Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies vie toisen naisen lomalle

Vierailija
26.06.2014 |

Reissu on kuulemma varattu ja maksettu ennen kuin tapasimme, ja nainen on "pitkäaikainen hoito". Missään nimessä ei siis ollut tarkoitus, että pahoittaisin mieleni. Taidan olla todella pikkumainen tapaus kun taisinpa jopa loukkaantua ja päättää koko homman tähän. Siis oikeasti, mitä miesten päässä oikein liikkuu..?? Kaiken pitäisi olla ok?? En ymmärrä.... Eikä tosiaan ollut ensimmäinen kerta kun tällaista sattuu kohdalleni!

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, varmasti on kyse enemmän ihmistyypistä.

Itse tarkoitin lähinnä, etten ns. kiinni jäätyäni pettämisestä/valheista enää ikinä kehtaisi itkeä toisen perään anteeksiantoa anoen lukuisten selitysten kera. En koe olevani ihan niin erityinen.

Vierailija
22/104 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 jatkaa... Kun tapasimme mieheni kanssa, asuimme eri puolilla Suomea eli suhteemme jatko oli hyvinkin epävarma. Ja tuo nainen kenen kanssa mies lähti reissuun oli hänen pitkäaikainen ystävänsä, eikä pelkkä "hoito", joten ymmärrän hyvin, miksi mies ei perunut reissua. Olisin itse toiminut samoin. Eri asia tietenkin on, mitä matkalla olisi tapahtunut ja kuinka mielekäs reissu olisi ollut ajatusten ollessa muualla... Tänä päivänä tulemme kaikki kolme hyvin juttuun, joten asia kääntyi kaikin puolin hyvin.

Kiitos M43 kun otat huomioon myös minun tunteeni tuossa tilanteessa, mutta maailmaa nähneenä ja itsekin eläneenä osasin melko hyvin olla sekoittamatta omaa egoani tapahtumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyypistä kuulunut?

Vierailija
24/104 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,olet mainio, kaikkea hyvää sinulle!

Tuon pitkäaikaisen hoidon kohdalla tosin vaimotutka piippaa. Oisko niin, että miehen on pakko lähteä vaimon kanssa lomailemaan.

Vierailija
25/104 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no kiitos kovasti :D En oikein enää tiedä minkälainen tutka pitäisi kehittää..

Ja siis kuului hänestä vielä anteeksipyytelyin, mutta en ole vastannut, en tiedä mitä minun muka pitäisi antaa anteeksi :)

Vierailija
26/104 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on mulkkuja.

Ihan kaikki miehet on mulkkuja.

Koska ovat.

Vierailija
27/104 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:42"]

Heh, no kiitos kovasti :D En oikein enää tiedä minkälainen tutka pitäisi kehittää..

Ja siis kuului hänestä vielä anteeksipyytelyin, mutta en ole vastannut, en tiedä mitä minun muka pitäisi antaa anteeksi :)

[/quote]

Ap, sinulle on jo lähitulevaisuudessaluvassa paljon parempaa! Oikeasti on. Ja olet sen ansainnut

Vierailija
28/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä paha missä mainitaan :) Juuri tuli pahoitteluviesti ja toteamus kuinka hän halusi vain olla rehellinen. Vastasin: "toivottavasti olette onnellisia ja saatte paljon lapsia". Jep, ei liittynyt asiaan mitenkään. Mutta kai täytyy vähän saada vittuilla, niin lapsellista kuin se onkin, tiedän.

Ap

Vierailija
29/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:55"]

Eihän se ole kuin matkan verran rahaa! Miehen pitää olla lähtemättä. Ei kai tässä ole kyse kuin muutamista satasista tai tonnista parista kirkeintaan. Jos lähtee reissuun, niin unohda koko juttu. Ja anna miehen ihan itse päättää, ilman painostusta.

On niitä fiksujakin miehiä. 

[/quote] Eli jos mies ei lähde reissuun, hän muuttuisi fiksuksi mieheksi ja ap:lle sopivaksi? Vaikka oli ehtinyt syytellä vaikka miten, valehdellut matkadeurasta jne... Ei, ei siitä miehestä tule fiksua millään ja koska ap ei varmasti ole kovin epätoivoinen, voi hän ihan siististi ukoistaa miehen ja lähteä kohti uusia seikkailuja.

Vierailija
30/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:55"]

Eihän se ole kuin matkan verran rahaa! Miehen pitää olla lähtemättä. Ei kai tässä ole kyse kuin muutamista satasista tai tonnista parista kirkeintaan. Jos lähtee reissuun, niin unohda koko juttu. Ja anna miehen ihan itse päättää, ilman painostusta.

On niitä fiksujakin miehiä. 

[/quote] Eli jos mies ei lähde reissuun, hän muuttuisi fiksuksi mieheksi ja ap:lle sopivaksi? Vaikka oli ehtinyt syytellä vaikka miten, valehdellut matkadeurasta jne... Ei, ei siitä miehestä tule fiksua millään ja koska ap ei varmasti ole kovin epätoivoinen, voi hän ihan siististi ukoistaa miehen ja lähteä kohti uusia seikkailuja.

[/quote]

Voi sinua! Romantiikan sääntöjen mukaan mies tajuaa lentokoneen jo rullatessa, että on tullut tehtyä raskaamman puoleinen moka. On menettämässä elämänsä rakkauden! Kun muu ei auta teeskentelee sydänkohtausta. Sairaalasta päästyään (sinne toki viedään tarkkailuun) rientää ap: n luokse ja lupaa, että ei enää koskaan puhu puuta heinää vaan aina totta. Hän on muuttunut mies. Elävät onnellisina ja rehellisinä elämänsä loppuun saakka. Sen pituinen se.

Vierailija
31/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, juuri minun kanssani hän tulee elämään onnellisena ja rehellisenä ;)

Kas kun ei tähän mennessä kyseinen mies (40+) ole saanut hankittua lapsia, ei ikinä aviossa tai kihloissa. Hieman asiaa kummastelinkin aluksi, mutta nyt ymmärrän enemmän kuin hyvin...

Ap

Vierailija
32/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 18:34"]

Kyllä, juuri minun kanssani hän tulee elämään onnellisena ja rehellisenä ;)

Kas kun ei tähän mennessä kyseinen mies (40+) ole saanut hankittua lapsia, ei ikinä aviossa tai kihloissa. Hieman asiaa kummastelinkin aluksi, mutta nyt ymmärrän enemmän kuin hyvin...

Ap

[/quote]

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Muistathan onnitella itseäsi,  yksi lisää kusipäitten kiertoradalle.....

Vierailija
33/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitteko useinkaan miehen luona? Tai miten "matkaseuralaisen" olemassaolo ei paljastunut muuten?

Joka tapauksessa täysin onneton selitys mieheltä mihinkään "rehellisyyteen" vetoaminen, kun rehellinen hän ei ainakaan ole ollut. Tietysti ei ihan maailman eka mies, jolta "unohtuu" kertoa sellainen pikkujuttu kuin vaimon tai naisystävän olemassaolo.

Vierailija
34/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska homma. Nyt vain hemmottelet itseäsi jollain kivalla ja unohdat koko jätkän. Mitä hän tosiaan oikein kuvitteli tuolla rehellisyydellä saavuttavansa? Ilmeisesti rikkumattoman monihoitoketjun. Sinä nyt vain satuit haluamaan jotain muuta, voihan nyyh kun et olekaan olemassa HÄNEN tarpeitaan varten. Hän saa ne varmasti tyydytettyä ilman sinuakin, toivottavasti sinäkin löydät jonkun jonka kanssa saat tyydytettyä oma, hieman moniulotteisemmat tarpeesi.

Vierailija
35/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio, 

emme todellakaan usein tavanneet miehen luona. Ehkä olin liian sinisilmäinen tai vain normaalin luottavainen kun en juurikaan hänen menojansa udellut tai kyseenalaistanut. Ettei vain toista ala ahdistaa ja tule se kuuluisa seinä/muuri vastaan. Sellaista kun joskus tapahtuu, olen kuullut... :)

Ja kyllä, todellakin onnittelen itseäni! En haluaisi jäädä roikkumaan petolliseen ihmiseen.

Ap

Vierailija
36/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut melkein samassa tilanteessa! Siis miehellä oli "entinen hoito, nykyinen ystävä". Koko juttu meni niin epäilyttäväksi että jätin miehen, ja puhuin tälle "hoidolle" asiasta. Hän oli siis oli kuvitellut olevansa miehen vakava tyttöystävä (niinkuin minäkin) mutta että he olivat vain pienellä tauolla. Suuttui mulle ensin ihan järjettömästi mutta myöhemmin kiitti kun kerroin totuuden miehestä.

Onnea ap uusiin suhteisiin, hienoa että osaat jo vähän nauraa tälle tapaukselle. Kyllä niitä kunnollisiakin miehiä löytyy vielä pilvin pimein :)

Vierailija
37/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin löytyy, sekä kunnollisia että kusipäitä, joka lähtöön on valinnanvaraa monta sorttia.

Vierailija
38/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin! Tosin olin se "pitkäaikainen hoito". Luulin tosiaan, että meidän suhde olisi enemmänkin. Matkan jälkeen heti seuraavana päivänä mies palautti kyllä maan tasalle ja ihmetteli, että ihanko oikeasti luulin meistä jotain muuta?! Hänellä siis oli uusi nainen odottamassa ja tämä nainen tiesi matkastamme, kun se oli jo "kauan sitten varattu, enkä vielä tuntenut sinua..." Onneksi pääsin tuollaisesta kusipäästä eroon! Ota sinäkin ap jalat äkkiä allesi! Tuollaisessa aina joku satuttaa itsensä.

Vierailija
39/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Ja korjaus edelliseen viestiini  -ei siis suinkaan petolliseen vaan REHELLISEEN hyvänen aika ;)

Ap

Vierailija
40/104 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos niin moni varattu mies mainostaa itseään treffipalstoilla "rehellisenä", kun se selvästi tarkoittaa samaa kuin "puhun niin totta kuin osaan".