Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3825)

Vierailija
3781/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väinö harpunsoittaja saadaanko tulla mukaan musisoimaan? Meillä on patarumpu, luuttu, huilu, pasuuna ja didgeridoo. 

Tv. Antti, Mikko, Tiina, Maiju ja Pekka

Kuulostaa hienolta! Pitää varmaan pyytää Porvoon pormestarilta, että hän lähettää teille kutsut. Toivotaan parasta. Soitetaanko Aikuinen nainen?

Pääsisinkö mukaan minäkin? Osaan melodicalla soittaa ukko nooan, sillä vihreällä. Mutta punaisella en osaa. Eikä mulla ole sitä soitinta, oli siskojen kanssa yhteinen

Blondie

Ps miks siinä on ne mustat namiskat?

Jos on surullinen mollivoittoinen kappale, soitetaan mustilla namiskoilla. Tuskin tuolla tanssiaisissa tarvitaan muita kuin valkoisia. Se on hilpeä juhla tietysti ja boolia tarjolla!

Vierailija
3782/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko säästää minulle kullanvärisiä tölkin klipsuja? Minulla on juhlallinen käsilaukku jo melkein valmis, mutta vähän puuttuu noita kullanvärisiä klipsuja. Kiitos jo etukäteen!

Romanttinen Sisustaja

P.S. En minä kaikkia oksennuspusseja käyttänyt tähtien tekoon. Ei se minun syyni ollut, että joku oksensi penkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen täällä oo hilijaa osastolla, mutta kuulin sen verran keskustelua, että suureelliset tanssiaiset on tulossa.

En aio teettää pukua siivousliinoista enkä muovipulloista enkä vanhoista kalaverkoista. Ne ideat on jo käytetty. Jotain uutta pitäisi keksiä.

Diplomisiivooja

Vierailija
3784/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen täällä oo hilijaa osastolla, mutta kuulin sen verran keskustelua, että suureelliset tanssiaiset on tulossa.

En aio teettää pukua siivousliinoista enkä muovipulloista enkä vanhoista kalaverkoista. Ne ideat on jo käytetty. Jotain uutta pitäisi keksiä.

Diplomisiivooja

Mopeista tulis kivan näköinen mekko. Semmoinen hapsuinen vähän niinkuin Haisuli. 

Vierailija
3785/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kutoa kokovartalosukkapuvun, jos joku haluaa. Ei tule kylmä kättelyyn jonottaessa, eikä ole vaaraa, että joku astuu laahukselle.

Sukkamummo

Vierailija
3786/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väinö harpunsoittaja saadaanko tulla mukaan musisoimaan? Meillä on patarumpu, luuttu, huilu, pasuuna ja didgeridoo. 

Kuulostaa hienolta! Pitää varmaan pyytää Porvoon pormestarilta, että hän lähettää teille kutsut. Toivotaan parasta. Soitetaanko Aikuinen nainen?

Pääsisinkö mukaan minäkin? Osaan melodicalla soittaa ukko nooan, sillä vihreällä. Mutta punaisella en osaa. Eikä mulla ole sitä soitinta, oli siskojen kanssa yhteinen

Blondie

Ukko Noassa ei tarvita niitä mustia, jos aloitat siitä kahden mustan edessä olevasta valkoisesta.

Mitä sen tahdissa tansittais? Letkajenkkaako?

Vierailija
3787/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondie

Ukko Noassa ei tarvita niitä mustia, jos aloitat siitä kahden mustan edessä olevasta valkoisesta.

Mitä sen tahdissa tansittais? Letkajenkkaako?

No mistäs mä sit saan sen medolikan? Äsh. Mekodilan... mikäsenytolikaan???

B.

Vierailija
3788/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko säästää minulle kullanvärisiä tölkin klipsuja? Minulla on juhlallinen käsilaukku jo melkein valmis, mutta vähän puuttuu noita kullanvärisiä klipsuja. Kiitos jo etukäteen!

Romanttinen Sisustaja

P.S. En minä kaikkia oksennuspusseja käyttänyt tähtien tekoon. Ei se minun syyni ollut, että joku oksensi penkille.

Mulla on vaan noita hopeanvärisiä, kai sä voit värjätä ne... mut mä myyn niitä, centin kappale.

Doris

Vierailija
3789/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vaskikellon soittaja Porvoon valtiopäivänavajaistanssiaisiin? Säätää kunnon musat soimaan. 

Vierailija
3790/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kutoa kokovartalosukkapuvun, jos joku haluaa. Ei tule kylmä kättelyyn jonottaessa, eikä ole vaaraa, että joku astuu laahukselle.

Sukkamummo

Sen sukkapuvun päälle voisi tehdä tölkin klipsuista yläosan tai ainakin toisen tissin päälle. Eikö vähän semmoinen puku ollut kerran tanssiaisissa, siis metallinen puolikas yläosa?

Vierailija
3791/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, HopeaKettu komeana frakissa! Mutta kenen kanssa?

Vierailija
3792/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttinen Sisustaja

Minulla on säkillinen muovisia pullonkorkkeja. Haluatko? 

Tv. Piia

Vierailija
3793/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä tanhutanssijoita täällä lennolla? 

Vierailija
3794/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Porvoon valtiopäivien koristelukomiteassa, tarvitaan äkkiä lisäkäsiä tekemään käpyhyasintteja, tonttuovia ja paperienkeleitä. Kreppipaperia on iso paali odottamassa inspiraation salamaa. Oletko se sinä?

Oma liimapyssy mukaan ja sakset. Tervetuloa!

Vierailija
3795/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanttinen Sisustaja

Mulla on vaan noita hopeanvärisiä, kai sä voit värjätä ne... mut mä myyn niitä, centin kappale.

Doris

Onko ne Pirkka-tölkeistä? 

Vierailija
3796/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin kyytiin juuri 500 eurolla irtokarkkeja, ei kai se haittaa?

Vierailija
3797/3825 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diplomisiivooja

Mopeista tulis kivan näköinen mekko. Semmoinen hapsuinen vähän niinkuin Haisuli. 

Mopeista saa pipoja ja säärystimiä ja naisille kuukautissuojia.

Vierailija
3798/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kaasonkaataja-Matilla vielä porttikielto yhtiöönne?

t. Kaaso

Vierailija
3799/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Porvoon valtiopäivien koristelukomiteassa, tarvitaan äkkiä lisäkäsiä tekemään käpyhyasintteja, tonttuovia ja paperienkeleitä. Kreppipaperia on iso paali odottamassa inspiraation salamaa. Oletko se sinä?

Oma liimapyssy mukaan ja sakset. Tervetuloa!

Ihana idea tuo käpyhyasintti! Voiskohan kävyistä tehdä ekologisen tanssiaispuvun? Havuja voisi laittaa kriittisiin paikkoihin.

Vierailija
3800/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diblomisiivooja se vaan tuolla jossain komerossa kittaa vaapukkamehua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi