Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niitä hellevaatteita kannata joka vuosikymmen ostaa. Minun uimapukuni on äidin vanha, 1950-luvulta. Se on villalangasta virkattu. Lämmin on uidessakin! Voin pitää pienen muotinäytöksen täällä koneessa. Onko muilla uimapuvut mukana? Pidetään uimapukukierros letkajenkan tahtiin. Lentokapteeni mukaan!
MInä osallistun vain kansallispukukierrokselle. Ei tullut uimapukua mukaan ja pelkkä kansallispuvun essu ja huivi ovat liian paljastavia minun mielestäni.
T. Munsalanpukumummu
Pääsenkö vielä lennolle, vaikka ostin lentolipun väärällä nimellä? Porvoo airlines kieltäytyy korjaamasta lippuani.
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö vielä lennolle, vaikka ostin lentolipun väärällä nimellä? Porvoo airlines kieltäytyy korjaamasta lippuani.
Olisiko kätevämpää, jos muuttaisit nimesi? Se kai on vain ilmoitusasia?
Tein ruokatilauksen etukäteen ja ilmoitin lisätiedoissa, että olen laihiksella. Tarjotaanko koneessa varmasti terveellistä kotiruokaa?
Ei tarjota muuta kun yliprosessoitua herkkuruokaa, suonet suosiolla tukkoon. Makkaraa, hamppareita, aah leivoksia, pikkuleipiä, pullaa, kakkua, jätskiä ja suklaata. Lääh, lääh, saako olla lisää?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarjota muuta kun yliprosessoitua herkkuruokaa, suonet suosiolla tukkoon. Makkaraa, hamppareita, aah leivoksia, pikkuleipiä, pullaa, kakkua, jätskiä ja suklaata. Lääh, lääh, saako olla lisää?
Älä viitsi narrata. Jauhenlihaa saa ja 200g makaronilaatikkoa. Ei lihota! Sukkamummolta voi pyytää karkkia, pullaa ja mehua.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä in:
1) Kansallispuku resorivyötäröllä
2) Rynkytystoppi
3) Sahtihame eli piilopullohame
Stylisti-Timppa
MItä Timppa itse näistä suosii?
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä in:
2) Rynkytystoppi
Stylisti-Timppa
Sori. Mulla on vain lähäri-toppi, saako sen koti- tai konekonstein tuunattua rynkyksi??? Iiik ei tietenkään rynkyksi vaan rynkytystopiksi???
Mulla ei ole vieläkään korjauslakkaa, mikä pysyisi paikallaan älykännyssä, kellään?
Blondi
*** kuiskaa: voisko joku nyt ottaa vastaan nuo ällönrumat villasukat tolta Munsalamummolta? Ne on ihan erikokosetkin ja silmukat juoksee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä in:
2) Rynkytystoppi
Stylisti-Timppa
MItä Timppa itse näistä suosii?
Kyllä se tuo ykkönen menee ja istuu useammalle ruholle. Yläosa voi olla ihan Esmaraa tai Emporio Armania. Mutta allit pitää peittää! Ei me lennetä roskayhtiöllä kumminkaan. Asun kruunaa pitkävartiset kesäsaappaat, joita näin muotiviikoilla. Toivottavasti saan kauniin asun kasaan itsellesi, kaunokainen 😚
Stylisti-Timppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kätevämpää, jos muuttaisit nimesi? Se kai on vain ilmoitusasia?
Hei Poika, iltapäivälehdistä tuttu!
Toivottavasti pääset lennolle, et kai kuitenkaan sentään ä i t i ä s i ota mukaan? Hänhän menetti jo vuoksesi 2500€... ei välttis jakseta kuulla t a a s koko stooria...äitis tais väärin tiedot laittaa ...
Doris
Vierailija kirjoitti:
*** kuiskaa: voisko joku nyt ottaa vastaan nuo ällönrumat villasukat tolta Munsalamummolta? Ne on ihan erikokosetkin ja silmukat juoksee
Samalla saisi mummolta vihreitä kuulia ( viime jouluisia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on vain Pectus-pastilleja 😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä in:
2) Rynkytystoppi
Stylisti-Timppa
Sori. Mulla on vain lähäri-toppi, saako sen koti- tai konekonstein tuunattua rynkyksi??? Iiik ei tietenkään rynkyksi vaan rynkytystopiksi???
Mulla ei ole vieläkään korjauslakkaa, mikä pysyisi paikallaan älykännyssä, kellään?
Blondi
Lähäritopin voit lyhentää noin 15 cm helmasta ja poistaa etutaskut. Teet sitten 3 cm leveän käänteen uuteen helmaan ja jätät joko sivuille aukot tai lisäät sirkat eteen kiristysnauhaa varten. Pujota kaksi dreenin putkea kiristysnauhoiksi käänteen sisään. Ihoteipillä voit tehdä hihojen sivuihin sähäkät raidat, jos tuntuu vähän Tehyltä.
Stylisti-Timppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mummu on nuukuuksissaan hamstrannu niitä vihreäkuulan puolikkaita, olivat 100% alennuksessa välipäivinä. Nehän pitää tietysti liimailla kokonaisiksi, ei kai me sentään töihin aleta näin lomamatkalla? Ja tuliko ees kellään matkaan jesaria tai kuumaliimapistoolia mukaan?
Hauskaa matkaa teille kaikille. En tällä kertaa pääse mukaan, kun täytyy jäädä kotiin, kun tuo mies ei pärjää vielä yksin kotona. Lapsiakaan en viitsi jättää matkan ajaksi anopin luo, kun syöttää vaan karkkia ja antaa katsoa telkkaria. Olisi tosiaan kiva välillä päästä reissuun, mutta minkäs teet, kun kukaan muu ei osaa tehdä ruokaa, ja anoppikin ihan mulkku. Nähdään ehkä ensi vuonna, jos saan liput vielä vaihdettua.
Koska lento lähtee? Ehdinkö vielä käydä Prismasta hakemassa lomavaatteet? Tunika ja trikoot kutistuneet viime reissusta ja tissivyö kiristää. Mitä kenkiä suosittelette asun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Koska lento lähtee? Ehdinkö vielä käydä Prismasta hakemassa lomavaatteet? Tunika ja trikoot kutistuneet viime reissusta ja tissivyö kiristää. Mitä kenkiä suosittelette asun kanssa?
Tissivyöstä voit ommella nätit kaula- ja pääpannat. Mutta ei kaulaan, jos ylittää uniapnea rajan kaulanympärys. Niitä apparaatteja valitettavasti tällä lennollakin näkee. Prisma on Porvoon Prada! Mukavaa shoppailua, kaunotar 😘
Stylisti-Timppa
Haittaako jos karvat rehottaa uimapuvun reunoilta? Vai pitääkö sheivata?
Tänä kesänä in:
2) Rynkytystoppi
Stylisti-Timppa