Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies vie toisen naisen lomalle

Vierailija
26.06.2014 |

Reissu on kuulemma varattu ja maksettu ennen kuin tapasimme, ja nainen on "pitkäaikainen hoito". Missään nimessä ei siis ollut tarkoitus, että pahoittaisin mieleni. Taidan olla todella pikkumainen tapaus kun taisinpa jopa loukkaantua ja päättää koko homman tähän. Siis oikeasti, mitä miesten päässä oikein liikkuu..?? Kaiken pitäisi olla ok?? En ymmärrä.... Eikä tosiaan ollut ensimmäinen kerta kun tällaista sattuu kohdalleni!

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,älä suostu,jos mies on menossa, anna mennä. Vaikuttaa "häntäheikiltä"jos ymmärrät.

Vierailija
62/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kitinää..? Niinpä niin :) 

Noh, anyways, en tosiaan suhtautunut asiaan mitenkään myötämielisesti. Tämän seurauksena tuli äsken mieheltä viesti: "No just. Rehellisyys ei siis tosiaan kannata.." Eli nyt HÄN on loukkaantunut minun reaktiostani, ihan kun kuvittelin että minä tässä olen se joka on saanut paskaa niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee mukaan :) no eikai, hyi mikä mies. Monon kuva peffaan vaan.

Vierailija
64/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jatkaa samaa linjaa. Mies yrittää tehdä sinusta syntipukkia. Älä anna pompottaa.

Vierailija
65/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:12"]Ihme kitinää..? Niinpä niin :) 

Noh, anyways, en tosiaan suhtautunut asiaan mitenkään myötämielisesti. Tämän seurauksena tuli äsken mieheltä viesti: "No just. Rehellisyys ei siis tosiaan kannata.." Eli nyt HÄN on loukkaantunut minun reaktiostani, ihan kun kuvittelin että minä tässä olen se joka on saanut paskaa niskaan.

[/quote]

Tyypillistä! Jos se on tulossa sun luo tänään niin sano et tsori ei sovi kun tulee yks panomies kylään.

Vierailija
66/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kuule liiku kuin navan alus, niin että sano sille että suksii helvettiin. Ja jätä se.

Vierailija
67/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:12"]Ihme kitinää..? Niinpä niin :) 

[/quote]

Taitaa olla narsisti. Sanoisin et jätä vielä ku pystyt. Jos ois susta aidosti kiinnostunut niin ei lähtis sama mikä syy toisen naisen kans matkalla. Haluaa vaan pyörittää montaa samaan aikaan. Älä sää mee mukaan tuohon pyörään

Vierailija
68/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kutsuu matkaseuralaistaan "pitkäaikaiseksi hoidoksi", niin millä tavoin hän kutsuu sinua? Entä onko sinulla ja miehellä jo matka varattuna?

Sanoisin tossa vaiheessa miehelle: "Mukavaa lomaa teille. Taitaa mulle löytyä ihan muualta loppukesälle seuraa."

Vierailija
69/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttista :D varmaan tosi vahvoja tunteita ja syvää rakkautta tunteva henkilö. Oikea kultakimpale. Muiden tunteet huomioiva, ei viettiensä orja. Totta kai kääntää jutun sinua vastaan, pelkkä rehellisyyshän pitäisi olla keino sille, että saa puuhastella muiden naisten kanssa. Hän sentään uhrautuu kertomaan hommistaan, kun on niin kunnollinen. Sinun pitäisi olla kiitollinen.

Vierailija
70/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö "hoito" teistä? Elätteleekö toiveita miehen suhteen vai tietääkö miehen suhtautumisesta häneen? Kuka lähtee panon kanssa lomalle?

Vierailija
71/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä sille merkitse yhtään mitään, kun valitsee matkan ja vieläpä jonkun vanhan hoitonsa kanssa. Ymmärtäis jos jätkäkaverinsa kanssa menis, mutta tää menee multa ainakin yli, eikä nyt revitä suvaitsemattomuus- tai muutakaan pirttihirviökorttia esille.

Ja tietääkö se hoito ap:n ja miehen virityksistä? Jos mä olisin tuo hoito, niin vetäytyisin takaviistoon, ja matkustelisin uusien hoidettavien kans. Rahasta, tai matkan hinnasta voi aina sopia

Vierailija
72/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että toi "pitkäaikainen hoito" luulee olevansa miehen nykyinen tyttöystävä. Hän luultavasti on autuaan tietämätön sun ja miehen tapailusta. 

Vierailija
73/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aito uskovainen, sun pitää säästää itseäs avioliittoon. Raamatussakin sanotaan "älköön kukaan nainen estäkö miestä menemästä Teneriffalle jos porton kutsu käyp'" tai jotenkin noin. Vaikka maalliset asiat nyt tuntuu vaikeilta niin muista että taivaassa kiitos seisoo.

Vierailija
74/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, kävipä sulla helvetin hyvä tuuri kun tuli selväksi miten fiksu mies osaa ollakaan. Ihan varmaan olis tulevaisuudessa ollut harmia tuollaisesta pösilöstä, jos siis edes olisit saanut selville, vaan ollut vain hyväuskoinen hölmö että sulla nyt on ihana mies :)

Kauanko hukkasit aikaa, et vissiin hirveästi kumminkaan?

Vierailija
75/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä olen sitten se "lyhytaikaisempi hoito" :) En usko että tämä toinen nainen tietää minusta mitään, enhän minäkään tiennyt hänestä. Mutta joo, mies on tiensä valinnut. Hän olisi hyvin voinut olla lähtemättä, koska mistään kovin kalliista reissusta ei ollut kyse. 

Ilmeisesti en vain ollut oikeasti tärkeä. Harmittaa ja vituttaa, mutta toisaalta hyvä että kaksinaamaisuus ja pelailu selvisivät jo tässä vaiheessa. Luottamus miehiin taas täysi nolla. Ja en edelleenkään kitise, kunhan totean :)  Ap

Vierailija
76/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah, en todellakaan hyväksyisi. Kertoo tasan tarkkaan siitä, että teidän orastava suhde ei merkkaa hänelle mitään. 

Vierailija
77/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan asu yhdessä, joten päätös on helppo. Kun mies kerran kehtaa edes ajatella tuollaista, niin siirtäisin miehen heti historiaan ja en edes ajattelisi jatkavani minkäänlaista viestittelyä tai yhtään mitään, hus pois vaan ja soitoille ja viesteille esto.

Vierailija
78/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo huiman tempauksen ja poistin miehen facebookista! Eikös se nykyään tarkoita samaa kuin että poistaa elämästä? XD Tämän selvemmäksi ei kai asiaa voi enää tehdä? :D  Onneksi mua alkaa tässä jo hieman itseäkin hymyilyttämään.. Ap

Vierailija
79/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus sulle ap! Harmi, että mies osoittautui tuollaiseksi. Kohti uusia seikkailuita!

Vierailija
80/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki ja miehen nimikirjaimet?