Tapailemani mies vie toisen naisen lomalle
Reissu on kuulemma varattu ja maksettu ennen kuin tapasimme, ja nainen on "pitkäaikainen hoito". Missään nimessä ei siis ollut tarkoitus, että pahoittaisin mieleni. Taidan olla todella pikkumainen tapaus kun taisinpa jopa loukkaantua ja päättää koko homman tähän. Siis oikeasti, mitä miesten päässä oikein liikkuu..?? Kaiken pitäisi olla ok?? En ymmärrä.... Eikä tosiaan ollut ensimmäinen kerta kun tällaista sattuu kohdalleni!
Kommentit (104)
Tampere ja A.R. Kiertäkäähän naiset kaukaa :) Ap
Eihän se ole kuin matkan verran rahaa! Miehen pitää olla lähtemättä. Ei kai tässä ole kyse kuin muutamista satasista tai tonnista parista kirkeintaan. Jos lähtee reissuun, niin unohda koko juttu. Ja anna miehen ihan itse päättää, ilman painostusta.
On niitä fiksujakin miehiä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:48"]
Kaupunki ja miehen nimikirjaimet?
[/quote]Ootko lähdössä elämäsi rakkauden kanssa matkalle?
[/quote]
Haha, loistavaa! :D Ap
Kierretään kaukaa. Löytyy niitä kunnollisia, uskollisia miehiäkin, usko pois.
Vastasin tuohon "rehellisyys ei kannata" viestiin äsken, että kyllä kannattaa. Luottamus ja rehellisyyshän ovat parisuhteen perusta, ja kuvittelin virheellisesti, että juuri sitä me molemmat halusimmekin.
Ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ja mitäpä tuohon toisaalta voi edes vastata. Hyvä niin :) Ap
Miten sait selville? Kertoiko itse vai paljastuiko jotain kautta?
Kertoi ihan itse kun asia oli kuulemma vaivannut häntä jo pidemmän aikaa ja haluaa olla minulle täysin rehellinen. Tosin tämän "rehellisyyden" taustalla lienee se, että eräs yhteinen tuttumme on menossa samaan paikkaan lomailemaan. Olisi siis todennäköisesti jäänyt kiinni ja lähtökin on jo huomenna, eli taisi olla pieni pelko perseen alla. Vielä eiliseen astihan mies oli lähdössä reissuun "kaveriporukkansa kanssa"...
Ap
Hah hah :D herrasmies kerää pisteet vain teoriassa...
Todellakin :)
Nyt kun lueskelen näitä viestejä, voisin itselleni antaa vain yhden -sitäkin perinteisemmän- neuvon eli jätä se sika!
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:52"]
Nyt kun lueskelen näitä viestejä, voisin itselleni antaa vain yhden -sitäkin perinteisemmän- neuvon eli jätä se sika!
Ap
[/quote]
Hyvähyvä!
Ap
[/quote]
Hyvähyvä!
Ap
[/quote]
Hyvähyvä!
Tänne vaan. Antaa palaa. Terv. "Pitkäaikainen 15v hoito"
Ap tuu kertomaan jos mies vielä vastaa! :D
Joo, mulla on hemmetin tylsä elämä nykyään.
Voi kiitos, olet ystävällinen :)
Ap siis 94 & 96, unohdin merkitä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:09"]
[/quote]
Kuinka voit, ap, oletko toipumassa tapahtuneesta?
Siis 94 & 97, ei osaa enää kirjoittaakaan, helteen piikkiin ;)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:09"]
[/quote]
Kuinka voit, ap, oletko toipumassa tapahtuneesta?
[/quote]
Se lienee ainoa vaihtoehto, eikä varmasti kannata jäädä murehtimeen asioita, joihin ei itse voi enää vaikuttaa. Taisi vain sattua paska tsäkä, ja sellaista sattuu. Toisille enemmän kuin toisille, mutta kaikki kuuluu elämään :)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:48"]
Kaupunki ja miehen nimikirjaimet?
[/quote]Ootko lähdössä elämäsi rakkauden kanssa matkalle?