Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3827)

Vierailija
3741/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomisiivooja, huhuu? Minulla on sinulle tärkeää asiaa.

Tauski 🐕

No mitä, takkuturkki?

Diplomisiivooja

Vierailija
3742/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauski 🐕

No mitä, takkuturkki?

Diplomisiivooja

Keskusteltiin miehistön kokouksessa eläkkeistä ja minulle annettiin valtuudet myöntää sinulle takkueläke tulevaisuudessa. Hyvin olet työsi tehnyt ja halutaan täten palkita.

Tauski 🐕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3743/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauski 🐕

No mitä, takkuturkki?

Diplomisiivooja

Keskusteltiin miehistön kokouksessa eläkkeistä ja minulle annettiin valtuudet myöntää sinulle takkueläke tulevaisuudessa. Hyvin olet työsi tehnyt ja halutaan täten palkita.

Tauski 🐕

Kiitos vain kunniasta, mutta takkuja en halua. Minun mielestäni takut on heti selvitettävä ennen kuin ne pahenevat.

Vierailija
3744/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan huomenna aamukeskustelun miesten pihiydestä. Tahontahontahon. Luvattu ohjelmassa ja neljä vuotta ja ylikin siisen olen vartonnu. Ei ole miestä, ei pihiäkään saati keskustelua.

Huomenna viideltä: tuokaa minulle pihi mies ja keskustelu.

Tahon!!!

Ärripurri

Vierailija
3745/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaviihteenä on tarjolla diakuvia 18.576 ja 3/4 kappaletta Porvoosta ennen ja nyt. Toisena vaihtoehtona on 23.485 ja puoli kuvaa Kouvolasta ennen ja nyt.

Vierailija
3746/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Porvoota.

Eikö Munsalasta ole kuvan kuvaa?

Onko valkokangas jo levitetty ja projektorille löytynyt sopiva pistorasia?

Vierailija
3747/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mukava nähdä meistä kaikista passikuva heijastettuna tuohon valkokankaalle. Jos ei kuvasta tunnista, henkilö voisi nostaa kätensä ja huutaa:"Täällä!"

Vierailija
3748/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäonnistun aina passikuvassa. Oikeasti olen paljon komeampi.

Jalmari

Vierailija
3749/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kuiskaa: upea tuo diplomisiivoojan runo. En kehu ääneen, ettei ylpisty. Kakkaa pian siivoomasta kokonaan.

Tsiisus: Lakkaa pian siivoomasta kokonaan. En ole v i e l ä k ä ä n  löytänyt korjauslakkaa, mikä pysyisi ruudussa tekstin päällä

Blondie

Vierailija
3750/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan huomenna aamukeskustelun miesten pihiydestä. Tahontahontahon. Luvattu ohjelmassa ja neljä vuotta ja ylikin siisen olen vartonnu. Ei ole miestä, ei pihiäkään saati keskustelua.

Huomenna viideltä: tuokaa minulle pihi mies ja keskustelu.

Tahon!!!

Ärripurri

Kenet me kaapataan tälle? Tiimiesimies? Olisiko hän tarpeeksi pihi?

Vierailija
3751/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui vaan mieleen: Kerran, kun oltiin kokoontumassa yhden porukan kanssa, mainitsin kutsussa, että toisivat valokuvia mukanaan. Osa tulijoista oli hupsusti ymmärtänyt, että kuvia itsestään.

En voi allekirjoittaa tätä

Vierailija
3752/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistui vaan mieleen: Kerran, kun oltiin kokoontumassa yhden porukan kanssa, mainitsin kutsussa, että toisivat valokuvia mukanaan. Osa tulijoista oli hupsusti ymmärtänyt, että kuvia itsestään.

En voi allekirjoittaa tätä

zoomerit ja millenniaalit...

Vierailija
3753/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin uutissivuilla kun on lukijan lähettämä kuva, niin voi lukea "Kuva: Maijan kotialbumi". Vaikka on satavarmaan kännykällä äsken räpsästy.

Vierailija
3754/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin uutissivuilla kun on lukijan lähettämä kuva, niin voi lukea "Kuva: Maijan kotialbumi". Vaikka on satavarmaan kännykällä äsken räpsästy.

Maijan kotialbumista filmikameralla otettu ja kehitetty paperinen kuva. Sitten tietenkin kirjeenä lehden toimitukseen lähetetty ja kuva liitetty paieriliittimellä saatekirjeeseen mukaan. Wanhan ajan liitetiedosto :)

Vierailija
3755/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauski 🐕

Mitä asiaa sinulla on diplomisiivooja lle? 

Tv. Kuhan kysyn

Vierailija
3756/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauski 🐕

No mitä, takkuturkki?

Diplomisiivooja

Tauski 🐕

No jaahas. On kadoksissa kumit ja legginsit. Että en ny sano että hyvin ois työt hoitanu. 

Vierailija
3757/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkaviihteenä on tarjolla diakuvia 18.576 ja 3/4 kappaletta Porvoosta ennen ja nyt. Toisena vaihtoehtona on 23.485 ja puoli kuvaa Kouvolasta ennen ja nyt.

Mitäää!!! Miksi tuolla kankaalla pyörii kuvia AV. n Pikkujouluista, Sinkkuristeilyistä ym. pippaloista? minäkin näyn tuolla. Vaikka en ole minä vaan joku muu. En sentään minkään AV- kuppilan pöydän alla ole nukkunut!!!! 

Vierailija
3758/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomisiivooja vastaa

Ennen seuraavia sahtijuhlia, huomioikaa nämä seikat:

1. Jos oksennetaan, oksennetaan oksennuspussiin eikä penkille tai lattialle

2. Kun on juotu sahtia, pissataan pöntöllä istualtaan, koskee myös Tiimiesimiestä ja Jalmaria

3. Jos välttämättä pitää syödä perunalastuja, ne laitetaan suuhun eikä varistella ympäriinsä. Ja rasvaisia käsiä ei pyyhitä penkkiin tai vieruskaverin vaatteisiin.

4. Kynät ja kumit pidetään penaalissa, niin eivät joudu hukkaan

5. Läpinäkyvistä legginseistä en sano muuta kuin että mihin niitä tarvitaan. Eivät peitä eivätkä lämmitä. Turhat kapineet!

Vierailija
3759/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomisiivooja vastaa

2. Kun on juotu sahtia, pissataan pöntöllä istualtaan, koskee myös Tiimiesimiestä ja Jalmaria

3. Jos välttämättä pitää syödä perunalastuja, ne laitetaan suuhun eikä varistella ympäriinsä. Ja rasvaisia käsiä ei pyyhitä penkkiin tai vieruskaverin vaatteisiin.

5. Läpinäkyvistä legginseistä en sano muuta kuin että mihin niitä tarvitaan. Eivät peitä eivätkä lämmitä. Turhat kapineet!

Diplumisiivuuja, nämä kaikki ongelmat voidaan ratkaista

ämpärillä

Tauski 🐕

Ps. Kusasin vain viiteen ämpäriisi

Vierailija
3760/3827 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diplomisiivooja vastaa

Diplumisiivuuja, nämä kaikki ongelmat voidaan ratkaista

ämpärillä

Tauski 🐕

Ps. Kusasin vain viiteen ämpäriisi

Tauski on hyvä ja ratkaisee sitten entiset ja tulevat sotkut ämpärillä. Minä vetäydyn lukemaan oo hilijaa-osastolle. Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!

T. Diplomisiivooja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi