een viikkoon tavata. Herää!
Hän viettää kesälomansa perheensä kanssa.
Tota tota. Itse aloitin nettideittailun tässä ihan vasta ja kyllä mulla saattaa mennä parikin päivää ennen kuin menen edes kirjautumaan sivuille. Mulla saattaa olla jotain muuta menoa vaikka kavereiden tai lasten kanssa enkä jaksa enää avata konetta/sovellusta illalla. Toisilla kun ne lapset on sellaisia että ne ovat siinä lahkeessa koko ajan ja vanhempi tykkää viettää aikaa sen lapsen kanssa eikä räpeltää silloin puhelinta. Eli se parin pv:n vastaamattomuus ei kerro mun kiinnostuksesta yhtään mitään. Mä en kyllä taida edes olla tyyppiä joka ihastuu viestien perusteella. Kyllä mun mielestä muutama viesti päivässä riittää mutta ymmärrän kyllä jos sulle ei riitä. Niin sitten täytyy vain etsiä mies joka tykkää viestitellä enemmän.
Pöh sillä on monta rautaa tulessa ja olet tällä hetkellä varasijalla 10