Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3827)
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan huomenna aamukeskustelun miesten pihiydestä. Tahontahontahon. Luvattu ohjelmassa ja neljä vuotta ja ylikin siisen olen vartonnu. Ei ole miestä, ei pihiäkään saati keskustelua.
Huomenna viideltä: tuokaa minulle pihi mies ja keskustelu.
Tahon!!!
Ärripurri
Minä en pihtaa enkä rasita keskusteluilla. Tavataanko?
Tv. Pentti-Sakari
Vierailija kirjoitti:
Joko ne Porvoon valtiopäivät ovat taas alkaneet? Avajaispäivänä on yleensä suureelliset tanssiaiset. Mahdetaanko ne televisioida, onko kellään tietoa?
Minä haluan tanssia Porvoon pormestarin kanssa jos hän on komea mies.
Tv. Luistelijatähtikaunotar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkaviihteenä on tarjolla diakuvia 18.576 ja 3/4 kappaletta Porvoosta ennen ja nyt. Toisena vaihtoehtona on 23.485 ja puoli kuvaa Kouvolasta ennen ja nyt.
Mitäää!!! Miksi tuolla kankaalla pyörii kuvia AV. n Pikkujouluista, Sinkkuristeilyistä ym. pippaloista? minäkin näyn tuolla. Vaikka en ole minä vaan joku muu. En sentään minkään AV- kuppilan pöydän alla ole nukkunut!!!!
Onko muuten AV- kahvila/kuppila taas avattu? Silloinhan se suljettiin erinäisistä syistä, taisi kaikki asiakkaatkin saada porttikiellon, jos oikein muistan. Muistaakos joku se osoitteen?
Anonyymi - ikuisesti
Vierailija kirjoitti:
Matkaviihteenä on tarjolla diakuvia 18.576 ja 3/4 kappaletta Porvoosta ennen ja nyt. Toisena vaihtoehtona on 23.485 ja puoli kuvaa Kouvolasta ennen ja nyt.
Mitä on tapahtunut kunnon Mr Bean leffoille? Ennen niitä esitettiin arvostetuilla lentoyhtiöillä...
Että sattus. Oonki nyt samalla kertaa Av:n lukijamatkalla Kärvisydämeen, tulkaa teki. Lähtö oli just (2022)
Blondie
Museo kortti ei käy
Vauva.fissa näkyy olevan tällainenkin keskustelun aihe kuin Suusexin herttuaparin elämä ja teot. Onks ne brittejä ja onks ne ihan oikeesti herttua ja herttuatar? Jos siit on tehty leffa niin oisko teknisesti mahdollista saada sen täällä näkymään joskus tosi myöhään yöllä ettei kukaan häiriityisi tai loukkantuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fissa näkyy olevan tällainenkin keskustelun aihe kuin Suusexin herttuaparin elämä ja teot. Onks ne brittejä ja onks ne ihan oikeesti herttua ja herttuatar? Jos siit on tehty leffa niin oisko teknisesti mahdollista saada sen täällä näkymään joskus tosi myöhään yöllä ettei kukaan häiriityisi tai loukkantuisi?
Olis kiva katsella kuninkaallisista elokuva. Laittakaa pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäää!!! Miksi tuolla kankaalla pyörii kuvia AV. n Pikkujouluista, Sinkkuristeilyistä ym. pippaloista? minäkin näyn tuolla. Vaikka en ole minä vaan joku muu. En sentään minkään AV- kuppilan pöydän alla ole nukkunut!!!!
Onko muuten AV- kahvila/kuppila taas avattu? Silloinhan se suljettiin erinäisistä syistä, taisi kaikki asiakkaatkin saada porttikiellon, jos oikein muistan. Muistaakos joku se osoitteen?
Anonyymi - ikuisesti
Suljettiinko se? Miksi? Minä en muista mitään muuta kuin sen että hauskaa siellä oli.
Tv. Marjukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut kunnon Mr Bean leffoille? Ennen niitä esitettiin arvostetuilla lentoyhtiöillä...
On arvostettuja lentoyhtiöitä, ja sitten on Porvoo Airlines...
Minä kyllä katon JCVD:n ja Seagalin kaikki elokuvat, Körmyt, Bondit, Poliisiopistot, Rambot, Karpolla on asiaa, Dynastian ja Dallasin, Tyttökullat, Nukkumatin ja uudet Alaston ase- ja Spinal Tap -elokuvat. Täällä on oikeasti hyvä tarjonta.
Olen juntti ja repikää siitä, jostain ja yhyy nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyymi - ikuisesti
Oli se vähän epistä, että sai niin ison santsikupin, mitä oli kuppikoko rintsikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Joko ne Porvoon valtiopäivät ovat taas alkaneet? Avajaispäivänä on yleensä suureelliset tanssiaiset. Mahdetaanko ne televisioida, onko kellään tietoa?
Ne suureelliset tanssiaiset pidetään vasta joulukuun alussa, ja kyllä ne televisioidaan.
Sitä ennen voi katsoa sunnuntaisin tanssin opetusohjelmaa. Siitä voi tutkia myös pukujen malleja ja värejä. Arvostella voi sitten tanssitaitoa, puvun mallia, tanssijan ylipainoa ja arvuutella, ketkä tanssipareista ovat lähentyneet joko halustaan tai haluamattaan.
Varsinaisissa valtiopäivien tanssiaisissa huomion vievät naisten puvut. Tanssitaidosta ei niin väliä, ja ylipainosta puhutaan korkeintaan rivien välissä. Siis, jos olette saaneet kutsun Porvoon valtiopäivien suureellisiin tanssiaisiin, panostakaa pukuun! Tanssimaankin voi opetella, mutta laihduttamiseen on liian myöhäistä. Se saattaa vain aiheuttaa pukuun viime hetken korjaustarpeita.
Onko kutsu jo tullut lentopostina?
Minut on kutsuttu harpunsoittajaksi suureellisiin valtiopäivätanssiaisiin.
Väinö
Tuleeko suureellisiin valtiopäivätanssijaisiin Porvoon pormestarin komeat aikamiespojat? Eikös ne ole sinkkuja?
Väinö harpunsoittaja saadaanko tulla mukaan musisoimaan? Meillä on patarumpu, luuttu, huilu, pasuuna ja didgeridoo.
Tv. Antti, Mikko, Tiina, Maiju ja Pekka
Vierailija kirjoitti:
Väinö harpunsoittaja saadaanko tulla mukaan musisoimaan? Meillä on patarumpu, luuttu, huilu, pasuuna ja didgeridoo.
Kuulostaa hienolta! Pitää varmaan pyytää Porvoon pormestarilta, että hän lähettää teille kutsut. Toivotaan parasta. Soitetaanko Aikuinen nainen?
Suureellisissa valtiopäivätanssiaisissa on hyvin tärkeä asia, mitä tarjoilua siellä on ( kuten meillä täällä Porvoo Airlinesin lennollakin). Tarvitaankohan meidän kokkia sinne suunnittelemaan raikkaat voileivät ja muut tarjottavat?
Kai meidät kaikki kutsutaan, kun ollaan tällaisia julkisuuden henkilöitä, varsinkin Porvoossa ja Munsalassa. Ruvetkaahan suunnittelemaan tanssiaispukuja. Miehillä kai frakki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hienolta! Pitää varmaan pyytää Porvoon pormestarilta, että hän lähettää teille kutsut. Toivotaan parasta. Soitetaanko Aikuinen nainen?
Pääsisinkö mukaan minäkin? Osaan melodicalla soittaa ukko nooan, sillä vihreällä. Mutta punaisella en osaa. Eikä mulla ole sitä soitinta, oli siskojen kanssa yhteinen
Blondie
Ps miks siinä on ne mustat namiskat?