Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3825)

Vierailija
3801/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko säästää minulle kullanvärisiä tölkin klipsuja? Minulla on juhlallinen käsilaukku jo melkein valmis, mutta vähän puuttuu noita kullanvärisiä klipsuja. Kiitos jo etukäteen!

Romanttinen Sisustaja

P.S. En minä kaikkia oksennuspusseja käyttänyt tähtien tekoon. Ei se minun syyni ollut, että joku oksensi penkille.

Mulla on vaan noita hopeanvärisiä, kai sä voit värjätä ne... mut mä myyn niitä, centin kappale.

Doris

Onko ne Pirkka-tölkeistä? 

No ei  t i e t e n k ä ä n. Ostan vain arvostettua coop ööliä ässästä.

Doris

Vierailija
3802/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diblomisiivooja se vaan tuolla jossain komerossa kittaa vaapukkamehua. 

Entä sitten?

Luen runoja.

Dipl. siiv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ehdimme takaisin Porvoon valtiopäivien suureellisiin tanssiaisiin, kun matka Munsalaan on kestänyt jo neljä vuotta?

Olen huolestunut.

Vierailija
3804/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

Luen runoja.

Dipl. siiv.

Ole hyvä runo sinulle:

Märkä rättikö

Kasvojasi suutelee

Olut auttakoon. 

Vierailija
3805/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

Luen runoja.

Dipl. siiv.

Siemaillen sofistikoituneesti 'vaapukkamehua'... :)

Vierailija
3806/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas kaikki. Kun autolla ajaa tämmöisenä syyspäivänä auton sisällä on lämmin ja ulkopuolella kostean kylmää. Auton lasi kostuu ulkopuolelta, mekein höyrystyy. Siis: tuulilasinpyyhkijät päälle, vaikkei sada.

Mutta: en ole nähnyt lentokoneissa tuulilasinpyyhkijiä, oletteko te???

Vierailija
3807/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ehdimme takaisin Porvoon valtiopäivien suureellisiin tanssiaisiin, kun matka Munsalaan on kestänyt jo neljä vuotta?

Olen huolestunut.

Minkä vuoden tanssiaisista olet huolestunut? Tämän vuotisiin olis pitäny lähteä ainakin 8v sitten :)

Vierailija
3808/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se Oo hilijaa -osasto, muttamutta siellä on sisällä Ottaa kilijuu -piilokapakki.

Tietäjät tietää.

Vierailija
3809/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se Oo hilijaa -osasto, muttamutta siellä on sisällä Ottaa kilijuu -piilokapakki.

Tietäjät tietää.

Minä käyn välillä siirrettävässä naisluolassa naukkaamassa sherryä baarikomerosta.

Doris

Vierailija
3810/3825 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUN ISOESIÄITINI ULLA MÖLLERI TANSSI YLI HAUTOJEN ALEKSANTERIN KAA PORVOOSSA JA NYT MINUN PITÄÄ MYÖS PÄÄSTÄ SINNE SUURIIN TANSSIAISIIN! PÄÄSTÄKÄÄ HETI POIS TÄÄLTÄ LASTIRUUMASTA ETTÄ EHDIN PUKUA HANKKIMAAN KUN MÄRT JA JUKKA JA KATRI ON JO KOVIN KIIREISIÄ!

Se junan väkisin Keravalta Hesaan tuoma

Vierailija
3811/3825 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

Luen runoja.

Dipl. siiv.

Ole hyvä runo sinulle:

Märkä rättikö

Kasvojasi suutelee

Olut auttakoon. 

KIitos, oikein kaunis haiku!

Huomautan matkustajille, että siivoaminen on harrastukseni. En ole täällä palkkatyössä, vaikka takkueläkettä tarjosivatkin. Nyt luen runoja Munsalan Mietiskelijän kanssa. Tanssiaiset kyllä kiinnostavat.

Dipl. siiv.

Vierailija
3812/3825 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huolestunut.

Minkä vuoden tanssiaisista olet huolestunut? Tämän vuotisiin olis pitäny lähteä ainakin 8v sitten :)

No niin! Nyt se sitten nähdään, kuka oli oikeassa. Jos päästään tämän vuoden tanssiaisiin, on pyöritty koko ajan Porvoossa.

Tuomas Epäilijä

Vierailija
3813/3825 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINUN ISOESIÄITINI ULLA MÖLLERI TANSSI YLI HAUTOJEN ALEKSANTERIN KAA PORVOOSSA JA NYT MINUN PITÄÄ MYÖS PÄÄSTÄ SINNE SUURIIN TANSSIAISIIN! PÄÄSTÄKÄÄ HETI POIS TÄÄLTÄ LASTIRUUMASTA ETTÄ EHDIN PUKUA HANKKIMAAN KUN MÄRT JA JUKKA JA KATRI ON JO KOVIN KIIREISIÄ!

Se junan väkisin Keravalta Hesaan tuoma

Älä kiltti huua, olin eilen Sahtikrouvissa, ei tainnu sata litraa piisata... oli meitä muitakin, kai? Päätä särkee ja suussa on pouta: juotavaa ja vähän äkkiä!

Blondie

Ps onko Jari 26v täällä vai näinkö ihanaa unta?

Vierailija
3814/3825 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

D.siivooja

Olen hyvä runo sinulle

Nestori Miikkulainen

Vierailija
3815/3825 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Porvoon valtiopäivien koristelukomiteassa, tarvitaan äkkiä lisäkäsiä tekemään käpyhyasintteja, tonttuovia ja paperienkeleitä. Kreppipaperia on iso paali odottamassa inspiraation salamaa. Oletko se sinä?

Oma liimapyssy mukaan ja sakset. Tervetuloa!

Vähän lässähti tuo tunnelma, kun tuli epäilys, ettei päästäkään tämän vuoden valtiopäivätanssiaisiin.

Mutta ihania askarteluideoita kuitenkin. Voisin tulla mukaan. Onko sinulla käpyjä mukana? 

Romanttinen Sisustaja

Vierailija
3816/3825 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys naismatkustajille: Aiotteko vanhana julkaista muistelmat, missä kerrotte noloimmat yksityiskohdat nuoruudestanne? Kaikki petikaverit nimeltä ja hintatiedot totta kai. Ja mahdoliset silmäätekevien ( nyt jo kuolleitten) herrojen rakkauskirjeet.

Ovatko kaikki tallessa muistissa ja piironginlaatikossa?

Kysyy Eräs tietty herra

Vierailija
3817/3825 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naismatkustajille: Aiotteko vanhana julkaista muistelmat, missä kerrotte noloimmat yksityiskohdat nuoruudestanne? Kaikki petikaverit nimeltä ja hintatiedot totta kai. Ja mahdoliset silmäätekevien ( nyt jo kuolleitten) herrojen rakkauskirjeet.

Kysyy Eräs tietty herra

Juu, näin on aikomus. 

T. Voimaantunut rouva

Vierailija
3818/3825 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyy Eräs tietty herra

Hyi kauheeta! Ei olis ennen tullu kysseesee. Ämpäri päässä olis pitäny sitte kulukee kylillä.

Mummo, ( ei voimaantunnu eikä seksillä tienannu)

Vierailija
3819/3825 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy Eräs tietty herra

Hyi kauheeta! Ei olis ennen tullu kysseesee. Ämpäri päässä olis pitäny sitte kulukee kylillä.

Siksikö niitä ämpäreitä niin innolla jonotetaankin?

Vierailija
3820/3825 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy Eräs tietty herra

Siksikö niitä ämpäreitä niin innolla jonotetaankin?

Mutta kyllä olis hienoa kulkea kultainen ämpäri päässä! Saatu eräältä silmäätekevältä, tiedätte keltä. Ja vielä rahat päälle, ettei kerro nimeä. Mainio diili!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme