Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seurustellaan?

Vierailija
19.09.2024 |

Oon ollu sinkku nyt seitsemän vuotta ja nyt oon tapaillu yhtä miestä muutaman kerran. Ollaan käyty koirien kanssa lenkillä, syömässä ja vaihdettu pikku pusuja ja nyt se mies laittelee kaikenlaisia söpöjä, pieniä viestejä vähän väliä. Haluaisi viedä suhdetta eteenpäin ja kysynkin nyt, et miten tästä eteenpäin?

Mies on tosi mukava, hyvin tullaan juttuun, mut ei mulla mitään perhosia vatsassa lentele kun me yhdessä ollaan... Pitäisikö lennellä? Mistä tietää, että toinen on oikea?

Mitä mieheltä pitäisi kysyä, tulevaisuuden suunnitelmia nyt ainakin, mutta mitä muuta? 5 vuoden suunnitelma? Musta tuntuu, et hän haluaa ehkä enemmän tältä suhteelta kuin minä... Haluaisin kumppanin, mutta mistä tosiaan tietää, että toinen on oikea?

N. 37.v

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensinnä teidän pitää nyt nussia.

Vierailija
2/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan seurus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oo vaihtajatyyppiä voi loppuelämä olla perhosten kaipailua.

Vierailija
4/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita seksiä, tarvitaan läsnäoloa, avointa vuorovaikutusta, rentoutunutta hauskaa aikaa yhdessä, loppu sujuu aika omalla painollaan. 

Jossain vaiheessa on aika keskustella mitä toivoo omalta tulevaisuudeltaan ja jos ja kun se toinen jotekin voisi istua siihen. 

Vierailija
5/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa oppaita, missä kerrotaan, mitä seurustelu on. Mitä kaikkea siihen kuuluu, millainen on seurusteluprosessi ja millä nopeudella eri asiat toteutetaan. Jokin kulkukaaviotyyppinen kuva prosessista ja aikajana. Olen ihan öö seurustelun toeteutuksesta ja on mennyt aina monkään alkuvaiheissa.

Vierailija
6/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää itse päättää jatkatko kaveripohjalla nyt/aina.

Vierailija
7/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa ensin kuppia,ja sen jälkeen nussitaan kunnolla...sitä on seurustelu...seukkaaminen! 

Vierailija
8/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa ensin kuppia,ja sen jälkeen nussitaan kunnolla...sitä on seurustelu...seukkaaminen! 

Mitä on nus sia kunnolla?

Vierailija
9/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan ensinnä teidän pitää nyt nussia.

Kyllä ja tärkeimpänä anaalinussia.

Vierailija
10/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä, kahden viikon omaa aikaa, jos kaipaat vielä. Niin anna mennä eteenpäin...

Vierailija
11/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemaan!

Vierailija
12/12 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa panna sinua kerran ja jättää sitten. Niin miehet tekee aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi