Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3827)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diplomisiivooja, huhuu? Minulla on sinulle tärkeää asiaa.
Tauski 🐕
No mitä, takkuturkki?
Diplomisiivooja
Keskusteltiin miehistön kokouksessa eläkkeistä ja minulle annettiin valtuudet myöntää sinulle takkueläke tulevaisuudessa. Hyvin olet työsi tehnyt ja halutaan täten palkita.
Tauski 🐕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski 🐕
No mitä, takkuturkki?
Diplomisiivooja
Keskusteltiin miehistön kokouksessa eläkkeistä ja minulle annettiin valtuudet myöntää sinulle takkueläke tulevaisuudessa. Hyvin olet työsi tehnyt ja halutaan täten palkita.
Tauski 🐕
Kiitos vain kunniasta, mutta takkuja en halua. Minun mielestäni takut on heti selvitettävä ennen kuin ne pahenevat.
Minä haluan huomenna aamukeskustelun miesten pihiydestä. Tahontahontahon. Luvattu ohjelmassa ja neljä vuotta ja ylikin siisen olen vartonnu. Ei ole miestä, ei pihiäkään saati keskustelua.
Huomenna viideltä: tuokaa minulle pihi mies ja keskustelu.
Tahon!!!
Ärripurri
Matkaviihteenä on tarjolla diakuvia 18.576 ja 3/4 kappaletta Porvoosta ennen ja nyt. Toisena vaihtoehtona on 23.485 ja puoli kuvaa Kouvolasta ennen ja nyt.
Äänestän Porvoota.
Eikö Munsalasta ole kuvan kuvaa?
Onko valkokangas jo levitetty ja projektorille löytynyt sopiva pistorasia?
Olispa mukava nähdä meistä kaikista passikuva heijastettuna tuohon valkokankaalle. Jos ei kuvasta tunnista, henkilö voisi nostaa kätensä ja huutaa:"Täällä!"
Minä epäonnistun aina passikuvassa. Oikeasti olen paljon komeampi.
Jalmari
* kuiskaa: upea tuo diplomisiivoojan runo. En kehu ääneen, ettei ylpisty. Kakkaa pian siivoomasta kokonaan.
Tsiisus: Lakkaa pian siivoomasta kokonaan. En ole v i e l ä k ä ä n löytänyt korjauslakkaa, mikä pysyisi ruudussa tekstin päällä
Blondie
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan huomenna aamukeskustelun miesten pihiydestä. Tahontahontahon. Luvattu ohjelmassa ja neljä vuotta ja ylikin siisen olen vartonnu. Ei ole miestä, ei pihiäkään saati keskustelua.
Huomenna viideltä: tuokaa minulle pihi mies ja keskustelu.
Tahon!!!
Ärripurri
Kenet me kaapataan tälle? Tiimiesimies? Olisiko hän tarpeeksi pihi?
Muistui vaan mieleen: Kerran, kun oltiin kokoontumassa yhden porukan kanssa, mainitsin kutsussa, että toisivat valokuvia mukanaan. Osa tulijoista oli hupsusti ymmärtänyt, että kuvia itsestään.
En voi allekirjoittaa tätä
Vierailija kirjoitti:
Muistui vaan mieleen: Kerran, kun oltiin kokoontumassa yhden porukan kanssa, mainitsin kutsussa, että toisivat valokuvia mukanaan. Osa tulijoista oli hupsusti ymmärtänyt, että kuvia itsestään.
En voi allekirjoittaa tätä
zoomerit ja millenniaalit...
Joillakin uutissivuilla kun on lukijan lähettämä kuva, niin voi lukea "Kuva: Maijan kotialbumi". Vaikka on satavarmaan kännykällä äsken räpsästy.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin uutissivuilla kun on lukijan lähettämä kuva, niin voi lukea "Kuva: Maijan kotialbumi". Vaikka on satavarmaan kännykällä äsken räpsästy.
Maijan kotialbumista filmikameralla otettu ja kehitetty paperinen kuva. Sitten tietenkin kirjeenä lehden toimitukseen lähetetty ja kuva liitetty paieriliittimellä saatekirjeeseen mukaan. Wanhan ajan liitetiedosto :)
Vierailija kirjoitti:
Tauski 🐕
Mitä asiaa sinulla on diplomisiivooja lle?
Tv. Kuhan kysyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski 🐕
No mitä, takkuturkki?
Diplomisiivooja
Tauski 🐕
No jaahas. On kadoksissa kumit ja legginsit. Että en ny sano että hyvin ois työt hoitanu.
Vierailija kirjoitti:
Matkaviihteenä on tarjolla diakuvia 18.576 ja 3/4 kappaletta Porvoosta ennen ja nyt. Toisena vaihtoehtona on 23.485 ja puoli kuvaa Kouvolasta ennen ja nyt.
Mitäää!!! Miksi tuolla kankaalla pyörii kuvia AV. n Pikkujouluista, Sinkkuristeilyistä ym. pippaloista? minäkin näyn tuolla. Vaikka en ole minä vaan joku muu. En sentään minkään AV- kuppilan pöydän alla ole nukkunut!!!!
Diplomisiivooja vastaa
Ennen seuraavia sahtijuhlia, huomioikaa nämä seikat:
1. Jos oksennetaan, oksennetaan oksennuspussiin eikä penkille tai lattialle
2. Kun on juotu sahtia, pissataan pöntöllä istualtaan, koskee myös Tiimiesimiestä ja Jalmaria
3. Jos välttämättä pitää syödä perunalastuja, ne laitetaan suuhun eikä varistella ympäriinsä. Ja rasvaisia käsiä ei pyyhitä penkkiin tai vieruskaverin vaatteisiin.
4. Kynät ja kumit pidetään penaalissa, niin eivät joudu hukkaan
5. Läpinäkyvistä legginseistä en sano muuta kuin että mihin niitä tarvitaan. Eivät peitä eivätkä lämmitä. Turhat kapineet!
Vierailija kirjoitti:
Diplomisiivooja vastaa
2. Kun on juotu sahtia, pissataan pöntöllä istualtaan, koskee myös Tiimiesimiestä ja Jalmaria
3. Jos välttämättä pitää syödä perunalastuja, ne laitetaan suuhun eikä varistella ympäriinsä. Ja rasvaisia käsiä ei pyyhitä penkkiin tai vieruskaverin vaatteisiin.
5. Läpinäkyvistä legginseistä en sano muuta kuin että mihin niitä tarvitaan. Eivät peitä eivätkä lämmitä. Turhat kapineet!
Diplumisiivuuja, nämä kaikki ongelmat voidaan ratkaista
ämpärillä
Tauski 🐕
Ps. Kusasin vain viiteen ämpäriisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diplomisiivooja vastaa
Diplumisiivuuja, nämä kaikki ongelmat voidaan ratkaista
ämpärillä
Tauski 🐕
Ps. Kusasin vain viiteen ämpäriisi
Tauski on hyvä ja ratkaisee sitten entiset ja tulevat sotkut ämpärillä. Minä vetäydyn lukemaan oo hilijaa-osastolle. Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!
T. Diplomisiivooja
No mitä, takkuturkki?
Diplomisiivooja