Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3827)

Vierailija
3761/3827 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne Porvoon valtiopäivät ovat taas alkaneet? Avajaispäivänä on yleensä suureelliset tanssiaiset. Mahdetaanko ne televisioida, onko kellään tietoa?

Vierailija
3762/3827 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan huomenna aamukeskustelun miesten pihiydestä. Tahontahontahon. Luvattu ohjelmassa ja neljä vuotta ja ylikin siisen olen vartonnu. Ei ole miestä, ei pihiäkään saati keskustelua.

Huomenna viideltä: tuokaa minulle pihi mies ja keskustelu.

Tahon!!!

Ärripurri

Minä en pihtaa enkä rasita keskusteluilla.  Tavataanko? 

Tv. Pentti-Sakari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3763/3827 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ne Porvoon valtiopäivät ovat taas alkaneet? Avajaispäivänä on yleensä suureelliset tanssiaiset. Mahdetaanko ne televisioida, onko kellään tietoa?

Minä haluan tanssia Porvoon pormestarin kanssa jos hän on komea mies. 

Tv. Luistelijatähtikaunotar

Vierailija
3764/3827 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkaviihteenä on tarjolla diakuvia 18.576 ja 3/4 kappaletta Porvoosta ennen ja nyt. Toisena vaihtoehtona on 23.485 ja puoli kuvaa Kouvolasta ennen ja nyt.

Mitäää!!! Miksi tuolla kankaalla pyörii kuvia AV. n Pikkujouluista, Sinkkuristeilyistä ym. pippaloista? minäkin näyn tuolla. Vaikka en ole minä vaan joku muu. En sentään minkään AV- kuppilan pöydän alla ole nukkunut!!!! 

Onko muuten AV- kahvila/kuppila taas avattu? Silloinhan se suljettiin erinäisistä syistä, taisi kaikki asiakkaatkin saada porttikiellon, jos oikein muistan. Muistaakos joku se osoitteen?

Anonyymi - ikuisesti

Vierailija
3765/3827 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkaviihteenä on tarjolla diakuvia 18.576 ja 3/4 kappaletta Porvoosta ennen ja nyt. Toisena vaihtoehtona on 23.485 ja puoli kuvaa Kouvolasta ennen ja nyt.

Mitä on tapahtunut kunnon Mr Bean leffoille? Ennen niitä esitettiin arvostetuilla lentoyhtiöillä...

Vierailija
3766/3827 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sattus. Oonki nyt samalla kertaa Av:n lukijamatkalla Kärvisydämeen, tulkaa teki. Lähtö oli just (2022)

Blondie

Museo kortti ei käy

Vierailija
3768/3827 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3769/3827 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäää!!! Miksi tuolla kankaalla pyörii kuvia AV. n Pikkujouluista, Sinkkuristeilyistä ym. pippaloista? minäkin näyn tuolla. Vaikka en ole minä vaan joku muu. En sentään minkään AV- kuppilan pöydän alla ole nukkunut!!!! 

Onko muuten AV- kahvila/kuppila taas avattu? Silloinhan se suljettiin erinäisistä syistä, taisi kaikki asiakkaatkin saada porttikiellon, jos oikein muistan. Muistaakos joku se osoitteen?

Anonyymi - ikuisesti

Suljettiinko se? Miksi? Minä en muista mitään muuta kuin sen että hauskaa siellä oli. 

Tv. Marjukka

Vierailija
3770/3827 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tapahtunut kunnon Mr Bean leffoille? Ennen niitä esitettiin arvostetuilla lentoyhtiöillä...

On arvostettuja lentoyhtiöitä, ja sitten on Porvoo Airlines...

Vierailija
3771/3827 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä katon JCVD:n ja Seagalin kaikki elokuvat, Körmyt, Bondit, Poliisiopistot, Rambot, Karpolla on asiaa, Dynastian ja Dallasin, Tyttökullat, Nukkumatin ja uudet Alaston ase- ja Spinal Tap -elokuvat. Täällä on oikeasti hyvä tarjonta.

Olen juntti ja repikää siitä, jostain ja yhyy nyyh.

Vierailija
3772/3827 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anonyymi - ikuisesti

Oli se vähän epistä, että sai niin ison santsikupin, mitä oli kuppikoko rintsikoissa. 

Vierailija
3773/3827 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne suureelliset tanssiaiset pidetään vasta joulukuun alussa, ja kyllä ne televisioidaan.

Sitä ennen voi katsoa sunnuntaisin tanssin opetusohjelmaa. Siitä voi tutkia myös pukujen malleja ja värejä. Arvostella voi sitten tanssitaitoa, puvun mallia, tanssijan ylipainoa ja arvuutella, ketkä tanssipareista ovat lähentyneet joko halustaan tai haluamattaan.

Varsinaisissa valtiopäivien tanssiaisissa huomion vievät naisten puvut. Tanssitaidosta ei niin väliä, ja ylipainosta puhutaan korkeintaan rivien välissä. Siis, jos olette saaneet kutsun Porvoon valtiopäivien suureellisiin tanssiaisiin, panostakaa pukuun! Tanssimaankin voi opetella, mutta laihduttamiseen on liian myöhäistä. Se saattaa vain aiheuttaa pukuun viime hetken korjaustarpeita.

Onko kutsu jo tullut lentopostina?

Vierailija
3774/3827 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kutsuttu harpunsoittajaksi suureellisiin valtiopäivätanssiaisiin.

Väinö

Vierailija
3775/3827 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko suureellisiin valtiopäivätanssijaisiin Porvoon pormestarin komeat aikamiespojat? Eikös ne ole sinkkuja? 

Vierailija
3776/3827 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väinö harpunsoittaja saadaanko tulla mukaan musisoimaan? Meillä on patarumpu, luuttu, huilu, pasuuna ja didgeridoo. 

Tv. Antti, Mikko, Tiina, Maiju ja Pekka

Vierailija
3777/3827 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väinö harpunsoittaja saadaanko tulla mukaan musisoimaan? Meillä on patarumpu, luuttu, huilu, pasuuna ja didgeridoo. 

Kuulostaa hienolta! Pitää varmaan pyytää Porvoon pormestarilta, että hän lähettää teille kutsut. Toivotaan parasta. Soitetaanko Aikuinen nainen?

Vierailija
3778/3827 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suureellisissa valtiopäivätanssiaisissa on hyvin tärkeä asia, mitä tarjoilua siellä on ( kuten meillä täällä Porvoo Airlinesin lennollakin). Tarvitaankohan meidän kokkia sinne suunnittelemaan raikkaat voileivät ja muut tarjottavat?

Vierailija
3779/3827 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meidät kaikki kutsutaan, kun ollaan tällaisia julkisuuden henkilöitä, varsinkin Porvoossa ja Munsalassa. Ruvetkaahan suunnittelemaan tanssiaispukuja. Miehillä kai frakki?

Vierailija
3780/3827 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hienolta! Pitää varmaan pyytää Porvoon pormestarilta, että hän lähettää teille kutsut. Toivotaan parasta. Soitetaanko Aikuinen nainen?

Pääsisinkö mukaan minäkin? Osaan melodicalla soittaa ukko nooan, sillä vihreällä. Mutta punaisella en osaa. Eikä mulla ole sitä soitinta, oli siskojen kanssa yhteinen

Blondie

Ps miks siinä on ne mustat namiskat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan