Tapailemani mies vie toisen naisen lomalle
Reissu on kuulemma varattu ja maksettu ennen kuin tapasimme, ja nainen on "pitkäaikainen hoito". Missään nimessä ei siis ollut tarkoitus, että pahoittaisin mieleni. Taidan olla todella pikkumainen tapaus kun taisinpa jopa loukkaantua ja päättää koko homman tähän. Siis oikeasti, mitä miesten päässä oikein liikkuu..?? Kaiken pitäisi olla ok?? En ymmärrä.... Eikä tosiaan ollut ensimmäinen kerta kun tällaista sattuu kohdalleni!
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 18:51"]
Tapasitteko useinkaan miehen luona? Tai miten "matkaseuralaisen" olemassaolo ei paljastunut muuten?
Joka tapauksessa täysin onneton selitys mieheltä mihinkään "rehellisyyteen" vetoaminen, kun rehellinen hän ei ainakaan ole ollut. Tietysti ei ihan maailman eka mies, jolta "unohtuu" kertoa sellainen pikkujuttu kuin vaimon tai naisystävän olemassaolo.
[/quote]No minäkin tapasin yhtä miestä kotonaan, ja vieläpä ihan kivenheiton päässä asuvaa. Hänelläkin oli "yksiä tuttavia kauempaa kylässä joten ei nyt viitsi lähteä" joskus kun kyselin lähteekö illanviettoon. Myöhemmin sitten selvisi että ne tuttavathan olivat monivuotinen naisystävä ja tämän lapset jotka vakituisesti asuivat jossain kauempana. Mies leperteli että halusi minut, oli tekemässä heti bäniä puhelimitse. No minä olin epätoivoinen ja menin retkuun. Sanoin että nainen varmasti ansaitsee että puhut kasvotusten hänen kanssaan.
Mies varmisteli että minähän en vaadi päästä naimisiin, enkä halua lisää lapsia, no en halunnut.
No mies lähti tapaamaan, odotin että kuuluu jotain, päiviä kuluu.
Menen miehen ovelle, ja siellähän se nainen on, mies tulee kanssani ulos ja on hyvin töykeä, että tiesinhän minä koko ajan ettei tämä ollut mitään vakavaa, aivan kuin olisi unohtanut aivan kaiken mitä minulle puhui.
Tiedän, että naisetkin osaavat olla petollisia, mutta kyllä miehet taitavat silti useammin ottaa sen oman vapautensa.. Ja "totuutensa", mikä se sitten sillä hetkellä sattuukin olemaan.
En ole ap, mutta mielenkiinnosta kyselisin myös miehiltä kommentteja..?
Miksei ao:lle kelpaa kunnon mies?
Niitäkin on.
Ei tarvitse tuollaista himopanijaa jahdata.
Ap:lle nimenomaan kelpaa vain ja ainoastaan kunnon mies. Siksipä en tätä "himopanijaa" jahtaakaan. Luehan ketju :)
Ap
Mä lyön vaikka vetoa, että mies alkaa mankua sua takaisin heti tuon matkan jälkeen. Siellähän hän on oivaltanut mitä menettää, ja varmasti kertonutkin sille hoidolleen jo...ja, ja, ja =)
Todennäköisesti, mutta siinä vaiheessa lupaan lukea tämän ketjun uudestaan alusta loppuun niin en varmasti hairahdu! :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:27"]
En ole ap, mutta mielenkiinnosta kyselisin myös miehiltä kommentteja..?
[/quote]
Aivan järkyttävää käytöstä, mikä ihmisiä vaivaa, kun ei voida hoitaa ihmissuhteita rehellisyyden pohjalta (sukupuoleen katsomatta). Tätä(kin) palstaa lukiessa saa kuvan, että valtaosa suhteista perustuu vedätykseen, uskottomuuteen, jo päättyneissä suhteissa kitumiseen jne.
Todellisuus on toivottavasti toinen, mutta niistä ikävistä asoista on tarpeellisempaa keskustella. Muuten on aika synkkää maailmankuvaa tarjolla.
Ap:lle tsemppiä, hyvä että pääsit eroon yhdestä vedättäjästä.
M43
Pistä koko äijä vaihtoon! Usko pois, toisenlaisia miehiäkin on.
Hyvä päätös ap! Se vielä kiinnostaa, että kuinka kauan olitte tapailleet ennen tätä "kaverimatkaa"?
Sussa ei vaan ole sitä jotain tälle miehelle, jos näin sua uskaltaa kohdella.
Joo, ei minussa todellakaan taida olla, se tuli huomattua! :D
Hankala tilanne. Hieman kurjaa, että mies kutsuu tuota matkakumppania pitkäaikaiseksi hoidoksi, vaikka pelkkiä seksisuhteita on paljon. Matkavaraus voi tietysti pitää paikkansa ja molemmat ovat ehkä maksaneet omat osuutensa, joten harmittaisi olla lähtemättä matkalle. Ilmeisesti matkalla on tarkoitus myös harrastaa seksiä. Toisaalta suhde on varmaan tosiaan vain seksisuhde, eikä sillä ole aineksia enempään, muutenhan mies ei ilmeisesti tapailisi sinua, jos hän on rehellinen. Enpä oikein tiedä mitä tekisin. Voisi olla, että katsoisin tämän matkan ja mitä sen jälkeen tapahtuu. Mihinkään vedätykseen ja epärehellisyyteen ei pidä suostua. Jos tavoitteenasi on vakava parisuhde, siihen eivät kuulu satunnaiset seksisuhteet muiden kanssa. Itse olen törmännyt sellaiseen ilmiöön, että joillakin ihmisillä on seurustelusuhteen lisäksi irrallisia seksisuhteita, toisista kumppani tietää, toisista ei.
Hyi mikä mies...aikamoinen pukki taitaa olla. Tuollasen kans ainakaan kannata parisuhdetta harkita, ties mitä tauteja saat ja "hoitoja" varmaan riittää. Täysin selkärangaton tapaus.
Juup, siellä se sitten testaa, kumpi on treenannut lantionpohjalihaksensa paremmin...
En hyväksyisi, jos matka toisen kanssa olisi tärkeä, saisi mies jäädä sille matkalle. Naiset, älkää suostuko mihin vain.Jotain itsekunnioitusta.
Oli hoito tai ei niin tuossa tilanteessa ei noin kohdella.
Matka perutaan tai varaukselle muutetaan sinun nimesi.
Muutoin on juri se, että sinusta viis, kun olette vaan tapailleet ja aivan taatusti siellä reissulla musitellaan menneitä ja viimeiset panot.
SInä matkalle tai mies kiertoon. Arvosta itseäsi.
No eikö se hoito voi mennä lomalle jonkun muun kanssa niin, että mies myy oman osuutensa?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:02"]No eikö se hoito voi mennä lomalle jonkun muun kanssa niin, että mies myy oman osuutensa?
[/quote]
Miksi pitäisi? Varmaan haluavat mennä uhdessä. Ihme kitinää ap:ltä. On vasta tapaillut miestä joten tuskin mitään uskollisuuslupauksia on tehty.
Niinpä.
Tämäkin kyseinen "herrasmies" tiesi parista aiemmasta huonosta suhteestani, ja vakuutti heti alkuun olevansa erilainen kuin "ne muut". Sanojensa mukaan saisin nyt olla onnellinen, koska hän ei ole mikään kusipää. Miehet kun kuulemma ovat yleensä kusipäitä ja pelureita ja sanovat juuri ne sanat mitä nainen haluaa kuulla.
No kauhean kiva ettei itse ollut samanlainen, vittu mitä paskaa :)
Anteeksi kielenkäyttöni.
Ap